Юрій Отзыв написан 16 сентября, 2023 год5 просмотров
Зняли кошти 158грн які були поповненні одразу після смс про необхідність поповнити рахунок бо буде знято через день плату за тариф, нажаль зняли кошти на непотрібну мені і насильно навязану послугу ТВ, що неприпустимо, при тому що я нею не користувався узагалі, підтримка проігнорувала усі мої прохання повернути кошти і перевести їх на тариф, некомпетентний персонал, шахраї, нікому не раджу цього оператора! Оператор зв’язку «Київстар» нахабно нав’язує свої додаткові послуги (наприклад "Київстар-ТВ"), ставлячи перед фактом підключеної послуги, яку користувач не підключав і не мав наміру нею користуватись. А черговість списання коштів оператором не передбачає пріоритетність надання основних послуг за тарифом, адже списання відбувається так: списання коштів нав’язаної (не підключеної та не акцептованої користувачем) послуги і, коли коштів на рахунку стає недостатньо, списується плата за кожний день окремо (яка в декілька разів більша за «пакетну»), а не за пакет послуг, що має ознаки шахрайства! Також не зрозумілим є те, чому основні послуги рахуються з періодом в 4 тижні, а так звані додаткові – з періодом в місяць. Шукайте оператора крім Київстар та водафон це шахраї!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Шахраї, кидання на гроші - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Оператор зв’язку «Київстар» нахабно нав’язує свої додаткові послуги (наприклад "Київстар-ТВ"), ставлячи перед фактом підключеної послуги, яку користувач не підключав і не мав наміру нею користуватись. А черговість списання коштів оператором не передбачає пріоритетність надання основних послуг за тарифом, адже списання відбувається так: списання коштів нав’язаної (не підключеної та не акцептованої користувачем) послуги і, коли коштів на рахунку стає недостатньо, списується плата за кожний день окремо (яка в декілька разів більша за «пакетну»), а не за пакет послуг, що має ознаки шахрайства!
Також не зрозумілим є те, чому основні послуги рахуються з періодом в 4 тижні, а так звані додаткові – з періодом в місяць. Шукайте оператора крім Київстар та водафон це шахраї!
отзыв
Комментарии к отзыву