Юрій Отзыв написан 30 августа, 2024 год3 просмотра
Один із самих (щоб не грубити, але важко стримуватися) поганючих, неякісних зв'язків. Можливо порівняти з перевізником, який набрав повен автобус пасажирів, взяв з них гроші , а по дорозі пробив колесо і , запаливши цигарку, з баранячими очами дивиться на людей і каже, а що я можу зробити, я і запаску немаю. То кого повинно цікавити що вИ забули, або не змогли зробити. Гроші за послуги зв'язку берете, ось і забезпечуйте любим шляхом - ставте підпитуючі акумулятори, безперебійним, або садіть по обезяні, з свого керівництва,яке не може вирішити питання, хай крутять педалі
Повністю згоден. Найбільш огидно мені було тоді, коли вони зідрали абонплату на більше чим місяць і за весь місяць я не бачив зв'язку... Гроші повертати відмовляються, планую звертатись до суду
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Якість надання послуг - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву