OLX – это крупнейшая в Украине платформа онлайн-объявлений, где обычные украинцы, частные пользователи, могут продать любой товар, предоставить какую-либо услугу. В основе философии платформы – потребности людей и общества. Для многих OLX уже давно стал местом, где люди находят то, что им необходимо, что улучшает их жизнь здесь и сейчас....
подробнее
Дивні теги в оцінюванні - Отзывы о OLX
1. Ціна (прийнятна ціна, завищена ціна) - Тобто купив, але хотілось би дешевше..поставлю поганий відгук )) Виникає питання :" Хто Вас примушував купляти ?! "
2. Доставка (швидка відправка, повільне відправка)- В правилах взагалі то вказано як швидко треба відправити. Що значить швидко чи повільно ? Хто продає на ОЛХ давно, знає що є дуже багато людей які роблять замовлення в другі половині дня і хочуть щоб в цей же день вислали. Знов можна поставити негативний відгук
3. Спілкування (професіонал, непрофесійний) Чому це має визначати покупець, який сам може непрофесіонал, або закінчив три класи )) ?! В нас кожний другий покупець професіонал. Точніше сам так про себе думає.
4. Паковання (надійне пакування, ненадійна упаковка) - взагалі то пакуванням займається пошта. І якщо продавець не так запакував, вона просто не прийме на відправку.
Для прикладу реальна ситуація. Продав бейсболку. Заплатив на пошті за пакування. Не дуже розумний працівник пошти зробив ущільнення. Тобто в коробці на бейсболку наклав купу паперу. І знищів товар. Хто винен ? А негативний відгук можна отримати
Одним словом, дуже дивні теги для оцінювання
Таке враження, що їх придумували люди, які самі нічого не продають на ОЛХ. Просто відірвані від реальності
отзыв
Комментарии к отзыву
1. Купив, ціна прийнятна – поставлю хороший відгук.
2. Швидко відправив, в той самий день, або пообіцяв відправити в якийсь інший день і зробив так, як обіцяв, – поставлю хороший відгук.
3. Продавець ввічливий, вітається у відповідь, прямо відповідає на прямі запитання, відповідає не односкладно, наче кожну відповідь кліщами треба витягати, надає додаткову інформацію і фото – поставлю хороший відгук.
4. Продавець добре запакував в свою упаковку, або прослідкував, щоб працівник пошти як слід упакував в їхню упаковку – поставлю хороший відгук.
Очевидно, що ви самі відчуваєте, що не відповідаєте стандартам для хорошого відгуку і не збираєтеся старатися, тому вже зараз скиглите щодо майбутніх негативних відгуків, які отримаєте абсолютно заслужено.