Під час телефонного спілкування з майстром компанії «Київ майстер» було оговорено конкретну ціну за послуги з очищення та дозаправки кондиціонера фреоном. Однак, по факту виявилась інша, вища сума, при цьому головна проблема — витік конденсату всередину приміщення — так і не була усунута. Майстер замінив хомути (причина була не в них) та зробив висновок про те, що проблема у ванночці. Вона лопнула та її треба замінити. Запитав про ДОзаправку фреоном. Але як виявилось згодом він ПЕРЕзаправив звідки і вийшла вища сума. Після звернення до менеджера компанії я зіткнулася з абсолютно некоректною поведінкою. Замість конструктивного діалогу я почула на свою адресу звинувачення. Мені почали стверджувати, що винні не їхній майстер, а інші фахівці з іншої компанії, які, як виявилось згодом, дійсно усунули проблему. Працівники «Київмайстр» повністю знімають із себе відповідальність і намагаються перекласти вину на сторонніх осіб. Окрім того, сказали що нічим мені не зобовʼязані: « наш майстер не має вам обоворювати кількість фреону, та який саме у вас фреон. Це ви як клієнт маєте знати який у вас фреон»… ось так мені відповіли. Хоча я як людина яка не займається кондиціонерами взагалі не маю знати який там фреон.
Склалося враження, що компанія не зацікавлена ані у якості своїх послуг, ані у дотриманні елементарних норм сервісу. Такий підхід до клієнтів є неприпустимим, дуже не рекомендую цю компанію!
Жахливо! Не рекомендую ! - Отзывы о Компания "Киев Мастер"
Майстер замінив хомути (причина була не в них) та зробив висновок про те, що проблема у ванночці. Вона лопнула та її треба замінити. Запитав про ДОзаправку фреоном. Але як виявилось згодом він ПЕРЕзаправив звідки і вийшла вища сума.
Після звернення до менеджера компанії я зіткнулася з абсолютно некоректною поведінкою. Замість конструктивного діалогу я почула на свою адресу звинувачення. Мені почали стверджувати, що винні не їхній майстер, а інші фахівці з іншої компанії, які, як виявилось згодом, дійсно усунули проблему. Працівники «Київмайстр» повністю знімають із себе відповідальність і намагаються перекласти вину на сторонніх осіб. Окрім того, сказали що нічим мені не зобовʼязані: « наш майстер не має вам обоворювати кількість фреону, та який саме у вас фреон. Це ви як клієнт маєте знати який у вас фреон»… ось так мені відповіли. Хоча я як людина яка не займається кондиціонерами взагалі не маю знати який там фреон.
Склалося враження, що компанія не зацікавлена ані у якості своїх послуг, ані у дотриманні елементарних норм сервісу. Такий підхід до клієнтів є неприпустимим, дуже не рекомендую цю компанію!
отзыв
Комментарии к отзыву