трапилася дуже неприємна ситуація. розумію, що на мої слова компанії буде байдуже, але, можливо, вдасться когось застерегти з потенційних клієнтів.
їхала з України до Німеччини 2 тижні тому. коли прийшла моя черга виходити, виявилося, що однієї моєї валізи не вистачало. у валізі були ліки майже на 10к гривень (!), багато літнього одягу і ще безліч важливих особистих речей. я цілком адекватно спілкувалася, не наїжджаючи ні на кого, без криків. водії звʼязалися з пасажирами, які виходили переді мною. ті сказали, що ніхто чужого не забирав. я в свою чергу, чітко пам’ятаю, що востаннє її бачила, коли перетинали польський кордон. я особисто підвезла її до водія, який стояв біля багажника. валіза, яку я піднесла після першої, приїхала зі мною, а та ні)) окрім цього, я навіть зателефонувала на польський кордон. там сказали, що у забутих речах немає жодної валізи.
я дала пару днів на вирішення цієї ситуації, щоб не набридати дзвінками. але водії так і не звʼязувалися зі мною більше і я вирішила піти іншим шляхом - звернутися до самої компанії. після спілкування з керівником я була максимально вражена. пан сказав мені: «а що ви від мене хочете? я тут до чого? мене не було у цій ситуації, то що ви від мене хочете?» як на мене, керівник - це лідер. у його повноваженнях, як мінімум, якість роботи його працівників і вирішення проблемних ситуацій, а виявляється , що там кожен сам за себе)) коли розмова пішла за грошову компенсацію (я не вимагала всією суми, хоча би за ліки, бо це важливі речі, хоча би половину суми), то одразу став наїжджати, що це мої особисті речі, які я беру з собою (ні, зі мною тільки ручна кладь, все інше - в багажнику) і я сама несу за них відповідальність. і абсолютно байдуже, що я не бачу, що відбувається, коли водії віддають посилки чи речі інших пасажирів при висадці. водії теж не розуміють куди вона могла дітися. стверджували, що один з них постійно перебував біля буса (теж ні. я ж бачила, що це геть не так. коли це почула, то зрозуміла, що толку від них немає).
4 дні вирішувалося це питання і мені дали зрозуміти, що я сама у всьому винна і що вони тут ні до чого. за цей час мені ніхто навіть вибачте не сказав)) платити 180 євро за місце, щоб мене ще й дурепою виставили і залишили без валізи - топ.
мені сказали, що вони і далі будуть мати на увазі про мою справу, але як ви думаєте, ще хтось хоч раз зі мною звʼязався за ці 2 тижні?) звичайно що ні.
тому будьте пильні і не соромтеся зазирати час від часу у багажник, щоб переконатися чи всі ваші речі на місці.
Неякісне перевезення - Отзывы о LeoBus
розумію, що на мої слова компанії буде байдуже, але, можливо, вдасться когось застерегти з потенційних клієнтів.
їхала з України до Німеччини 2 тижні тому. коли прийшла моя черга виходити, виявилося, що однієї моєї валізи не вистачало.
у валізі були ліки майже на 10к гривень (!), багато літнього одягу і ще безліч важливих особистих речей.
я цілком адекватно спілкувалася, не наїжджаючи ні на кого, без криків.
водії звʼязалися з пасажирами, які виходили переді мною. ті сказали, що ніхто чужого не забирав.
я в свою чергу, чітко пам’ятаю, що востаннє її бачила, коли перетинали польський кордон. я особисто підвезла її до водія, який стояв біля багажника. валіза, яку я піднесла після першої, приїхала зі мною, а та ні))
окрім цього, я навіть зателефонувала на польський кордон. там сказали, що у забутих речах немає жодної валізи.
я дала пару днів на вирішення цієї ситуації, щоб не набридати дзвінками. але водії так і не звʼязувалися зі мною більше і я вирішила піти іншим шляхом - звернутися до самої компанії. після спілкування з керівником я була максимально вражена. пан сказав мені: «а що ви від мене хочете? я тут до чого? мене не було у цій ситуації, то що ви від мене хочете?»
як на мене, керівник - це лідер. у його повноваженнях, як мінімум, якість роботи його працівників і вирішення проблемних ситуацій, а виявляється , що там кожен сам за себе))
коли розмова пішла за грошову компенсацію (я не вимагала всією суми, хоча би за ліки, бо це важливі речі, хоча би половину суми), то одразу став наїжджати, що це мої особисті речі, які я беру з собою (ні, зі мною тільки ручна кладь, все інше - в багажнику) і я сама несу за них відповідальність. і абсолютно байдуже, що я не бачу, що відбувається, коли водії віддають посилки чи речі інших пасажирів при висадці.
водії теж не розуміють куди вона могла дітися. стверджували, що один з них постійно перебував біля буса (теж ні. я ж бачила, що це геть не так. коли це почула, то зрозуміла, що толку від них немає).
4 дні вирішувалося це питання і мені дали зрозуміти, що я сама у всьому винна і що вони тут ні до чого. за цей час мені ніхто навіть вибачте не сказав))
платити 180 євро за місце, щоб мене ще й дурепою виставили і залишили без валізи - топ.
мені сказали, що вони і далі будуть мати на увазі про мою справу, але як ви думаєте, ще хтось хоч раз зі мною звʼязався за ці 2 тижні?)
звичайно що ні.
тому будьте пильні і не соромтеся зазирати час від часу у багажник, щоб переконатися чи всі ваші речі на місці.
отзыв
Комментарии к отзыву