Сніжанна Отзыв написан 10 декабря, 2021 год15 просмотров
В шоці від цього магазину! ЦЕ НАЙГІРШИЙ ОНЛАЙН-МАГАЗИН! Такий досвід у мене вперше. Я замовила Сумку Fjallraven Kanken Totepack Mini, а мені надіслали Рюкзак Fjallraven Kanken Classic. Я на пошті це побачила і відправила назад, подзвонила менеджеру (дуже хамовитий хлопчина) і попросила надіслати мені мою сумку. Через 3 дні я їм дзвоню, а вони - ми надішлемо гроші. кажу ок і скинула карту на вайбер. через 3 дні пиши - не відписують, дзвоню - каже надішліть ще раз реквізити. і так 2 тижні. Написала сьогодні в кіберполіцію. ЛЮДИ, НЕ КУПУЙТЕ ТУТ. бережіть свій час, нерви і гроші.
Дякуємо за те, що знайшли час повідомити нам про Ваш досвід співпраці з Kindly Tech.
Всім клієнтам надається можливість перевірки товару перед оплатою,
в поштових відділеннях і в присутності співробітника кур'єрської служби при здійсненні адресної доставки. У разі виявлення пошкоджень чи не відповідностей у товарі від придбання є можливість відмовитись та не оплачувати замовлення.
Згідно ч.1 ст. 668 ЦКУ "Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі йому товару."
Товар з наявністю механічних пошкоджень не підлягає поверненню чи обміну.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при співпраці з нами.
""При поверненні товару належної якості, kindlytech.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого заповненого листа на ел. пошту, проте в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Відповідно до Закону України експертиза може зайняти до 30 днів.""
Також наголошуємо, будь-ласка навчиться спілкуватись, під час обробки замовлення, було віявлено, що телефонна розмова з Вами наповнена жахливими висловлюваннями в адресу менеджера та колективу (про що свідчать записи розмови).
ШАХРАЇ! ЛЮДИ,НЕ КУПУЙТЕ ТУТ! - Отзывы о kindlytech.com.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за те, що знайшли час повідомити нам про Ваш досвід співпраці з Kindly Tech.
Всім клієнтам надається можливість перевірки товару перед оплатою,
в поштових відділеннях і в присутності співробітника кур'єрської служби при здійсненні адресної доставки. У разі виявлення пошкоджень чи не відповідностей у товарі від придбання є можливість відмовитись та не оплачувати замовлення.
Згідно ч.1 ст. 668 ЦКУ "Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі йому товару."
Товар з наявністю механічних пошкоджень не підлягає поверненню чи обміну.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при співпраці з нами.
""При поверненні товару належної якості, kindlytech.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашого заповненого листа на ел. пошту, проте в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Відповідно до Закону України експертиза може зайняти до 30 днів.""
Також наголошуємо, будь-ласка навчиться спілкуватись, під час обробки замовлення, було віявлено, що телефонна розмова з Вами наповнена жахливими висловлюваннями в адресу менеджера та колективу (про що свідчать записи розмови).
З Повагою, команда Kindly Tech