Юрий Холодков Отзыв написан 19 августа, 2023 год15 просмотров
Оператор зв’язку «Київстар» нахабно нав’язує свої додаткові послуги (наприклад "Київстар-ТВ"), ставлячи перед фактом підключеної послуги, яку користувач не підключав і не мав наміру нею користуватись. А черговість списання коштів оператором не передбачає пріоритетність надання основних послуг за тарифом, адже списання відбувається так: списання коштів нав’язаної (не підключеної та не акцептованої користувачем) послуги і, коли коштів на рахунку стає недостатньо, списується плата за кожний день окремо (яка в декілька разів більша за «пакетну»), а не за пакет послуг, що має ознаки шахрайства! Також не зрозумілим є те, чому основні послуги рахуються з періодом в 4 тижні, а так звані додаткові – з періодом в місяць.
Після звернення з позовом до суду, київстар, отримавши позовну заяву, повернув списані незаконно кошти, аргументуючи тим, що це "технічний збій". Чекаю на рішення суду, тому що в позові ще зазначена моральна шкода.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Шахрайські дії контори - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Також не зрозумілим є те, чому основні послуги рахуються з періодом в 4 тижні, а так звані додаткові – з періодом в місяць.
отзыв
Комментарии к отзыву