Катерина Отзыв написан 29 июля, 2024 год18 просмотров
Я не любитель писати відгуки, тим паче негативні, але тут так наболіло... на жаль не додумалась зробити фото, але історія така. Їхали ми додому в дуже дуже важких умовах бо перевізник чомусь вирішив, що людям які їдуть 24 години з Одеси до Варшави на автобусі повинні їхати в умовах гірших, ніж люди виїжджають з окупованих територій (а я виїзжала і знаю як це). Почнемо з того, що купивши білет завчасно і заплативши за нього одразу людина хоче бути спокійна, що вона зможе виїхати без зайвих проблем і стресу... в нас, на жаль, так не було! Почалося все з того, що наших прізвищ не було в списках, і нам сказали чекати. Чого? Невідомо! Ми такі були не одні, а ще мама з дитиною. Потім водій почав дзвонити деспетчеру і виясняти відносини зі словами «в мене немає місць, мені ще людей в Умані і Тернополі підбирати». Потім мені почали розповідати, що в мене якийсь не такий білет, хоча купила я його в офіційному додатку, потім виявилось що все ж білет був оплачений і мені після 30 хвилин розмови на гучномовці під дощем з диспетчером, водієм і такими ж як я людьми, типу «без білету», говорять, «Добре сідайте, а по дорозі подумаємо що з вами робити…» Це звичайно сервіс космічний… Але цим не скінчилось, бо коли я підійшла на першій зупинці до водія і спокійно запитала «Як ми їдемо далі, чи буде десь пересадка?» від почав на мене кричати «Я вас взяв? Взяв! Ви їдете? Їдете! Що ви ще від мене хочете!?» Було враження, що він мене безкоштовно везе і зробив мені велику послугу (за мої гроші), що взяв до себе в автобус! Потім він (водій) всю дорогу, а їхали ми вночі, на високих тонах, на цілий автобус розмовляв, як ми зрозуміли з диспетчером, і вони щось там вирішували…агов, 3я година ночі, ми в супер незручних умовах (бо ще й дядька спереду вирішив, що комфорт тільки для нього і срав він на всіх кругом, опустив своє крісло максимально мені на ноги, що я дихати не могла і ще пів ночі всім автобусом ми пробували йому пояснити що, так не гарно себе вести), а ти ореш на весь автобус?! Ну, і ще, як я зрозуміла, їхали ми з поміччю Гугл карт, це стало вишенькою на торті, в цей момент стало все ясно! В кінці кінців була в нас пересадка у Львові і ми вже зраділи, що буде автобус як на сайті на фото, ага зараз, розбіглися…такий самий старенький автобус який ледве дихає, з плюсів тільки те, що тут ми вже змогли зайняти плюс мінус нормальні місця і був туалет, чого не було в попередньому автобусі. Ну і останнє, екіпаж якісь хами і було враження, що їх понабирали десь на ринку, сервісу – нуль, онлайн підтримки про яку вони всюди пишуть – нуль, ну справді, сервіс про який ви розповідаєте діє тільки в половині випадків наскільки я розумію, а всі кому не пощастило повинні їхати і всю дорогу мучитися. А тепер маю питання, чому хтось заплативши такі самі гроші повинен їхати в гарних, двоповерхових, комфортабельних автобусах, а хтось в такому стресі як ми?
Нікому не рекомендую, жахливий перевізник, жахливі умови - Отзывы о Pavluks-Trans
Почнемо з того, що купивши білет завчасно і заплативши за нього одразу людина хоче бути спокійна, що вона зможе виїхати без зайвих проблем і стресу... в нас, на жаль, так не було! Почалося все з того, що наших прізвищ не було в списках, і нам сказали чекати. Чого? Невідомо! Ми такі були не одні, а ще мама з дитиною.
Потім водій почав дзвонити деспетчеру і виясняти відносини зі словами «в мене немає місць, мені ще людей в Умані і Тернополі підбирати». Потім мені почали розповідати, що в мене якийсь не такий білет, хоча купила я його в офіційному додатку, потім виявилось що все ж білет був оплачений і мені після 30 хвилин розмови на гучномовці під дощем з диспетчером, водієм і такими ж як я людьми, типу «без білету», говорять, «Добре сідайте, а по дорозі подумаємо що з вами робити…»
Це звичайно сервіс космічний…
Але цим не скінчилось, бо коли я підійшла на першій зупинці до водія і спокійно запитала «Як ми їдемо далі, чи буде десь пересадка?» від почав на мене кричати «Я вас взяв? Взяв! Ви їдете? Їдете! Що ви ще від мене хочете!?»
Було враження, що він мене безкоштовно везе і зробив мені велику послугу (за мої гроші), що взяв до себе в автобус!
Потім він (водій) всю дорогу, а їхали ми вночі, на високих тонах, на цілий автобус розмовляв, як ми зрозуміли з диспетчером, і вони щось там вирішували…агов, 3я година ночі, ми в супер незручних умовах (бо ще й дядька спереду вирішив, що комфорт тільки для нього і срав він на всіх кругом, опустив своє крісло максимально мені на ноги, що я дихати не могла і ще пів ночі всім автобусом ми пробували йому пояснити що, так не гарно себе вести), а ти ореш на весь автобус?!
Ну, і ще, як я зрозуміла, їхали ми з поміччю Гугл карт, це стало вишенькою на торті, в цей момент стало все ясно!
В кінці кінців була в нас пересадка у Львові і ми вже зраділи, що буде автобус як на сайті на фото, ага зараз, розбіглися…такий самий старенький автобус який ледве дихає, з плюсів тільки те, що тут ми вже змогли зайняти плюс мінус нормальні місця і був туалет, чого не було в попередньому автобусі.
Ну і останнє, екіпаж якісь хами і було враження, що їх понабирали десь на ринку, сервісу – нуль, онлайн підтримки про яку вони всюди пишуть – нуль, ну справді, сервіс про який ви розповідаєте діє тільки в половині випадків наскільки я розумію, а всі кому не пощастило повинні їхати і всю дорогу мучитися.
А тепер маю питання, чому хтось заплативши такі самі гроші повинен їхати в гарних, двоповерхових, комфортабельних автобусах, а хтось в такому стресі як ми?
отзыв
Комментарии к отзыву