Артем Отзыв написан 28 июля, 2025 год56 просмотров
Купили ПРЯМІ квитки з Яремче до Кременчука. При покупці було заявлено про всі зручності в автобусі, а саме:
Wi-Fi; Розетки 220V; Працюючий туалет в автобусі. Але не так сталося, як гадалося. Перед початком скажу, що квитки коштували 2000 грн. Враження почали псуватися вже з першої хвилини, адже автобус приїхав не на ту зупинку, яка була вказана у квитку — довелося бігти 100 метрів з важкими валізами і речами, щоб встигнути на посадку.
Під час посадки водій раптово заявляє, що туалет в автобусі не працює. Чудова деталь, яку бажано було б повідомляти заздалегідь, але кому яке діло — це ж "pavLUKS", вірно? Звісно, ніяких розеток 220V чи Wi-Fi в автобусі не було (фото — https://imgur.com/a/YWYlXOy).
Масла у вогонь підлила злива. Не сама вона, а той факт, що дах автобуса протікав по всьому периметру. Тобто всіх людей, що сиділи біля вікон, заливало дощем (відео, фото — https://imgur.com/a/qGaoKc1).
Звісно ж, хотілося почути думку водія і коментарі з цього приводу. Але у відповідь на своє запитання почув лише: «3 місця ще свободних є». Це ті самі 3 місця, що також знаходяться біля вікон, і які теж заливає (відео розмови — https://imgur.com/a/PbI8Qhh). Тобто водій зі свого боку не зробив абсолютно нічого, щоб допомогти пасажирам — навіть не пішов оглянути салон.
Вже на зупинці в Києві пасажирів, що їхали далі, ВИГНАЛИ з салону на ПЕРЕСАДКУ. Нагадую: під час покупки була здійснена додаткова доплата за білети на ПРЯМИЙ рейс Яремче — Кременчук. Мало того, пасажирів пересадили у звичайний, малюсінький «Спрінтер» з ВЕЛИЧЕЗНИМИ СУМКАМИ, де не те що про туалет — хоча б якісь зручності згадати було б гріх. (Фото, відео — https://imgur.com/a/p4L6ktB).
Додатково — про багажне відділення: місця для багажу тупо не було. Люди тримали його в руках, ставили прямо на проході для пасажирів, під ноги. Деякі валізи лежали прямо на сидінні (фото — https://imgur.com/a/r119LoM).
Здавалося б, що гірше вже бути не може, але "pavLUKS" стукає знизу. Новий автобус ТАК САМО ПРОТІКАВ, і вся вода летіла пасажирам на голову (відео — https://imgur.com/a/GpLBz4N).
Після поїздки був ще раз детально вивчений склад квитка (фото — https://imgur.com/a/vSjXTwG) та сторінки оформлення. НІДЕ не було вказано, що маршрут буде з пересадкою, та не було жодного попередження про можливі незручності. Перед/після поїздки ніхто не телефонував із вибаченнями чи роз’ясненням ситуації.
Тож було прийнято рішення подзвонити за номером +380674845727 і самостійно попросити пояснень щодо ситуації. У відповідь на претензії не почув нічого, окрім пропозиції залишити скаргу. Я не маю претензій до консультантки гарячої лінії "pavLUKS", адже видно, що її керівництво не залишило їй жодних методів або інструментів для вирішення скарг пасажирів, окрім як «залишити скаргу керівництву». Але маю ВЕЛИЧЕЗНІ претензії до КЕРІВНИЦТВА компанії (запис розмови — https://imgur.com/a/2S4I4Ys).
Це була НАЙГІРША поїздка в моєму житті. Після перевізника "pavLUKS" у мене залишилися лише негативні враження. НІКОМУ і НІКОЛИ не зможу рекомендувати це ЛАЙНО.
Мене не цікавлять жодні вибачення, які представники компанії залишають під відгуками. Мене не цікавить грошова компенсація. Єдине, чого я хочу — щоб якомога більше людей побачили цей відгук та вбереглися від користування послугами перевізника "pavLUKS".
Тим людям, що ставлять цьому лайну більше 3 зірок та говорять, що негативні коментарі залишають боти конкурентів, скажу — ВИ ГІВНОЖЕРИ, що не здатні вимагати людського ставлення до себе. 5 согласны
(Оновлений відгук з працюючими посиланнями на фото, відео).
