Наталія Отзыв написан 26 января, 2024 год55 просмотров
Замовила сумку PINKO - величезне розчарування. Одразу відправила назад на Новій пошті. Замовлення UAM000552171-1 Маю сумніви, що вона нова.. Виглядало ніби її вже носили: - не було коробки і сумка приїхала дуже деформована - не було оригінальної бірки червоне сердечко з QR кодом для перевірки оригінальності товару - товар було помальовано ручкою - ручки не були запаковані (хоча зазвичай це роблять навіть у сумках набагато бюджетніше) Все вище перераховане є неприпустимим для речей з вартістю понад 250 евро.
За сумку сплатила мито, яке відмовились повертати. Написала на митницю - досить швидко відповіли що той, кому платила мито має його відшкодовувати.
У якості вибачення надали промокод на -30% на нову колекцію (і то не всі бренди).. при тому що в цей час все і так на розпродажі -40%.
У доповнення до всього - мене заблокували - я не можу їм більше писати в чат)) тільки на пошту..
Достоинства:
чудово стимулюють розумне споживання і відбивають бажання будь-що купувати
Недостатки:
- товар деформаваний, шкіра дуже пом'ята
- не було оригінальної бірки червоне сердечко з QR кодом для перевірки оригінальності товару
- розмір сумки вказано і приплюснотому вигляді
- час доставки 3,5 тижнів (було обіцяно доставку до 31/12 на замовлення, розміщені до 14/12
приносимо вибачення за незручності, які виникли. Гарантуємо, що дана ситуація була виключенням і в той же час ми сподіваємося, що в майбутньому співпраця триватиме позитивно і гладко.
Це не виключення, а система. Попередній відгук також про неякісну сумку Pinko.
Рішення по миту так і не отримала: Звернулась до митної служби як Ви і сказали, вони повернули назад по Вас і перевізника Росан.
Вже очікую 13 днів. Відповідь від Вашого перевізника (хоча справи з поверненням мита від Вашого перевізника є Вашими проблемами, а не моїми - купувала я у Вас, а не у ним)
сумка PINKO - Отзывы о Modivo.ua
Маю сумніви, що вона нова.. Виглядало ніби її вже носили:
- не було коробки і сумка приїхала дуже деформована
- не було оригінальної бірки червоне сердечко з QR кодом для перевірки оригінальності товару
- товар було помальовано ручкою
- ручки не були запаковані (хоча зазвичай це роблять навіть у сумках набагато бюджетніше)
Все вище перераховане є неприпустимим для речей з вартістю понад 250 евро.
За сумку сплатила мито, яке відмовились повертати. Написала на митницю - досить швидко відповіли що той, кому платила мито має його відшкодовувати.
У якості вибачення надали промокод на -30% на нову колекцію (і то не всі бренди).. при тому що в цей час все і так на розпродажі -40%.
У доповнення до всього - мене заблокували - я не можу їм більше писати в чат)) тільки на пошту..
отзыв
Комментарии к отзыву
приносимо вибачення за незручності, які виникли. Гарантуємо, що дана ситуація була виключенням і в той же час ми сподіваємося, що в майбутньому співпраця триватиме позитивно і гладко.
З повагою,
команда modivo.ua
Це не виключення, а система. Попередній відгук також про неякісну сумку Pinko.
Рішення по миту так і не отримала: Звернулась до митної служби як Ви і сказали, вони повернули назад по Вас і перевізника Росан.
Вже очікую 13 днів. Відповідь від Вашого перевізника (хоча справи з поверненням мита від Вашого перевізника є Вашими проблемами, а не моїми - купувала я у Вас, а не у ним)
уточнити інформацію, щодо мита чи повернення митних платежів, Ви можете за телефонами перевізника: +380504327707
+380674327707
+380934327707
Ще раз приносимо вибачення за незручності, які виникли.
З повагою,
команда modivo.ua