(тобто просто відбулося віднімання добової пропорції відповідно до мого тарифного плану "ВАШ Старт" за 135 грн)
28 лютого 2023 я побував в центрі КС (м. Святошино Київ) - там я написав відповідні заяви (заповнив форми) та дав номер картки, куди повертати кошти. Я призупинив контракт з КС - для чого оплатою в 24 грн я зробив нуль баланс та ще доплатив 10 грн за призупинення контракту.
Лише після того, я звернувся до Приватбанку і оформив у чаті офіційну претензію на повернення коштів.
Потім на мою ел адресу надійшов лист від Приватбанку з проханням, щоби я все виклав те, про що повідомляв у чатах і надіслав на [email protected].
Так поки що все. Робіть так, коли кинули. Може допоможе.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Шахрайство із зарахуваннями коштів на рахунок контрактника - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Через Мій Київстар поповнення час - 12.38 сума поповнення 100 грн
Дата 26 02 23 час 13.08, надійшов СМС про те що рахунок поповнено на 100 грн
На момент (14.24) баланс = ті самі мінус 4 грн.
Оператор чату - операторський номер 68 55 нічого не вирішив.
Я взяв нового оператора - операторський номер 76 64 та пояснив проблему.
76 64 сказав баланс - минус 4 грн та дату останнього поповнення 26.02 23
На моє запитання - як таке може бути після мого поповнення на 100 грн 76 64 відповів що інформація просто не відображається і це проблема в Київстар
(76 64 учора за 10 хвилин до закінчення його чергування (15-00) обіцяв залишити у Вас в системі повідомлення про необхідність вирішення проблеми)
Ранок 27 02 23
Баланс - мінус 9 грн
отзыв
Комментарии к отзыву
28 лютого 2023 я побував в центрі КС (м. Святошино Київ) - там я написав відповідні заяви (заповнив форми) та дав номер картки, куди повертати кошти. Я призупинив контракт з КС - для чого оплатою в 24 грн я зробив нуль баланс та ще доплатив 10 грн за призупинення контракту.
Лише після того, я звернувся до Приватбанку і оформив у чаті офіційну претензію на повернення коштів.
Потім на мою ел адресу надійшов лист від Приватбанку з проханням, щоби я все виклав те, про що повідомляв у чатах і надіслав на [email protected].
Так поки що все. Робіть так, коли кинули. Може допоможе.