Віра Милашич Отзыв написан 23 октября, 2019 год234 просмотра
Я являюсь користувачем послуг з надання Інтернет та аналогового телебачення ТОВ «Місто-ТВ» Договір про надання послуг №34437 від 23.02.2012 року. Без жодного попередження мене було відключено (не призупинено надання послуги) від користування аналоговим телебаченням. При зверненні до Підприємства 02.10.2019 року за тел. 545-54-54, вказаним в договорі, мені повідомили про відключення 26.09.2019 року, в зв’язку з протермінуванням абонентної плати за користування аналоговим телебаченням, незважаючи на те що 26.09.2019 року послуги мною були вже оплачені. Оператор запропонувала внести авансовий платіж за жовтень в розмірі 54 гривни, що я й зробила. Цього ж дня до мене прийшов майстер і зверхньо повідомив мені що його візит має бути оплачений тільки «налічними» в розмірі 50 гривен без жодного підтверджуючого документу, і поки я не дам йому «налічних», аналогове телебачення працювати не буде! Факт такої оплати підтвердила оператор. В оплаті (якщо я маю платити) через термінал, або безпосередньо на рахунок Підприємства з цільовим призначенням платежу мені відмовлено. Таким чином зараз мною авансом оплачена послуга, яку я не отримую. Вимога грошей вашими працівниками узаконена??? Ваш оператор Ніна, хамка, яка займає чуже місце!
Недостатки:
Некваліфіковані оператори, які сприяють виникненню конфліктних ситуацій. Вимоги сплати готівкою, без підтвердження.
Зідно договору оферти про надання послуг КТБ, ви маєте за послуги сплачувати авансом. В той час як, станом на 25 вересня 2019 р. ваша заборгованість складала 108 грн. про що вас було проінформовано СМС повідомленням 16 вересня 2019 р. Також, про заборгованість, вас інформували 12 серпня 2019 р. , коли вона складала 54 грн.
Внаслідок заборгованості та відсутності оплат надання послуги КТБ було призупинено.
Повторне підключення можливе при погашенні заборгованості та внесенні авансового платежу, достатнього для зняття абонентської плати до кінця місяця.
Вартість повторного підключення до послуги КТБ складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію про надані послуги.
Оператору Ніні та іншим працівникам, за підсумками ваших розмов, зроблено зауваження щодо професіоналізму.
Підсумовуючи вищесказане, ми готові вас підключити до мережі, так як ви виконали необхідну умову для повторного підключення- погасили заборгованість та внесли аванс. Вартість повторного підключення складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію
«Місто-ТВ» - тв провайдер и интернет-провайдер, который оказывает свои услуги в Киевской области. «Місто-ТВ» предлагает своим клиентам около 70 аналоговых каналов, 40 цифровых каналов и быстрый доступ к сети Интернет (скорость передачи до 1000 Мбит/с). Компания заботится не только о качестве своих услуг, но и о сервисе и профессионализме своих... подробнее
Вимагання сплати готівкою - Отзывы о Мисто-ТВ (Укртелебуд)
Без жодного попередження мене було відключено (не призупинено надання послуги) від користування аналоговим телебаченням. При зверненні до Підприємства 02.10.2019 року за тел. 545-54-54, вказаним в договорі, мені повідомили про відключення 26.09.2019 року, в зв’язку з протермінуванням абонентної плати за користування аналоговим телебаченням, незважаючи на те що 26.09.2019 року послуги мною були вже оплачені. Оператор запропонувала внести авансовий платіж за жовтень в розмірі 54 гривни, що я й зробила. Цього ж дня до мене прийшов майстер і зверхньо повідомив мені що його візит має бути оплачений тільки «налічними» в розмірі 50 гривен без жодного підтверджуючого документу, і поки я не дам йому «налічних», аналогове телебачення працювати не буде! Факт такої оплати підтвердила оператор. В оплаті (якщо я маю платити) через термінал, або безпосередньо на рахунок Підприємства з цільовим призначенням платежу мені відмовлено.
Таким чином зараз мною авансом оплачена послуга, яку я не отримую. Вимога грошей вашими працівниками узаконена??? Ваш оператор Ніна, хамка, яка займає чуже місце!
отзыв
Комментарии к отзыву
Вибачте за можливі незручності.
Зідно договору оферти про надання послуг КТБ, ви маєте за послуги сплачувати авансом. В той час як, станом на 25 вересня 2019 р. ваша заборгованість складала 108 грн. про що вас було проінформовано СМС повідомленням 16 вересня 2019 р. Також, про заборгованість, вас інформували 12 серпня 2019 р. , коли вона складала 54 грн.
Внаслідок заборгованості та відсутності оплат надання послуги КТБ було призупинено.
Повторне підключення можливе при погашенні заборгованості та внесенні авансового платежу, достатнього для зняття абонентської плати до кінця місяця.
Вартість повторного підключення до послуги КТБ складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію про надані послуги.
Оператору Ніні та іншим працівникам, за підсумками ваших розмов, зроблено зауваження щодо професіоналізму.
Підсумовуючи вищесказане, ми готові вас підключити до мережі, так як ви виконали необхідну умову для повторного підключення- погасили заборгованість та внесли аванс. Вартість повторного підключення складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію