Наталія Отзыв написан 30 августа, 2024 год5 просмотров
Автобус приїхав з незначним запізненням, та в технічно несправному стані. Але ж гроші не пахнуть, тому, поламаний автобус набили людьми та поїхали. Змогли з 4 зупинками, зі спробами ремонту автобусу відʼїхати майже на 70 км від Братислави. В решті решт стали в полі, під чудове повідомлення водія «все , автобус поламаний» Будем чекати заміну. Скоро буде.
Зауважу, ніч, поле, ні води, ні їжі, ні туалетів. Все ок. Чекаємо
На питання, скільки чекати, водії в грубій формі, з матами почали «відгавкуватися», як ми їх всі дістати.Автобус буде за 7годин !!!! 7 , Карл !!!! ( забігаючи вперед, скажу, він приїхав значно пізніше! )
Частина людей змогла пересісти в прохідний астобус ( біля 15 людей) , під гучні мати та приниження водія ( бо він не збирався своє бабло ( людей), пересаджувати в інший автобус.
Скотске ставлення, неймовірна втома, пропавший квитки на наступні потяги/автобуси у людей, і зіпсована поїздка.
Нікого повернення коштів, компенсації за втрачені гроші ( на нові попутки, щоб вчасно дотратися до Ужгороду ), або компенсації за квитки на наступний транспорт -мови не йде.
При запиті, прийшли «награні вибачення» та пафосні слова керівництва «навіть у найкращих компаній ламаються техніка»
Обирайте, будь ласка, інших перевізників, з вічливими водіями, та відповідальним ставленням та повагою до клієнтів.
Повне дно !!! - Отзывы о Перевозчик ФЛП Попович Иван Иванович
Будем чекати заміну. Скоро буде.
Зауважу, ніч, поле, ні води, ні їжі, ні туалетів. Все ок. Чекаємо
На питання, скільки чекати, водії в грубій формі, з матами почали «відгавкуватися», як ми їх всі дістати.Автобус буде за 7годин !!!!
7 , Карл !!!! ( забігаючи вперед, скажу, він приїхав значно пізніше! )
Частина людей змогла пересісти в прохідний астобус ( біля 15 людей) , під гучні мати та приниження водія ( бо він не збирався своє бабло ( людей), пересаджувати в інший автобус.
Скотске ставлення, неймовірна втома, пропавший квитки на наступні потяги/автобуси у людей, і зіпсована поїздка.
Нікого повернення коштів, компенсації за втрачені гроші ( на нові попутки, щоб вчасно дотратися до Ужгороду ), або компенсації за квитки на наступний транспорт -мови не йде.
При запиті, прийшли «награні вибачення» та пафосні слова керівництва «навіть у найкращих компаній ламаються техніка»
Обирайте, будь ласка, інших перевізників, з вічливими водіями, та відповідальним ставленням та повагою до клієнтів.
Бажаю вашому «бізнесу» найшвидшого закриття
отзыв
Комментарии к отзыву