Maksym Kulyk Отзыв написан 3 января, 2023 год8 просмотров
Замовив я у них чайник, прислали те що замовив, з цим все ок. Чайник був побитий, я відмовився їм його повернув. Пройшло 14 днів відповідно до їхнього договору на сайті і правил поверненню коштів за товар. Кошти не повернули. Буду писати заяву до кіберполіції
Достоинства:
Не має
Недостатки:
Всі що можна, краще нічого не купувати, ціна не відповідає на сайті
Дякуємо за те що поділились ситуацією та залишили відгук!
Не хочемо залишати питання не вирішеним! Ми як і ви переживаємо за якість обслуговування та сервісу який ви отримуєте.Ми завжди готові підтримати вас, попри навантаження на лінії чи в чаті.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.. Перевіримо деталі та статус вашого замовлення.
Я сьогодні вам дзвонив, що кошти мені сьогодні до 18-00 повернуть. Ви нічого не зробили. Дзвінок був в 13-41 по номеру 0 (66) 252 20 17 . Я завтра буду писати на вас заяву в кіберполіцію. Бо кошти ви повинні були повернути до 30 грудня 2022 року. Відповідно до правил повернення товару на вашому сайті
Повернення коштів - Отзывы о kindlytech.com.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Не хочемо залишати питання не вирішеним! Ми як і ви переживаємо за якість обслуговування та сервісу який ви отримуєте.Ми завжди готові підтримати вас, попри навантаження на лінії чи в чаті.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.. Перевіримо деталі та статус вашого замовлення.
Питання залишатиметься на контролі.
З повагою, менеджер підтримки Богдан.
Дана ситуація виникла через помилку нашого співробітника.
Кошти за товар було повернуто та вжито заходів для запобігання подібним ситуаціям у майбутньому.
З Повагою, Kindly Tech.