Є у розгляді із 29 грудня незрозумілі -20,16 . У січні вже -20,16-25 = -45,16. Чисельні розмови по телефону/відвідування ЦО з складанням письмової заяви, скандали та навіть з розпачу матюкання з мого боку, скріншоти мій київстар, скріншоти чатів (де 25 грн з мене списали у грудні) і скріншоти мій київстар що 25грн списали у січні, відповіді (на ел скриньку також) , що мої заяви розглянуті і мій баланс коректний, таке інше... багато лайна спілкування... Вже змирився, почав відправляти кожен день запит *135#, щоб прослідкувати момент зайвих списань коштів і піти від них геть, коли побачу. О чудо , сьогодні отримав смс з повідомленням що мені повернтуто 50грн. А чому не 45,16, на які я претендував? Це типу премія для набридливих? Чи ще чекати сюрпризів? ПОки кожен день надсилаю *135# , доки цю опцію не відключать. чи це допоможить у з'ясування фін стосунків не знаю. але за першої проблеми - до побачення. як коректно мігрувати із збереженням номеру? інших оператор каже все просто, але ж є київстар. як київстар мене "відпустить"? Тариф гарний 250 грн включно з домашнім інтернет (а провайдерів у мене небагато), але є непорозумілості у фінанс питаннях. Трохи токсично. всі проблеми з київстару фінансах вперше з 2004року. Була одна невиличка у 2018, але визнали та повернули кошти До речі, тут пан Сергій радив платити не з сайта Київстар, а через банк. Та і зробив 31березня, банк зняв 2грн за 100грн поповнення. смс про поповнення рахунку від Київстар не надійшло, но баланс коректний наразі . Коли через сайт поповнював то завжди СМС приходило.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Вечір перестає бути нудним - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
У січні вже -20,16-25 = -45,16.
Чисельні розмови по телефону/відвідування ЦО з складанням письмової заяви, скандали та навіть з розпачу матюкання з мого боку, скріншоти мій київстар, скріншоти чатів (де 25 грн з мене списали у грудні) і скріншоти мій київстар що 25грн списали у січні, відповіді (на ел скриньку також) , що мої заяви розглянуті і мій баланс коректний, таке інше... багато лайна спілкування...
Вже змирився, почав відправляти кожен день запит *135#, щоб прослідкувати момент зайвих списань коштів і піти від них геть, коли побачу.
О чудо , сьогодні отримав смс з повідомленням що мені повернтуто 50грн. А чому не 45,16, на які я претендував? Це типу премія для набридливих?
Чи ще чекати сюрпризів?
ПОки кожен день надсилаю *135# , доки цю опцію не відключать. чи це допоможить у з'ясування фін стосунків не знаю. але за першої проблеми - до побачення.
як коректно мігрувати із збереженням номеру? інших оператор каже все просто, але ж є київстар. як київстар мене "відпустить"?
Тариф гарний 250 грн включно з домашнім інтернет (а провайдерів у мене небагато), але є непорозумілості у фінанс питаннях. Трохи токсично.
всі проблеми з київстару фінансах вперше з 2004року. Була одна невиличка у 2018, але визнали та повернули кошти
До речі, тут пан Сергій радив платити не з сайта Київстар, а через банк. Та і зробив 31березня, банк зняв 2грн за 100грн поповнення. смс про поповнення рахунку від Київстар не надійшло, но баланс коректний наразі . Коли через сайт поповнював то завжди СМС приходило.
отзыв
Комментарии к отзыву