Татьяна, ХОТФРОСТ УКРАЇНА - Отзывы о Binotel

Binotel
Россия, Омск Отзыв написан 19 мая, 2017 год 1006 просмотров
Вот такой НЕ"компетентный" ответ я получила от бинотела по поводу ведения первичных документов :
(мой запрос :Добрый день.
Хотели бы уточнить информацию о Налоговой накладной от 03.04.17 на сумму 565,00, которая была зарегистрирована с нарушением срока регистрации в ЕРНН !
И не даёт права на налоговый кредит в апреле месяце, объясните этот факт ?

Также хотела бы уточнить нюанс :
оформлення податкових накладних та актів наданих послуг в частині заповнення номенклатури: одиниця виміру, найменування послуги, кількість.
В НН указана услуга – 1 шт – 565,00, акт от 30.04.17 на сумму 301,33 грн. Просим оформлять НН и акты идентично номенклатуре и количеству.
Есть два варианта выхода :
1 составление РК к НН
2 замена акта выполненных работ с применением коэф к количеству ( пример 0,5333 от 565,00 грн это будет 301,33 грн )

Номенклатура та кількість у Податковій Накладній
Відповідно до пп. «е» пункту 201.1 ПКУ одними із обов’язкових реквізитів у податковій накладній є опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг. Але як саме заповнювати ці реквізити - ні ПКУ, ні Порядком № 1307 не встановлено.
У податківців з цього приводу є власна точка зору. Ось і в коментованому листі ДФС у Чернігівській області від 20.04.2017 р. №1464/10/25-01-12-01-09 податківці стверджують, що ці обов’язкові реквізити мають відповідати формулюванню у первинних документах, якими супроводжується постачання таких товарів/послуг.

Дата складання ПН
Далі податківці у листі згадали, коли саме має складатися ПН.
Пунктом 187.1 ПКУ встановлено правила визначення першої події для нарахування ПЗ з ПДВ. Датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
• дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню
• для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
А от п. 201.7 ПКУ встановлено, що ПН складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Це ж правило встановлено й п. 18 Порядку № 1307.

Номенклатура та кількість в ПН в разі отримання авансу або часткового постачання
На підставі вищенаведених норм та правил податківці зазначили, як саме має зазначатися номенклатура та кількість у ПН у разі її складання на суму авансу або на часткове постачання товарів (виконання послуг). У листі говориться, що податкова накладна повинна містити ідентичні показники (номенклатуру товарів/послуг продавця, одиниці виміру товару/послуги, кількість, ціну поставки одиниці товару/послуги) тим, що вказані в первинних документах та в частині, яка оплачена контрагентом-покупцем або яка фактично виконана постачальником послуг.
При цьому вони деталізували правила зазначення у графі 2 податкової накладної номенклатури товарів/послуг продавця. А саме: в цій графі вказуються дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, а саме повинен бути відображений перелік наданих послуг.
Далі йдеться вже про зазначення кількості у ПН. До графи 6 «Кількість (об'єм, обсяг)» податкової накладної вносяться дані щодо кількості (об’єму, обсягу) постачання товарів/послуг. Алгоритм заповнення цієї графи відповідно до роз’яснень податківців залежить від обсягу постачання у разі складання ПН на постачання товарів або послуг та від суми авансу у разі складання ПН на суму авансу.
Так, у разі складання податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».
У разі складання податкової накладної на часткове постачання послуги або у разі отримання суми попередньої оплати у частковому розмірі договірної вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу.

