Юлія Отзыв написан 10 ноября, 2023 год7 просмотров
Кончена організація! Оператори- некомпетентні домохозяйки, які одночасно смажать котлети і перуть спідню білизну в перервах спілкуючись з клієнтом. Спілкуються як роботи: поки ти намагаєшся довести свою точку зору, вони читають темник , який їм надали довбодятли-керівники - безеперестанку, поки ти кажеш, вони трендять шось своє!!!!. НЕКМОПЕТЕНТНІ, невиховані, невдячні, нечемні ... і багато прикметників на "не"....... Задовбали! вони живуть за кошти, які сплачуємо ми! чому така зневага. Задовбала система: я з сумської області, мені кажуть: двзони в кіровоградську, щоб звязатись з сумиобленерго. Була тривога, під час тривоги - всі в сховищи, дзвоніть після тривоги! Ок! Зателефонувала після тривоги після 5 хв, сказали рано, дзвоніть через 10 хв, подвзонила- сказали - рано - , або звертайтесь по місцю в Шостці до вашого оператора, спитала номер телефону- нема!!!! їдь за адресою, це піпец!!!! я маю їхати кудись? переплата 1000 грн з-за вини оператора, я ще маю їхати кудись шось рішати? дзвоніть після 15 хв :нарешті з'єднали - відповідає оператор з Сум, ситуація та ж сама- робот з тобою говорить, вислухати не може, поради ті ж самі: ідіть за адресою у Шостці!!!! якого хріна я маю іти , якщо є колцентр!!!! а телефонів не дають, в платіжках телефони операторів Кропивницького!!! Короче!!!! вчіть своїх працівників працювати на клієнта! навчіть їх знати міссію вашої компанії, навчіть оперативно вирішувати питання! Нема слів!!!! які довбні працюють, які довбні керують
Жахлива якість обслуговування - Отзывы о Нафтогаз Украины
вони живуть за кошти, які сплачуємо ми! чому така зневага. Задовбала система: я з сумської області, мені кажуть: двзони в кіровоградську, щоб звязатись з сумиобленерго. Була тривога, під час тривоги - всі в сховищи, дзвоніть після тривоги! Ок! Зателефонувала після тривоги після 5 хв, сказали рано, дзвоніть через 10 хв, подвзонила- сказали - рано - , або звертайтесь по місцю в Шостці до вашого оператора, спитала номер телефону- нема!!!! їдь за адресою, це піпец!!!! я маю їхати кудись? переплата 1000 грн з-за вини оператора, я ще маю їхати кудись шось рішати?
дзвоніть після 15 хв :нарешті з'єднали - відповідає оператор з Сум, ситуація та ж сама- робот з тобою говорить, вислухати не може, поради ті ж самі: ідіть за адресою у Шостці!!!! якого хріна я маю іти , якщо є колцентр!!!! а телефонів не дають, в платіжках телефони операторів Кропивницького!!! Короче!!!! вчіть своїх працівників працювати на клієнта! навчіть їх знати міссію вашої компанії, навчіть оперативно вирішувати питання! Нема слів!!!! які довбні працюють, які довбні керують
отзыв
Комментарии к отзыву