Не якісний товар - Отзывы о Дом и Сад интернет-магазин

Дом и Сад интернет-магазин
Отзыв написан 24 мая, 2022 год 57 просмотров
Замовив дві яблуні, прийшли поломані навпіл, видно що навмисно зламали при упаковці, звернувся до магазину з претензією, що товар не якісний, на що отримав відповід: "менеджер, який упаковував товар буде оштрафований". Заміну товару, або повернення коштів відмовляються робити, звичайні АФЕРИСТИ. Не рекомендую звязуватися з такими "фахівцями". Найдіть краще інше місце де можно купити якісний товар.
Недостатки:
  1. Дуже довга доставка, неякісний товар




Комментарии к отзыву

Гость 10 декабря, 2022 год
Дім і сад - шахраї. Номер один в Україні по надісланню НІЧОГО!!!
Ответ представителя GradinaMax 29 мая, 2022 год
Добрий день. На жаль, нам не вдалося знайти Вас у базі наших клієнтів та звернення до служби підтримки.

Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки.

Ми хочемо розібратися в ситуації, що склалася, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці.
Гость 31 мая, 2022 год
356287

то так хочете знайти, я Вам телефонував, чого ж не вирішуєте питання???
Ответ представителя GradinaMax 14 июня, 2022 год
Добрий день. Відділ контролю якості товару проаналізував вашу скаргу, і прийняв до уваги ваші зауваження. Ми надішлемо вам якісний товар, а також, додатковий подарунок у вигляді компенсації. Заздалегідь прийміть наші вибачення за прикрий випадок.



З повагою " Дім і сад" залишайтесь завжди з нами.
Гость 14 июня, 2022 год
Поки ніхто не дзвонив та не виправив ситуацію
Ответ представителя GradinaMax 5 июля, 2022 год
Доброго дня. Проаналізувавши ваше звернення прийняли це до уваги та оформили Вам досилку якісного товару за наш рахунок № 6378317
Гость 6 июля, 2022 год
Ви тільки обіцяєте, але ніхто нічого не компенсує
Ответ представителя GradinaMax 2 августа, 2022 год
Добрий день. На жаль за цим номером звернення , нам не вдалося знайти Вас у базі наших клієнтів та звернення до служби підтримки.



Будь ласка, уточніть ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки.



Ми хочемо розібратися в ситуації, що склалася, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці.
Гость 3 августа, 2022 год
Номер замовлення я залишив, телефонував вам більше 10 разів, ви відмовляєтесь щось компенсувати взагалі, хоч я і надав вам докази (фото) не якісного товару.



ви вкрай не професійні продавці не якісного товару.



Гроші викинуті на вітер - це ваш девіз?
Ответ представителя GradinaMax 4 августа, 2022 год
Добрий день. На жаль, нам не вдалося знайти Вас за цим номером 356287 звернення до служби підтримки. Просимо надати контакти, або номер замовлення за яким ми можемо з вам зв"язатись, щоб розібратися в даній ситуації.
Гость 6 августа, 2022 год
Сьогодні Вам зателефонував, відповідь - ми накажемо людину яка упакувала не правильно саджанці, компенсацію витрачених коштів ви відмовляєтесь робити.

Що від того що ви накажете чи ні свого пакувальника????



Не раджу зв’язуватися з цими шахраями з ДІМ І САД - не грошей ні саджанців НЕ ОТРИМАЄТЕ!!!!!
Ответ представителя GradinaMax 10 августа, 2022 год
Добрий день. Велике прохання надайте номер замовлення або інші дані за якими ми можемо з Вами зв"язатися, щоб зробити заміну товару або повернення коштів.
Гость 10 августа, 2022 год
Не дуріть голову, все надав + сам телефонував, це ви тут щось хочете вирішити, а на справді тільки тянете час.



Компанія - аферистів Дім і сад
Гость 6 августа, 2022 год
Ну не хочуть висилати компенсацію чи саджанці , то нехай вишлють людину , яка пакувала . Ми її самі накажемо . І фірмі менше клопоту :)
Ответ представителя GradinaMax 10 декабря, 2022 год
Доброго дня. Нажаль, ми не одноразово намагалися вийти з Вами на контакт, щоб вирішити ситуацію яка склалася. Але вашої відповіді надати нам дані ми не отримали. Компанія не відмовляється від гарантійних зобов"язань і надалі, надіємося на нашу співпрацю.
Гость 10 декабря, 2022 год
То так бажаєте компенсувати, за 250 грн так ухилятися від своїх зобов’язань. Ганьба!!!!! Шахраї
Руслан 19 июня, 2022 год
В мене похожа ситуація . Прислали компенсацію і подарунок . Саджанці в компенсації в жахливому стані , а подарунок це пакетик фунгіциду . Складається враження , що хтось займається шкідництвом всередині компанії . Ну не може молода компанія з такою потужною рекламою так косячити чи займатись подібною х___ою .


Дом и Сад интернет-магазин
Все отзывы

4.3 5
447 отзывов / 7848 просмотров
Дом и Сад интернет-магазин
Дом и Сад интернет-магазин

Для растений
Магазин "Сад Дома"
Магазин "Сад Дома"

Рейтинг: 2.6
8 отзывов
Интернет-магазин "Розсад"
Интернет-магазин "Розсад"

Рейтинг: 5
238 отзывов
Компания Gospodar.net
Компания Gospodar.net

Рейтинг: 1
9 отзывов
Интернет-магазин GradinaMax
Интернет-магазин GradinaMax

Рейтинг: 2
72 отзыва
Agro-Market
Agro-Market

Рейтинг: 1.3
18 отзывов
SAD-UA
SAD-UA

Рейтинг: 1.9
58 отзывов
ДоброДар интернет-магазин
ДоброДар интернет-магазин

Рейтинг: 2.7
487 отзывов
Удобрение Black Gold
Удобрение Black Gold

Рейтинг: 5
10 отзывов