Не залишають вибору в загалі! Якщо в тебе пакет по передплаті, немає ніяких можливостей залишатися на своєму пакеті і тими тарифами, які були передбачені під час підключення. Вносять зміни коли хотять і які хотять... Заважає постійне прослуховування. Це відчутне балакання у фоновому режимі, перепідключення і після скидування номеру прослуховування, знову подключають прослуховування. Ось який номер: +380672222772. Дізнався *#62# Виключається ось так ##002# але знову і знову прослуховується номер. Я дозволу не давав, на яких підставах номер прослуховують? Змінив би номер, але він підв'язаний під працю. Що до інтернету, то трафік занижають як їм схочеться, коли схотіли-ледь половина обіцяного. Тільки зв'язався з оператором-знов на всі 100 відсотків. Висновок: Тільки змінити оператора. Київстар не дбає про клієнта так, щоб змінити оператора не хотілося. Отже... все зрозуміло.
Достоинства:
Є можливість зв'язатися з оператором з власного кабінету на їх ресурсі... звичайно, коли є інтернет ))) дубльований провайдер, не Київстар, або якись інший інтернет.
Недостатки:
Прослуховування! Це вже не вільне суспільство, а як за гратами... навіщо такий контроль? По телефону, дозвонитися до оператора, по підказкам, або може хто знає ще як-НЕМОЖЛИВО! Або залишити всі справи і чекати... чекати...і знову чекати... бо ми оплачуємо за послуги Київстар, а вони, НАПЕВНО, оплатять нам втрачене життя на чекання їх операторів.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Політика компанії, як колоністи на захопленій території... - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву