Лілія Бородіна Отзыв написан 29 декабря, 2024 год11 просмотров
Замовлення №35679 від 25.12.2024 – розчарування. Замовила взуття в магазині Лонза, але виявилось, що у лівому черевику відсутня устілка! Це неприпустимо для магазину, який позиціонує себе як якісний продавець взуття. Зателефонувала на гарячу лінію, але замість вирішення проблеми оператор заявив, що такого «не може буть». Такий підхід до обслуговування клієнтів залишає неприємний післясмак. Замість допомоги отримала грубу відмову визнати проблему, ще на російській мові окупантів. Не рекомендую купувати тут – якість товару і сервісу залишають бажати кращого.
Замовлення №35679 від 25.12.2024 в інтернет магазин взуття Лонза – розчарування - Отзывы о Магазин Lonza
Такий підхід до обслуговування клієнтів залишає неприємний післясмак. Замість допомоги отримала грубу відмову визнати проблему, ще на російській мові окупантів. Не рекомендую купувати тут – якість товару і сервісу залишають бажати кращого.
отзыв
Комментарии к отзыву