Nata Ukhina Отзыв написан 10 сентября, 2024 год8 просмотров
Я просто обурена тим, як мене сьогодні обслужили в Київстарі! Оператор Валерія (номер 48050) повністю відмовилась вирішити проблему з відсутністю інтернету на домашніх пристроях, навіть не намагаючись допомогти! Я звернулась з проханням викликати майстра, оскільки в мене вже кілька днів немає інтернету на пристроях, окрім стаціонарного ПК, а мені у відповідь сказали, що якщо я купила роутер не у них і не можу назвати модель модема який купувала в них, то вони не будуть мене обслуговувати. Це що за безглузді правила?! Навіть, коли я попросила оформити платний визов майстера, для перевірки проблеми та вирішення питання.
У договорі НІДЕ не зазначено, що я повинна купувати роутер виключно у Київстару! Що це за знущання над клієнтами? Це просто відмова в наданні послуг! Таке ставлення до людей є неприпустимим і викликає обурення. Я вимагаю, щоб Київстар терміново розглянув це питання і навів порядок зі своїми співробітниками. Бо таке хамське ставлення є приниженням для клієнтів, які платять за ваші послуги! Як можна відмовляти у виклику майстра через те що клієнт, не може надати модель роутера по телефону?! Що це за нові правила " покращення"! Шокована і надзвичайно розчарована 2 согласны
Да, киевстар славится своими абсолютно бредовыми правилами. Вам должны помочь, но не хотят. Их выгода - как можно больше вас ограбить. На вашем месте я бы побыстрее менял оператора, а учитывая, что вы используете роутер - на любого оператора, который не имеет связей с мобильной сетью. Все мобильные операторы куски мошенников и должны кушать раскаленную лаву на ужин
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Ставлення до клієнтів! - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
У договорі НІДЕ не зазначено, що я повинна купувати роутер виключно у Київстару! Що це за знущання над клієнтами? Це просто відмова в наданні послуг! Таке ставлення до людей є неприпустимим і викликає обурення. Я вимагаю, щоб Київстар терміново розглянув це питання і навів порядок зі своїми співробітниками. Бо таке хамське ставлення є приниженням для клієнтів, які платять за ваші послуги! Як можна відмовляти у виклику майстра через те що клієнт, не може надати модель роутера по телефону?! Що це за нові правила " покращення"!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву