Продовжується моя історія з грудня 2022 непорозумінь контраткного абонента з 2004 року. В грудень зайшов з балансом -20,16. пояснень не отримав. Всі звернення телеф режимі и письмово у ЦО "закриті". На письмове звернення отримав формальну відповідь. У січень зайшов з тим же -20,16. маю скріншоти мійкиївстар. але зараз -45,16. ні у ЦО ні на телеф лінії не можуть побачити далі двох місяців. Кажуть ми бачимо що на 1 лютого у вас -45,16. Це все. На питання хто в компанії має більший функціонал відповідь яка ви думаєте ? Відповідь - "у мене нема відповіді на це питання". Пишить на скриньку. Маю скріншоти. але що з ними робити? Вони ж скажуть - "наразі є проблеми з некоректним відображенням у мійкиївстар інформації по рахунку" Все - "ми не маємо можливості". чого тільки мені на наговорили на гаряч лінії після першого звернення 29 грудня(і системна проблема, і спостерігаєтья не тільки у вас, і почекайте спеціалісти працюють, і що бачуть повернення на рахунок і треба почекати) . Якесь кидалово пішло від Київстар. Дадаток помилки видає, невідповідність списань контракту, то 0 то 145 ( мало бути списано 150), нулі поповнення показує. Баланс на початок якогось місяця - така можливість відсутня. Треба тепер контролювати кожен день, так ? і навіть якщо я побачу в який день списали зайве, то що? Скажуть, фіксуємо звернення. Даі фомальна відписка. Якось з 2004 року лише раз було донарахування заднім числом за добовий пакет інтернету. Але повернули після телеф звернення. Якось почуваю себе неприємно. 2 согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
списання незрозумілі - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
В грудень зайшов з балансом -20,16. пояснень не отримав.
Всі звернення телеф режимі и письмово у ЦО "закриті". На письмове звернення отримав формальну відповідь.
У січень зайшов з тим же -20,16. маю скріншоти мійкиївстар. але зараз -45,16.
ні у ЦО ні на телеф лінії не можуть побачити далі двох місяців. Кажуть ми бачимо що на 1 лютого у вас -45,16. Це все. На питання хто в компанії має більший функціонал відповідь яка ви думаєте ? Відповідь - "у мене нема відповіді на це питання". Пишить на скриньку.
Маю скріншоти. але що з ними робити? Вони ж скажуть - "наразі є проблеми з некоректним відображенням у мійкиївстар інформації по рахунку"
Все - "ми не маємо можливості". чого тільки мені на наговорили на гаряч лінії після першого звернення 29 грудня(і системна проблема, і спостерігаєтья не тільки у вас, і почекайте спеціалісти працюють, і що бачуть повернення на рахунок і треба почекати) .
Якесь кидалово пішло від Київстар.
Дадаток помилки видає, невідповідність списань контракту, то 0 то 145 ( мало бути списано 150), нулі поповнення показує. Баланс на початок якогось місяця - така можливість відсутня.
Треба тепер контролювати кожен день, так ? і навіть якщо я побачу в який день списали зайве, то що? Скажуть, фіксуємо звернення. Даі фомальна відписка.
Якось з 2004 року лише раз було донарахування заднім числом за добовий пакет інтернету. Але повернули після телеф звернення.
Якось почуваю себе неприємно.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву