Олександр Отзыв написан 2 июля, 2024 год21 просмотр
Вже кілька років як у додатку "Мій Київстар" є можливість підключити кілька номерів родини, щоб керувати їми з одного додатку. Можна поповнювати рахунок, змінювати тариф, підключати послуги. Зручно? Зручно? Але спробуйте отримати інформацію щодо іншого номера, підключеного у вас у додатку, якщо виникли якісь питання. НІКОЛИ ви її не отримаєте. Звертаюсь до живого чату - є таке ось питання по такому номеру з мого додатку. Відповідь - надаємо інформацію тільки по своєму номеру. Так я ж можу у додатку керувати родинним номером, ви ж самі надали таку можливість. Відповідь - пройдіть авторізацію по необхідному номеру. І далі починають знущатись - назовіть суму на рахунку, коли і наскільки поповнювали. Називаю. Далі - напишіть три номери з якими розмовляли у останні 5 днів. Пишу. Мало, дали - напишіть тривалість розмов по кожному номеру. Далі - напишіть дату, коли дзвонили по кожному номеру. Залишилось спитати - напишіть про що ви говорили по кожному номеру. Якщо це так принципово - уберіть цю послугу підключення кілька номерів. Хай кожний користувач встановлює додаток собі самостійно. Досить знущатись з людей, достатньо того, що Київстар - що зв'язок, що мобільний, що домашній інтернет працює тільки 12 секунд після відключення світла, так ви і далі по кожному привиду знущаєтесь з людей. Якщо у додатку підключені кілька номерів, вся інформація повинна надаватись по всім номерам 3 согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Функції додатка Мій Київстар - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву