Василь Отзыв написан 2 апреля, 2019 год138 просмотров
Два приклади як знімають плату за тариф: 1. При наявності на рахунку 78 грн о 00год 00хв анульовують залишок хв. і Мб. Після цього о 00год 20 сек знімають 5 грн денної плати, в результаті для зняття плати згідно тарифу 75грн. - "У вас недостатньо коштів". Відповідь оператора: "Вам необхідно було відключити 4g"?????? 2. При наявності на рахунку 75 грн, о 00 год 00 хв. знімають 5 грн за використані Мб і пізніше 5 грн за денний тариф (при відключеному мобільному інтернеті) В результаті 10 грн за ніч при наявності необхідної суми на рахунку. Плата згідно тарифного плану складає 75 грн. Відповідь оператора:"Навіть при відключеному моб/ інтернеті вам необхідно відключити 4g" ????? "Київстар" такими примітивними і нечесними копійчаними методами заробляє собі на хліб з маслом і ковбасою. Хочеться написати письмового листа в головний офіс і отримати відповідь згідно закону про запити. Ой, про що це я? :)
Аналогичная ситуация произошла, пополнил счет на 55 гривен ровно, ночью сняло 5 гривен. Позвонил оператору, говорят типа у нас такая херь, что снимается авансом за интернет. Бредятина. Короче говорит надо отключать 4g. на следующий месяц специально отключил 4g и пополнил точно на 55 гривен (сумма абонплаты). И что, такая же ситуация. Больше не звонил этим чмырям, просто не пополняю и пополнять не думаю, держу номер, чтобы могли мне позвонить, а сам радостно перещел на новую ступеньку жизни - лайкомобайл рулит, а киевстар нервно докуривает свои последние бычки. Скоро обонкротится он, вот тогда попляшем!!!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Жахливо і прикро, за кого нас мають? - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1. При наявності на рахунку 78 грн о 00год 00хв анульовують залишок хв. і Мб. Після цього о 00год 20 сек знімають 5 грн денної плати, в результаті для зняття плати згідно тарифу 75грн. - "У вас недостатньо коштів". Відповідь оператора: "Вам необхідно було відключити 4g"??????
2. При наявності на рахунку 75 грн, о 00 год 00 хв. знімають 5 грн за використані Мб і пізніше 5 грн за денний тариф (при відключеному мобільному інтернеті) В результаті 10 грн за ніч при наявності необхідної суми на рахунку. Плата згідно тарифного плану складає 75 грн. Відповідь оператора:"Навіть при відключеному моб/ інтернеті вам необхідно відключити 4g" ?????
"Київстар" такими примітивними і нечесними копійчаними методами заробляє собі на хліб з маслом і ковбасою.
Хочеться написати письмового листа в головний офіс і отримати відповідь згідно закону про запити. Ой, про що це я? :)
отзыв
Комментарии к отзыву