Я користувався послугами Київстар більше 20 років. Маю у власності декілька номерів КС. Те, що оператор періодично займається шахрайством, мабуть, ні для кого не буде секретом- то GPS-трекери САМ СОБІ!!! "замовляють" платні діджингли, то сигналізація САМА!!! вирішить "підключити" платний сервіс знайомств... Коли зникали гроші з рахунків і я телефонував до оператора, то у відповідь чув тільки нерозбірливе бекання, тому, що у них не було змоги, як зазвичай, списати підключення платних послуг на дії самого абонента- типу "ви самі кнопочку якусь нажали..."- ну немає від природи у них кнопочок... Кошти ніколи не повертали!
Наразі, на основному моєму номері, КС вирішив змінити тариф та підняти абонплату відразу на 100 грн мотивуючи це турботою про людей під час війни... Але, на мій погляд, це недоречно, тому, що через відключення світла у мене відразу зникає і зв'язок і інтернет і їхнє телебачення- фактично, у грудні, послуги були відсутні 50 на 50. Отака "турбота" про людей за рахунок самих людей від Київстар...
Вирішив змінити тариф на більш дешевий- поповнив рахунок, замовив новий... І тут почалося- абонплата знята, але, як повідомив співробітник колл-центру 01.01.23 р., нарахування об'єму послуг не сталося... Була оформлена заявка. Наступного дня, 02.01.23 р., співробітники КС повідомили, що їм для вирішення мого питання потрібно ще більше часу... 03.01.23 р., приходить повідомлення, що моє питання вирішено... Але, голосового зв'язку в мене як не було так і немає!!! За лічені кб інтернету знімають по 5 грн в день!!!
І, "как вішенка на тортє", за спроби зв'язатися з оператором по номеру 466 та вирішити моє питання, мене заблокували і в службі підтримки 466 і у всіх чатах КС!!!!! Я навіть не міг подумати, що взагалі таке можливо!!!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Київстар вирішив нажитися на війні - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Маю у власності декілька номерів КС.
Те, що оператор періодично займається шахрайством, мабуть, ні для кого не буде секретом- то GPS-трекери САМ СОБІ!!! "замовляють" платні діджингли, то сигналізація САМА!!! вирішить "підключити" платний сервіс знайомств... Коли зникали гроші з рахунків і я телефонував до оператора, то у відповідь чув тільки нерозбірливе бекання, тому, що у них не було змоги, як зазвичай, списати підключення платних послуг на дії самого абонента- типу "ви самі кнопочку якусь нажали..."- ну немає від природи у них кнопочок... Кошти ніколи не повертали!
Наразі, на основному моєму номері, КС вирішив змінити тариф та підняти абонплату відразу на 100 грн мотивуючи це турботою про людей під час війни... Але, на мій погляд, це недоречно, тому, що через відключення світла у мене відразу зникає і зв'язок і інтернет і їхнє телебачення- фактично, у грудні, послуги були відсутні 50 на 50. Отака "турбота" про людей за рахунок самих людей від Київстар...
Вирішив змінити тариф на більш дешевий- поповнив рахунок, замовив новий...
І тут почалося- абонплата знята, але, як повідомив співробітник колл-центру 01.01.23 р., нарахування об'єму послуг не сталося... Була оформлена заявка.
Наступного дня, 02.01.23 р., співробітники КС повідомили, що їм для вирішення мого питання потрібно ще більше часу...
03.01.23 р., приходить повідомлення, що моє питання вирішено...
Але, голосового зв'язку в мене як не було так і немає!!! За лічені кб інтернету знімають по 5 грн в день!!!
І, "как вішенка на тортє", за спроби зв'язатися з оператором по номеру 466 та вирішити моє питання, мене заблокували і в службі підтримки 466 і у всіх чатах КС!!!!!
Я навіть не міг подумати, що взагалі таке можливо!!!
Підтвердження на скрінах!!!
Думай-те...!!!
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву