Максим Отзыв написан 19 сентября, 2024 год5 просмотров
Користувався з початку, як вони зʼявилися і все було добре, нарікань не було.
А ось останні рік в мене завжди є зауваження котрі рушать мої плани.
Останнє крапкою було те що замовив і оплатив 15.09, повідомлення пройшло що очікуйте 22.09.
Зробив ще одне замовлення, тому що попереднє було для батьків і на іншу адресу 18.09
Мені ніхто не передзвонив. За день вирішив набрати і поцікавитись чи все гаразд, бо вже на досвіді за останні замовлення. По останьому все ок, погодили всі деталі. І вирішив перепитати по передньому і менеджер мені каже, що доставка змістилася можемо доставити 05.10. Тобто якщо я б не набрав, то про це і не дізнався б.
В замовлені були продукти і бутова хімія, класичні позиції, котрі є у всіх мережах, без ексклюзиву з зірочкою. Я думаю що звісно 20 днів почекаю)
Прибираю ті позиції за яких все замовлення затримується, мені кажуть 22.09 буде, добре чекаю.
Дзвоню сьогодні 19.09, щоб перепитати по останньому замовленю і вирішив перепитати знову про попереднє і мені кажуть ой а 22 не буде, можемо 25 і знову я дізнаюсь про це коли випадково поцікавився.
МАУ дау ви пропонуєте щоб я брав відпуску для отримання товар від вас? Бо ви не можете навіть надати клієнту вибір в яку половину дня краще доставити.
Я скасував все що повʼязує мене з цим сервісом, це повний жах, я давно такого в сфері послуг не отримував.
Клієнто-орієнтування стало нулюве.
Не РеКоМеНдУю
Достоинства:
Асортимент
Недостатки:
Очікувати доставку від двох тижнів. Комунікації нема ні якої!
Найгірший онлайн магазин - Отзывы о MAUDAU
А ось останні рік в мене завжди є зауваження котрі рушать мої плани.
Останнє крапкою було те що замовив і оплатив 15.09, повідомлення пройшло що очікуйте 22.09.
Зробив ще одне замовлення, тому що попереднє було для батьків і на іншу адресу 18.09
Мені ніхто не передзвонив. За день вирішив набрати і поцікавитись чи все гаразд, бо вже на досвіді за останні замовлення. По останьому все ок, погодили всі деталі. І вирішив перепитати по передньому і менеджер мені каже, що доставка змістилася можемо доставити 05.10. Тобто якщо я б не набрав, то про це і не дізнався б.
В замовлені були продукти і бутова хімія, класичні позиції, котрі є у всіх мережах, без ексклюзиву з зірочкою.
Я думаю що звісно 20 днів почекаю)
Прибираю ті позиції за яких все замовлення затримується, мені кажуть 22.09 буде, добре чекаю.
Дзвоню сьогодні 19.09, щоб перепитати по останньому замовленю і вирішив перепитати знову про попереднє і мені кажуть ой а 22 не буде, можемо 25 і знову я дізнаюсь про це коли випадково поцікавився.
МАУ дау ви пропонуєте щоб я брав відпуску для отримання товар від вас? Бо ви не можете навіть надати клієнту вибір в яку половину дня краще доставити.
Я скасував все що повʼязує мене з цим сервісом, це повний жах, я давно такого в сфері послуг не отримував.
Клієнто-орієнтування стало нулюве.
Не РеКоМеНдУю
отзыв
Комментарии к отзыву