Артем Отзыв написан 16 февраля, 2024 год24 просмотра
І так звернувся в дану забігайлівку за компресором для холодильника атлант , менеджер порадила аналог так як оригінала не було , отримав з пошти просто в картонній коробці рваній без пупирки взагалі НІЧОГО! на 3 день прийшов майстер з офіційного сервіса встановлювати і відразу з порогу заявив що він взагалі не підходить так як у мене 2х компресорний холодильник а це для 1 компресорного , відразу написав цим клоунам з мастер+ довго поламалися типу все має підходити і все ж написали адресу для повернення , відправив додатково упакувавши своїми пупирками + картоном це недорозуміння (компресор) відніс на нп , через 3 дні пишуть ці ДЦП-шники і скидують фото ніби то нп щось там погнула (хоча навіть на фото все прекрасно видно що все там по заводу) і все вереск ми його забирати не будемо тралі валі робіть що хочете , що це за ПІ- Д а растичне відношення до клієнта??? Якщо ви спочатку не хочете забирати товари на повернення тоді якого Х*я ви пишете відправляйте якщо по факту будете вигадувати будь що щоб їх не приймати? Кінчена контора з кінченими некомпетентними працівниками які навіть свою примітивно роботу по підбору зч не можуть виконувати.. НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЗВ'ЯЗУВАТИСЯ з цими під.... Даааа канал на ютубі в них прям пафос аж з дупи лізе а по факту що? може 1 на всю забігайлівку і норм але не 1 людина лице магазину...
Розводняк з товаром який не підходить - Отзывы о Master-plus интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву
При повернені, наш менеджер не повідомив Вам, що компресор має транспортуватися чітко у вертикальному положенні.
Для цього на Новій пошті мають наклеїти відповідні позначки. Це не було зроблено і він приїхав нам пошкоджений.
Ми, все ж таки, прийняли рішення в цій ситуації, відшкодувати Вам вартість компресора і доставки, так як ми не пояснили Вам як його упакувати.