Елена Хасанова Отзыв написан 19 сентября, 2024 год6 просмотров
Спочатку я була дуже обурена, що безкоштовні послуги «Автовідповідач», «Хто дзвонив» та «Повідомити про мене» стали платними. Хоч ціна цих послуг і невисока, я вирішила принципово їх не підключати. За ці дні зрозуміла, що вони мені й не потрібні, і можна обійтися без них, бо пропущені дзвінки й так показує телефон. А коли до мене не можуть додзвонитися знайомі, то вони протягом дня телефонують і все одно додзвонюються. Тож даремно я так турбувалася з цього приводу. 1 согласен
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Для чого ввели платні послуги? - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву