Руслан Отзыв написан 2 ноября, 2024 год7 просмотров
Хочу поділитися своїм досвідом користування. 25.10.24 зробив спробу перейти з фізичної сім на Е-сім. Переходу так і не відбулось. Після спілкування з оператором сказали що заявка прийнята і потрібно очікувати технічних спеціалістів. Максимальний термін виконання до 1.11.24 - 18:00. До цього часу зі мною так ніхто і не зв'язався. Відповідно я знову розпочав спілкування з оператором. Мені відповіли, що не можуть гарантувати використання на цьому телефоні і можуть тільки відмінити заявку на Е-сім, на що я відповів що на ідентичному телефоні Е-сім вже працює. Далі отримав ту саму відповідь, і відповів їм щоб відмінили заявку на Е-сім, щоб можна було користуватись хоча б фізичною сім картою. Вони знову прийняли заявку та сказали що потрібно зачекати ще 8 днів на її виконання. Станом на сьогодні номер вже 9 днів не активний, відповідно не можливо зайти в мобільний банкінг, всі месенджери і тд.
Київстар як оператор не виконує свої зобов'язання, а саме надавати зв'язок за оплачений пакет послуг. 2 согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Найгірший оператор - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
25.10.24 зробив спробу перейти з фізичної сім на Е-сім. Переходу так і не відбулось. Після спілкування з оператором сказали що заявка прийнята і потрібно очікувати технічних спеціалістів. Максимальний термін виконання до 1.11.24 - 18:00. До цього часу зі мною так ніхто і не зв'язався. Відповідно я знову розпочав спілкування з оператором.
Мені відповіли, що не можуть гарантувати використання на цьому телефоні і можуть тільки відмінити заявку на Е-сім, на що я відповів що на ідентичному телефоні Е-сім вже працює. Далі отримав ту саму відповідь, і відповів їм щоб відмінили заявку на Е-сім, щоб можна було користуватись хоча б фізичною сім картою.
Вони знову прийняли заявку та сказали що потрібно зачекати ще 8 днів на її виконання.
Станом на сьогодні номер вже 9 днів не активний, відповідно не можливо зайти в мобільний банкінг, всі месенджери і тд.
Київстар як оператор не виконує свої зобов'язання, а саме надавати зв'язок за оплачений пакет послуг.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву