Олександр Отзыв написан 14 июня, 2025 год13 просмотров
Перший раз записався, за 1.5 години лікар відмінив консультацію, написали що кошти повернуть. Повернули, але на баланс у кабінеті (про це не вказано, потрібно самим розібратись, як потім ще на карту повернути). Розібрався виплатили на карту, комісія в одну сторону щось 5 гривень, і в нашу 3,5 грн, з мене. Начебто дрібниця, але неприємно. Якщо я відміню консультацію менше ніж за 3 години, то залишусь без грошей і без консультації, якщо лікар за 1.5 години відмінить, то всьо ок тільки я ще 10 гривень комісії заплачу та свій час витрачу, + здоров'я міг в адекватне місце одразу звернутись. Досвіду консультації, на жаль не отримав, та щось вже й не хочеться. 1 согласен 16 не согласны
Перепрошуємо за ситуацію та будь-які незручності, які вона вам спричинила.
Щодо балансу — хочемо вас запевнити, що наша платформа не утримує жодних комісій за транзакціями з платіжних карток, оскільки не має на це юридичного права. Усі можливі комісії утримує виключно банк-емітент вашої картки.
Ми постійно моніторимо рівень скарг на лікарів, і за потреби приймаємо відповідні заходи — аж до блокування профілю лікаря. Ми прагнемо забезпечити якісний сервіс для всіх користувачів.
Також хочемо звернути вашу увагу, що після скасування консультації ви завжди можете обрати іншого лікаря на нашій платформі та отримати консультацію у нього. У нас представлений широкий вибір кваліфікованих спеціалістів.
Дякую, що ви звернули мою увагу, що я можу повторно до когось записатись))) Це був мій перший досвід користування вашою платформою, можливо, то мені не повезло, але невдалий. Я витратив час, невеликі, але кошти хоч і на комісію, ви цінуєте час своїх лікарів, і якщо з вини пацієнта буде відміна консультації менше ніж за 3 години, ви вважаєте, що кошти ваші та лікаря. Якщо з вини лікаря відміна консультації за 1,5 години: "в мене є можливість записатись до нового спеціаліста". Чому ви свій час цінуєте більше ніж мій? Можете мені, будь ласка, його повернути? То не ДШВ завжди перші - то ви по ходу)))
Ваш час не менш цінний, ніж час будь-кого іншого, і ми щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
Ми фіксуємо подібні випадки та в подальшому аналізуємо їх, щоб краще розуміти, як уникати таких ситуацій надалі. Ваш зворотний зв'язок для нас важливий, навіть якщо він критичний — завдяки таким відгукам ми бачимо, над чим потрібно працювати.
Сподіваємося, ви все ж дасте нам ще нагоду показати сервіс з кращого боку.
Відмінили консультацію - Отзывы о Likari.net.ua
1 согласен 16 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо балансу — хочемо вас запевнити, що наша платформа не утримує жодних комісій за транзакціями з платіжних карток, оскільки не має на це юридичного права. Усі можливі комісії утримує виключно банк-емітент вашої картки.
Ми постійно моніторимо рівень скарг на лікарів, і за потреби приймаємо відповідні заходи — аж до блокування профілю лікаря. Ми прагнемо забезпечити якісний сервіс для всіх користувачів.
Також хочемо звернути вашу увагу, що після скасування консультації ви завжди можете обрати іншого лікаря на нашій платформі та отримати консультацію у нього. У нас представлений широкий вибір кваліфікованих спеціалістів.
Ваш час не менш цінний, ніж час будь-кого іншого, і ми щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
Ми фіксуємо подібні випадки та в подальшому аналізуємо їх, щоб краще розуміти, як уникати таких ситуацій надалі. Ваш зворотний зв'язок для нас важливий, навіть якщо він критичний — завдяки таким відгукам ми бачимо, над чим потрібно працювати.
Сподіваємося, ви все ж дасте нам ще нагоду показати сервіс з кращого боку.