Купили ПРЯМІ квитки з Яремче до Кременчука. При покупці було заявлено про всі зручності в автобусі, а саме:
Wi-Fi;
Розетки 220V;
Працюючий туалет в автобусі.
Але не так сталося, як гадалося. Перед початком скажу, що квитки коштували 2000 грн. Враження почали псуватися вже з першої хвилини, адже автобус приїхав не на ту зупинку, яка була вказана у квитку — довелося бігти 100 метрів з важкими валізами і речами, щоб встигнути на посадку.
Під час посадки водій раптово заявляє, що туалет в автобусі не працює. Чудова деталь, яку бажано було б повідомляти заздалегідь, але кому яке діло — це ж "pavLUKS", вірно? Звісно, ніяких розеток 220V чи Wi-Fi в автобусі не було (фото — https://imgur.com/a/YWYlXOy ).
Масла у вогонь підлила злива. Не сама вона, а той факт, що дах автобуса протікав по всьому периметру. Тобто всіх людей, що сиділи біля вікон, заливало дощем (відео, фото — https://imgur.com/a/qGaoKc1 ).
Звісно ж, хотілося почути думку водія і коментарі з цього приводу. Але у відповідь на своє запитання почув лише: «3 місця ще свободних є». Це ті самі 3 місця, що також знаходяться біля вікон, і які теж заливає (відео розмови — https://imgur.com/a/PbI8Qhh ). Тобто водій зі свого боку не зробив абсолютно нічого, щоб допомогти пасажирам — навіть не пішов оглянути салон.
Вже на зупинці в Києві пасажирів, що їхали далі, ВИГНАЛИ з салону на ПЕРЕСАДКУ. Нагадую: під час покупки була здійснена додаткова доплата за білети на ПРЯМИЙ рейс Яремче — Кременчук. Мало того, пасажирів пересадили у звичайний, малюсінький «Спрінтер» з ВЕЛИЧЕЗНИМИ СУМКАМИ, де не те що про туалет — хоча б якісь зручності згадати було б гріх. (Фото, відео — https://imgur.com/a/p4L6ktB ).
Додатково — про багажне відділення: місця для багажу тупо не було. Люди тримали його в руках, ставили прямо на проході для пасажирів, під ноги. Деякі валізи лежали прямо на сидінні (фото — https://imgur.com/a/r119LoM ).
Здавалося б, що гірше вже бути не може, але "pavLUKS" стукає знизу. Новий автобус ТАК САМО ПРОТІКАВ, і вся вода летіла пасажирам на голову (відео — https://imgur.com/a/GpLBz4N ).
Після поїздки був ще раз детально вивчений склад квитка (фото — https://imgur.com/a/vSjXTwG ) та сторінки оформлення. НІДЕ не було вказано, що маршрут буде з пересадкою, та не було жодного попередження про можливі незручності. Перед/після поїздки ніхто не телефонував із вибаченнями чи роз’ясненням ситуації.
Тож було прийнято рішення подзвонити за номером +380674845727 і самостійно попросити пояснень щодо ситуації. У відповідь на претензії не почув нічого, окрім пропозиції залишити скаргу. Я не маю претензій до консультантки гарячої лінії "pavLUKS", адже видно, що її керівництво не залишило їй жодних методів або інструментів для вирішення скарг пасажирів, окрім як «залишити скаргу керівництву». Але маю ВЕЛИЧЕЗНІ претензії до КЕРІВНИЦТВА компанії (запис розмови — https://imgur.com/a/2S4I4Ys ).
Це була НАЙГІРША поїздка в моєму житті. Після перевізника "pavLUKS" у мене залишилися лише негативні враження. НІКОМУ і НІКОЛИ не зможу рекомендувати це ЛАЙНО.
Мене не цікавлять жодні вибачення, які представники компанії залишають під відгуками. Мене не цікавить грошова компенсація. Єдине, чого я хочу — щоб якомога більше людей побачили цей відгук та вбереглися від користування послугами перевізника "pavLUKS".
Тим людям, що ставлять цьому лайну більше 3 зірок та говорять, що негативні коментарі залишають боти конкурентів, скажу — ВИ ГІВНОЖЕРИ, що не здатні вимагати людського ставлення до себе.
pavLUKS — СОБАЧЕ ГІМНО! - Отзывы о Pavluks-Trans
Wi-Fi;
Розетки 220V;
Працюючий туалет в автобусі.
Але не так сталося, як гадалося. Перед початком скажу, що квитки коштували 2000 грн. Враження почали псуватися вже з першої хвилини, адже автобус приїхав не на ту зупинку, яка була вказана у квитку — довелося бігти 100 метрів з важкими валізами і речами, щоб встигнути на посадку.
Одразу при посадці я помітив, що приїхала зовсім інша модель автобуса. У квитках було заявлено про "VANHOOL VIP CLASS" (фото — https://imgur.com/a/uf1mlNL), а приїхало ось це (фото — https://imgur.com/a/8aDda9C).
Що ж — робити нічого, але далі тільки гірше.
Під час посадки водій раптово заявляє, що туалет в автобусі не працює. Чудова деталь, яку бажано було б повідомляти заздалегідь, але кому яке діло — це ж "pavLUKS", вірно? Звісно, ніяких розеток 220V чи Wi-Fi в автобусі не було (фото — https://imgur.com/a/YWYlXOy).
Масла у вогонь підлила злива. Не сама вона, а той факт, що дах автобуса протікав по всьому периметру. Тобто всіх людей, що сиділи біля вікон, заливало дощем (відео, фото — https://imgur.com/a/qGaoKc1).
Звісно ж, хотілося почути думку водія і коментарі з цього приводу. Але у відповідь на своє запитання почув лише: «3 місця ще свободних є». Це ті самі 3 місця, що також знаходяться біля вікон, і які теж заливає (відео розмови — https://imgur.com/a/PbI8Qhh). Тобто водій зі свого боку не зробив абсолютно нічого, щоб допомогти пасажирам — навіть не пішов оглянути салон.
Вже на зупинці в Києві пасажирів, що їхали далі, ВИГНАЛИ з салону на ПЕРЕСАДКУ. Нагадую: під час покупки була здійснена додаткова доплата за білети на ПРЯМИЙ рейс Яремче — Кременчук. Мало того, пасажирів пересадили у звичайний, малюсінький «Спрінтер» з ВЕЛИЧЕЗНИМИ СУМКАМИ, де не те що про туалет — хоча б якісь зручності згадати було б гріх. (Фото, відео — https://imgur.com/a/p4L6ktB).
Додатково — про багажне відділення: місця для багажу тупо не було. Люди тримали його в руках, ставили прямо на проході для пасажирів, під ноги. Деякі валізи лежали прямо на сидінні (фото — https://imgur.com/a/r119LoM).
Здавалося б, що гірше вже бути не може, але "pavLUKS" стукає знизу. Новий автобус ТАК САМО ПРОТІКАВ, і вся вода летіла пасажирам на голову (відео — https://imgur.com/a/GpLBz4N).
Після поїздки був ще раз детально вивчений склад квитка (фото — https://imgur.com/a/vSjXTwG) та сторінки оформлення. НІДЕ не було вказано, що маршрут буде з пересадкою, та не було жодного попередження про можливі незручності. Перед/після поїздки ніхто не телефонував із вибаченнями чи роз’ясненням ситуації.
Тож було прийнято рішення подзвонити за номером +380674845727 і самостійно попросити пояснень щодо ситуації. У відповідь на претензії не почув нічого, окрім пропозиції залишити скаргу. Я не маю претензій до консультантки гарячої лінії "pavLUKS", адже видно, що її керівництво не залишило їй жодних методів або інструментів для вирішення скарг пасажирів, окрім як «залишити скаргу керівництву». Але маю ВЕЛИЧЕЗНІ претензії до КЕРІВНИЦТВА компанії (запис розмови — https://imgur.com/a/2S4I4Ys).
Це була НАЙГІРША поїздка в моєму житті. Після перевізника "pavLUKS" у мене залишилися лише негативні враження. НІКОМУ і НІКОЛИ не зможу рекомендувати це ЛАЙНО.
Мене не цікавлять жодні вибачення, які представники компанії залишають під відгуками. Мене не цікавить грошова компенсація. Єдине, чого я хочу — щоб якомога більше людей побачили цей відгук та вбереглися від користування послугами перевізника "pavLUKS".
Тим людям, що ставлять цьому лайну більше 3 зірок та говорять, що негативні коментарі залишають боти конкурентів, скажу — ВИ ГІВНОЖЕРИ, що не здатні вимагати людського ставлення до себе.
5 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Купили ПРЯМІ квитки з Яремче до Кременчука. При покупці було заявлено про всі зручності в автобусі, а саме:
Wi-Fi;
Розетки 220V;
Працюючий туалет в автобусі.