Невідповідність показників ПН та первинних документів
Оскільки прямих норм, що невідповідність показників ПН та первинних документів є порушенням ПКУ не містить, то податківці це доказують у коментованому листі, ґрунтуючись на нормах п. 44.1 ПКУ.
І хоча податкові накладні в п. 44.1 ПКУ не згадуються, висновок податківців з цього приводу такий: порушенням порядку заповнення податкової накладної є невідповідність показників, які указані в податковій накладній, умовам їх фактичного постачання (номенклатурі, кількості товарів/послуг і т.д.), які підтверджені первинними документами.
А невідповідність показників ПН первинним документам можна виправити шляхом складання РК до таких ПН.
ОТВЕТ БУХГАЛТЕРИИ БИНОТЕЛ:
Извиняемся за опоздание с ответом, сообщаем Вам, что в связи с техническими неполадками в программном обеспечении электронного документооборота, к сожалению мы не успели в срок зарегистрировать налоговые накладные с 01.04.2017 по 15.04.2017 года. Мы приносим свои извинения за причиненные неудобства.
Со своей стороны компания BINOTEL уже предприняла ряд мер для того, чтобы подобный инцидент больше не повторился. Что касаемо заполнения данных в НН по кол-ву и единице измерения, то мы для учета используем стоимостную единицу измерения это гривна, это означает что разделить услугу по количеству не представляется возможным так как это стоимостная единица измерения, а не натуральная единица измерения (штуки, граммы, килограммы), по поводу корректности заполнения можете не беспокоится так как такую же схему заполнения НН используют такие компании как ГУГЛ и ЯНДЕКС, а так же ряд других.


И знаете я не увидела пуктов НКУ, на которые необходимо указать ГУГЛ, ЯНДЕКС - это не нормы НКУ
и ГУГЛ -не имеет бухгалтерии на территории Украины вообще ((((

Достоинства:
  1. нет
Недостатки:
  1. описала выше




Комментарии к отзыву

Ответ представителя Binotel 25 мая, 2017 год
Добрый день, Татьяна!

Мы приносим извинения за то, что у Вас возник дискомфорт при коммуникации с бухгалтерией Binotel.



Обращаем Ваше внимание, что, на текущий момент, выход из вышеописанной ситуации четко не регламентирован действующим законодательством Украины, в правовом поле которого мы работаем и предоставляем услуги. В связи с этим, в первую очередь, возникли данные сложности.



Чтобы предоставить для Вас качественный ответ, нами будет составлено письменное обращение в ГФС для получения индивидуальной налоговой консультации.

Нам очень важно получать обратную связь от наших Клиентов для усовершенствования качества нашей работы, а также мы обещаем Вам провести работу и консультации для наших сотрудников.



В случае, если у Вас будут дополнительные вопросы, пожалуйста, свяжитесь с Отделом Качества по контактным данным, указанным на сайте https://www.binotel.ru/contacts , либо напишите на прямую почту [email protected]



С уважением,

Руководитель Отдела Качества Светлана


Binotel
Все отзывы

4.4 5
2161 отзыв / 227038 просмотров
Binotel
Binotel - ведущий оператор связи для бизнеса, которому доверяют более 20 000 компаний. Ежедневно 1,6 млн человек пользуются его сервисами, а ежемесячно через АТС Binotel проходит 100 млн вызовов. Продукты компании: виртуальная АТС, Call Center, Smart CRM, Call Tracking, PocketLine, Wire, Bookon CRM, Online Chat, Feedback, OnlineKasa - автоматизируют процессы,... подробнее

www.binotel.ua/ua
Перейти на сайт
IT
IAMPM
IAMPM

Рейтинг: 4.6
72 отзыва
smm-marketing.com.ua
smm-marketing.com.ua

Рейтинг: 4.9
17 отзывов
Платежный сервис Liqpay
Платежный сервис Liqpay

Рейтинг: 1.2
35 отзывов
WizeClub
WizeClub

Рейтинг: 4.7
34 отзыва
Компания ITeam
Компания ITeam

Рейтинг: 4.7
3 отзыва
Visual360 Studio
Visual360 Studio

Рейтинг: 4.8
475 отзывов
Buffedhub
Buffedhub

Рейтинг: 1
25 отзывов
EVO company
EVO company

Рейтинг: 1.3
82 отзыва
PipeLogic AI
PipeLogic AI

Рейтинг: 5
1 отзыв
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 отзывов