Зоряна Кучер Отзыв написан 8 августа, 2020 год206 просмотров
05/08/2020 моя мама їхала ПРЯМИМ рейсом зі Львова до Мюнхена. Але доїхала тільки до Нюрнберга. О 7 год. 06.08 вже на території Німеччини повідомили про пересадку на рейсовий фліксбус, бо до Мюнхена тільки 4 людини і їхати туди не вигідно. Отже, мою 71-річну маму з інвалідністю, з прооперованими хребтом і ногою, висадили о 9 год, сказали чекати рейсовий автобус, який буде в 11 год. Моя мама заплатила додатково 20 євро за багаж (там можна лише 1 валізу, а в Євроклубі 2), самостійно тягнула до стоянки таксі в Мюнхені свої 2 валізи (з інвалідністю 90 % !), заплатила за таксі 40 євро, бо Фліксбус приїжджає на ЦОВ, а не на Фрьотманінг, де її зустрічали з ПРЯМОГО рейсу Євроклубу. І все це без попередження! Ми не вибирали рейс з пересадкою! Резюме: як назвати перевізника, котрий посеред дороги дає пасажиру під зад коліном, привозить пасажира не в те місто, яке вказане в квитку, не в той час, не на той вокзал?
Добрий день, дуже школа, що з Вами трапилась така неприємність. Але в це важко повірити, що все відбувалось саме так, як ви описали.... Я є вже давнім клієнтом Євроклубу, і тільки 1 раз мені довелось їхати з пересадкою. Але мені прийшло повідомлення, що буде пересадка, також перезвонював менеджер уточнив кількість багажу і ще раз вибачився від імені компанії за цю пересадку. Тому труднощів я не відчув, навпаки трохи розім'явся після ночі в автобусі. Квиток на фліксбус скинули на вайбер, в ньому був включений додатковий багаж, тому я нічого не доплачував.
Думаю варто, було відразу зателефонувати до них, як тільки дізнались про пересадку. Можна було би уникнути, цих неприємностей....
Безвідповідальний перевізник - Отзывы о Компания Euroclub
отзыв
Комментарии к отзыву
Думаю варто, було відразу зателефонувати до них, як тільки дізнались про пересадку. Можна було би уникнути, цих неприємностей....
А я вот охотно верю.
Меня тупо кинули на венгерской границе. Заплатила за полный билет, не отдали даже половину денег. Это что за дичь вообще такая???