Вартує кожної копійки. Машина працює вогонь, на холодну пропав легкий стукіт гідрокомпенсаторів який був раніше десь перші 10-15 секунд. Не знаю суб'єтивно, але мені здається ця олива довше залишається на поверхнях і швидше якось прогрівається до робочої температури. І якщо раніше, наприклад в спеку я міг бачити температуру і під 120 градусів мастила на БК, то зараз максимум 105.
Взяв в октаху А7 2.0 тді цю оливу, та ти шо красота. Подобається більше ніж та що лив раніше.. це при тому що вона коштувала дорожче на 500 грн ніж Шелл Мульті. А це в Шкода клубі побачив що хвалять її, тому вирішив спробувати і такі да, олива хороша. Температури впали під навантаженням.
Підійшла до мого дизеля з сажовим фільтром. Не забиває DPF. Помітив що збільшився інтервал між регенераціями сажового, то ж олива реально працює. Подивлюсь що на заміні мастила буде, але після 3000км пробігу тільки хороше враження про це мастило.
Хороша олива, знайомий хвалив Шелл, то ж вирішив також спробувати. По допускам саме цей Шелл порекомендував конфігуратор. Звісно я все одно перевірив на каністрі наявність необхідних допусків під свій авто. Поки поставлю 4 зірки, оскільки поїздив я на ньому трошки більше місяця, а це трохи більше 1000км.. Але помітив якщо на минулому мастилі коли давав в тапок, то температура мастила... Читать отзыв Хороша олива, знайомий хвалив Шелл, то ж вирішив також спробувати. По допускам саме цей Шелл порекомендував конфігуратор. Звісно я все одно перевірив на каністрі наявність необхідних допусків під свій авто. Поки поставлю 4 зірки, оскільки поїздив я на ньому трошки більше місяця, а це трохи більше 1000км.. Але помітив якщо на минулому мастилі коли давав в тапок, то температура мастила в двигуні росла до 120 градусів.. То на цьому поки більше 105 градусів не бачив.
Ну що перші 3000 км пройдено, політ нормальний, перейшов на цю оливу з hx8 ect 5w30. Вирішив спробувати, на практиці що воно таке олива на GTL, бо бачив хто їх хвалив. Двигун 2.0 tsi gen2, масложору нема. Пробіг 70/30 місто/шоссе, далі буде.
Перейшов на Шелл ECT Multi 5W-30 після іншого масла – різниця помітна. Мотор працює м'якше і головне наче нарешті рівень стоїть на одному місці.. А то попереднє після 5000км почало під'їдати потроху. На цьому мастилі таких проблем немає, то ж я задоволений.
Достоинства:
Якість
Шелл
Є захист від підробок
Недостатки:
Поки нема, сподіваюсь більше не треба буде завжди моніторити рівень мастила
Купив по рекомендації цю моторну оливу в Мерса Е-клас 2015 року. Цікаво, але після звичайного мастила МБ, на цьому Шелл, шепче краще.. Подивимось як він себе покаже на дистанції, але перші враження чудові. Купував в офіційному магазині Шелл, бо начитався про страшилки про підробну моторну оливу і т.д. Код на каністрі потів відсканив, перевірку на сайті Шелл пройшов. Проїхав трохи... Читать отзыв Купив по рекомендації цю моторну оливу в Мерса Е-клас 2015 року. Цікаво, але після звичайного мастила МБ, на цьому Шелл, шепче краще.. Подивимось як він себе покаже на дистанції, але перші враження чудові. Купував в офіційному магазині Шелл, бо начитався про страшилки про підробну моторну оливу і т.д. Код на каністрі потів відсканив, перевірку на сайті Шелл пройшов. Проїхав трохи більше 1000км все чьотко, може напишу же один відгук після заміни, в 10 000км, але поки все файно.
Достоинства:
МВ 229.51 , МВ 229.52 та Longlife-04
Недостатки:
не всюди воно є
Моторное масло SHELL Helix Helix Ultra ECT Multi 5W-30 5л
Шелл Ultra ECT Multi 5W-30 - ТОПчик
Рекомендую, крута моторна олива
Для дизеля топчик
SHELL Helix Helix Ultra ECT Multi 5W-30 5л
Час покаже
Перевів Пассат Б7 на цю моторну оливу
Взяв по рекомендації