Світлана Отзыв написан 21 июня, 2024 год28 просмотров
Добрий день! Так склалися обставини, що до мого нещастя мені прийшлося стати вашим клієнтом 22.03.24 я придбала електроний квиток Полтава - Аланія в мобільному додатку автовокзал. Мої негаразди розпочалося відразу ж при посадці. Мені сказали, що мене немає у відомостях і не дозволяли сідати на моє законно придбане 6 місце Ще й у всьому зробили мене винною. Провідниця Анна сказала парі, що сідала в Києві: ,,Ось ця жінка сіла на ваше місце''. 😡😡😡
Дальше ще гірше. Виявилося, що автобус їде до Стамбула (мене ніхто не попереджав про це, а поставили перед фактом у автобусі). Мене пересаджують в місцевий автобус без знання мови, без інтернету. Мало того до Анталії!!! Але ж мені треба в АЛАНІЮ. При приїзді в Анталію мені довелося самостійно взнавати чим доїхати до Аланії і знову платити гроші. 😭😭😭 Коли людина купує квиток ПОЛТАВА-АЛАНІЯ, то розразовує, що як сіла в Полтаві то в Аланії вийшла. Вимагаю повернення грошей за знову куплений квиток Анталія-Аланія - це 6 евро.
21 квітня я придбала квиток Аланія-Полтава. Час відправлення 05.07.24. 01.00 ночі. По тому як я сюди добиралася немає віри, що я виїду нормально назад. Знову купувати квитки і самій добиратися?! Вимагаю, щоб мені вислали мої квитки на телефон АЛАНІЯ-СТАМБУЛ. Чи як ви там робите.
Мої побажання для ТДВ,,ПОЛТАВААВТОТРАНС'' продавайте квитки для благонадійних і перевірених перевізників. Коли купуєш квитка то надієшся ж сісти в Полтаві і вийти в місці призначення. Побажання для Ніколаавтотранс: добросовісно ставитися до своїх обов'язків коли вже ви взялися за міжнародні перевезення.
Самий поганий перевізник - Отзывы о Николас Транс (Nikolas Trans)
Так склалися обставини, що до мого нещастя мені прийшлося стати вашим клієнтом 22.03.24 я придбала електроний квиток Полтава - Аланія в мобільному додатку автовокзал.
Мої негаразди розпочалося відразу ж при посадці. Мені сказали, що мене немає у відомостях і не дозволяли сідати на моє законно придбане 6 місце
Ще й у всьому зробили мене винною. Провідниця Анна сказала парі, що сідала в Києві: ,,Ось ця жінка сіла на ваше місце''.
😡😡😡
Дальше ще гірше. Виявилося, що автобус їде до Стамбула (мене ніхто не попереджав про це, а поставили перед фактом у автобусі).
Мене пересаджують в місцевий автобус без знання мови, без інтернету. Мало того до Анталії!!!
Але ж мені треба в АЛАНІЮ.
При приїзді в Анталію мені довелося самостійно взнавати чим доїхати до Аланії і знову платити гроші.
😭😭😭
Коли людина купує квиток ПОЛТАВА-АЛАНІЯ, то розразовує, що як сіла в Полтаві то в Аланії вийшла. Вимагаю повернення грошей за знову куплений квиток Анталія-Аланія - це 6 евро.
21 квітня я придбала квиток Аланія-Полтава.
Час відправлення 05.07.24. 01.00 ночі.
По тому як я сюди добиралася немає віри, що я виїду нормально назад. Знову купувати квитки і самій добиратися?!
Вимагаю, щоб мені вислали мої квитки на телефон АЛАНІЯ-СТАМБУЛ. Чи як ви там робите.
Мої побажання для ТДВ,,ПОЛТАВААВТОТРАНС'' продавайте квитки для благонадійних і перевірених перевізників.
Коли купуєш квитка то надієшся ж сісти в Полтаві і вийти в місці призначення.
Побажання для Ніколаавтотранс: добросовісно ставитися до своїх обов'язків коли вже ви взялися за міжнародні перевезення.
Обовʼязково чекаю вашу відповідь!
отзыв
Комментарии к отзыву