Сергей Мошков Отзыв написан 23 сентября, 2024 год39 просмотров
Оформив замовлення 20233, відмовились відправляти, вимагаючи якусь незаконну передоплату, яку називають своєю гарантією. Шахраї. Сервіс, відношення до клієнтів жахливі. Персонал хамить, перебиває, не вміє слухати, поводять себе дуже зухвало, нагло і при онлайн замовленнях вимагають передоплату. Яка може бути передоплата?) Це шахрайство, бо якщо товар буде бракований або не підійде, то покупець втрачає гроші, ця передоплата не повертається. Всі нормальні інтернет магазини, які що діють в рамках чинного законодавства і надають хоча би базовий, елементарний сервіс і цінують клієнтів, не вимагають передоплату і в разі повернення товару, повертають 100% суми замовлення покупцеві. Саме так має бути. Не звʼязуйтесь з цими хамовитими шахраями.
Достоинства:
Жодних плюсів
Недостатки:
Хамське відношення, не вміння прислухатися до клієнтів
За умовами сайту, всі замовлення дійсно відправляються після здійснення передоплати або повної оплати (кожен клієнт обирає зручний йому формат, якщо умови не підходять клієнту, замовлення просто скасовується).
Всі оплати надходять на офіційно зареєстрований рахунок ФОП, з якого оплачуються податки державі. Кожна передплата (завдаток) вираховується з грошового переказу при отриманні.
Після отримання товару КОЖЕН клієнт має ГАРАНТІЮ на обмін та повернення товару, а також у випадку отримання товару з дефектом, після з'ясування всіх обставин, товар повертається назад на склад для проведення обміну чи повернення за рахунок інтернет-магазину!!! і у випадку від відмови проведення даних послуг ми просто повертаємо завдаток клієнту, а товар іде на списання (також все згідно чинного законодавства).
Якщо клієнт не з'являться на відділення або відмовляється від отримання посилки з інших обставин, які не стосуються стану та якості товару, завдаток не повертається.
Зі своєї сторони ми проаналізуємо роботу менеджера з клієнтами, так як раніше дані скарги не надходили. І якщо порушення правил спілкування будуть дійсно виявлені, з працівником буде проведено профілактичну бесіду.
Якщо у Вас залишились якісь запитання, зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину в робочий час (Пн-Сб, з 10 до 17).
Саме покупець має мати найбільший захист та гарантії, а не продавець. Інтернет магазин має бути КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМ, цінувати та надавати кращий сервіс своїм споживачам. Тому ваші передоплати і страхування вас за рахунок клієнтів - це неприпустимо.
Велике прохання бути чесними перед усіма, якщо залишаєте десь відгуки.
Нижче скріншот, який підтверджує, що ваше замовлення було створене навмисно для прикріплення його до сьогоднішнього відгуку, сьогодні ж зранку (і так як робочий час з 10:00, з Вами ніхто навіть не встиг сьогодні поспілкуватись).
Це замовлення було оформлено вчора. Коли воно надійшло в вашу CRM я не можу знати, бо це залежить від налаштування її роботи. В відгуку написано мою думку, мій досвід взаємовідносин з вами. Чи ви не сприймаєте відгуки та не вмієте адекватно реагувати на різні думки щодо вашого сервісу? І ще, через те, що один з ваших співробітників відкрито в телефонній розмові погрожував різним спамом і т.д. було подану заяву до поліції. Докази, записи всі є) Тому це ще лише початок. Негарно себе так поводити до потенційних покупців.
Система прийняття замовлень працює максимально точно і замовлення відображаються відразу після їх створення (можливо товар зберігався зі вчора в вашій корзині, але вона передбачена саме для клієнта, а не менеджерів).
Ми дуже цінуємо кожного клієнта і ніколи не дозволяємо собі у розмовах комусь хамити, погрожувати чи примушувати робити якісь не законні дії. Це може підтвердити не один постійний клієнт) Дуже цікаво буде ознайомитись із вашими доказами, адже з нашої сторони нічого подібного не було почуто.
Заява до поліції подана. Очікуємо. Можете більше нічого не писати сюди. Немає сенсу. За результатами розслідування я розкрию деталі в PR статтях на топових новинних сайтах, розпишу делально всю ситуацію від А до Я, з прикладами і звісно там буде фігурувати як і та особа, так і ваш магазин.
Жахливий сервіс, вимагання передоплати, хамство - Отзывы о Магазин Ultrasport.in.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
За умовами сайту, всі замовлення дійсно відправляються після здійснення передоплати або повної оплати (кожен клієнт обирає зручний йому формат, якщо умови не підходять клієнту, замовлення просто скасовується).
Всі оплати надходять на офіційно зареєстрований рахунок ФОП, з якого оплачуються податки державі. Кожна передплата (завдаток) вираховується з грошового переказу при отриманні.
Після отримання товару КОЖЕН клієнт має ГАРАНТІЮ на обмін та повернення товару, а також у випадку отримання товару з дефектом, після з'ясування всіх обставин, товар повертається назад на склад для проведення обміну чи повернення за рахунок інтернет-магазину!!! і у випадку від відмови проведення даних послуг ми просто повертаємо завдаток клієнту, а товар іде на списання (також все згідно чинного законодавства).
Якщо клієнт не з'являться на відділення або відмовляється від отримання посилки з інших обставин, які не стосуються стану та якості товару, завдаток не повертається.
Зі своєї сторони ми проаналізуємо роботу менеджера з клієнтами, так як раніше дані скарги не надходили. І якщо порушення правил спілкування будуть дійсно виявлені, з працівником буде проведено профілактичну бесіду.
Якщо у Вас залишились якісь запитання, зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину в робочий час (Пн-Сб, з 10 до 17).
Нижче скріншот, який підтверджує, що ваше замовлення було створене навмисно для прикріплення його до сьогоднішнього відгуку, сьогодні ж зранку (і так як робочий час з 10:00, з Вами ніхто навіть не встиг сьогодні поспілкуватись).
Ми дуже цінуємо кожного клієнта і ніколи не дозволяємо собі у розмовах комусь хамити, погрожувати чи примушувати робити якісь не законні дії. Це може підтвердити не один постійний клієнт) Дуже цікаво буде ознайомитись із вашими доказами, адже з нашої сторони нічого подібного не було почуто.