Але не так сталося, як гадалося. Перед початком скажу, що квитки коштували 2000 грн. Враження почали псуватися вже з першої хвилини, адже автобус приїхав не на ту зупинку, яка була вказана у квитку — довелося бігти 100 метрів з важкими валізами і речами, щоб встигнути на посадку.
Одразу при посадці я помітив, що приїхала зовсім інша модель автобуса. У квитках було заявлено про "VANHOOL VIP CLASS" (фото — https://imgur.com/a/uf1mlNL ), а приїхало ось це (фото — https://imgur.com/a/8aDda9C ).
Що ж — робити нічого, але далі тільки гірше.
Під час посадки водій раптово заявляє, що туалет в автобусі не працює. Чудова деталь, яку бажано було б повідомляти заздалегідь, але кому яке діло — це ж "pavLUKS", вірно? Звісно, ніяких розеток 220V чи Wi-Fi в автобусі не було (фото — https://imgur.com/a/YWYlXOy ).
Масла у вогонь підлила злива. Не сама вона, а той факт, що дах автобуса протікав по всьому периметру. Тобто всіх людей, що сиділи біля вікон, заливало дощем (відео, фото — https://imgur.com/a/qGaoKc1 ).
Звісно ж, хотілося почути думку водія і коментарі з цього приводу. Але у відповідь на своє запитання почув лише: «3 місця ще свободних є». Це ті самі 3 місця, що також знаходяться біля вікон, і які теж заливає (відео розмови — https://imgur.com/a/PbI8Qhh ). Тобто водій зі свого боку не зробив абсолютно нічого, щоб допомогти пасажирам — навіть не пішов оглянути салон.
Вже на зупинці в Києві пасажирів, що їхали далі, ВИГНАЛИ з салону на ПЕРЕСАДКУ. Нагадую: під час покупки була здійснена додаткова доплата за білети на ПРЯМИЙ рейс Яремче — Кременчук. Мало того, пасажирів пересадили у звичайний, малюсінький «Спрінтер» з ВЕЛИЧЕЗНИМИ СУМКАМИ, де не те що про туалет — хоча б якісь зручності згадати було б гріх. (Фото, відео — https://imgur.com/a/p4L6ktB ).
Додатково — про багажне відділення: місця для багажу тупо не було. Люди тримали його в руках, ставили прямо на проході для пасажирів, під ноги. Деякі валізи лежали прямо на сидінні (фото — https://imgur.com/a/r119LoM ).
Здавалося б, що гірше вже бути не може, але "pavLUKS" стукає знизу. Новий автобус ТАК САМО ПРОТІКАВ, і вся вода летіла пасажирам на голову (відео — https://imgur.com/a/GpLBz4N ).
Після поїздки був ще раз детально вивчений склад квитка (фото — https://imgur.com/a/vSjXTwG ) та сторінки оформлення. НІДЕ не було вказано, що маршрут буде з пересадкою, та не було жодного попередження про можливі незручності. Перед/після поїздки ніхто не телефонував із вибаченнями чи роз’ясненням ситуації.
Тож було прийнято рішення подзвонити за номером +380674845727 і самостійно попросити пояснень щодо ситуації. У відповідь на претензії не почув нічого, окрім пропозиції залишити скаргу. Я не маю претензій до консультантки гарячої лінії "pavLUKS", адже видно, що її керівництво не залишило їй жодних методів або інструментів для вирішення скарг пасажирів, окрім як «залишити скаргу керівництву». Але маю ВЕЛИЧЕЗНІ претензії до КЕРІВНИЦТВА компанії (запис розмови — https://imgur.com/a/2S4I4Ys ).
Це була НАЙГІРША поїздка в моєму житті. Після перевізника "pavLUKS" у мене залишилися лише негативні враження. НІКОМУ і НІКОЛИ не зможу рекомендувати це ЛАЙНО.
Мене не цікавлять жодні вибачення, які представники компанії залишають під відгуками. Мене не цікавить грошова компенсація. Єдине, чого я хочу — щоб якомога більше людей побачили цей відгук та вбереглися від користування послугами перевізника "pavLUKS".
Тим людям, що ставлять цьому лайну більше 3 зірок та говорять, що негативні коментарі залишають боти конкурентів, скажу — ВИ ГІВНОЖЕРИ, що не здатні вимагати людського ставлення до себе.