Спанiслав Онуфрiев Отзыв написан 16 августа, 2020 год97 просмотров
Доброго дня. При всiй повазi до КП " Киевпастранс" вимушений написати скаргу на контролера, з яким мав змогу спiлкуватися та спостерiгати за його роботою неодноразово. Будучи на маршрутi 24 √4630 я перебував у транспортi без квитка так як водiй талони не продавав, а кондуктора не було. На зупинкi транспорту я мав вийти(це була моя зупинка) але в транспорт зайшли три контролери i не дали менi цього зробити так як зрозумiли, що я безбiлетник. Я вийшов на зупинкi разом з ними, думав що я можу iти далi( почертатися назад так як проiхав три зупинки) але до мене пiдiйшов контролер Захарченко.О.М та почала говорити менi про штраф, я знав що я нiвчому не винен i я почав говорити " можливо ми якось домовимось?" , "давайте Ви мене вiдпустите i я буду вам вдячниф" нащо я почув " що менi ваша вдячнiсть? Запишiть моï данi i мiй номер телефона та напuшiть подяку, на мoэ iм'я...подяку? За що? За те що прoïхав свою зупинку? Чи за те, що погрожували викликом полiцiï?
Контролер хоче гарний вiдгук в замiн на хамство. - Отзывы об Общественный транспорт
отзыв
Комментарии к отзыву