Доброго дня! Звернення я писав при допомозі вашого співробітника і якщо там не була вказана адреса мого проживання то це і його заслуга. А проблема була ось в чому, 28.09.2022 я спробував зателефонувати я здивувався почувши що у мене немає коштів, по-перше мені не прийшло попереднє повідомлення про те що потрібно оплатить. Я проплатив 105 грн.з запасом, прийшла квитанція, підтвердження про зарахування коштів не прийшло, я декілька разів набрав номер для активації вручну, де звучало підтвердження що у мене не достатньо коштів, притому шо квитанція вже прийшла. В 10-55 я проплатив ще 40 грн і вирішив активувати інший пакет так як вирішив що тариф вже не активний. Підтвердження активації попереднього пакету так і не прийшла і я почав активувати тариф за 135 грн. і тут я побачив що у мене на рахунку не 145 грн а 45, що вказало на те що пакет активувався без підтвердження і кошти знялись. Як сказали мені ваші співробітники що кошти Анулювались без можливості відновлення....і мені потрібно знову поповнить. Це мене розстроїло, так як я отримую мінімальну пенсію і втрачать навіть 100 грн мені не приємно. Отака халепа...розумію що потрібно було чекати до нестями....але була необхідність терміново зателефонувати тому так поступив. Не розумію що вам дасть моя адреса крім виконання бюрократичних затичок, так як я не взяв окуляри і не побачив цього а ваші співробітники про це не підказали...і до того ж чому я вам повинен його надавати???? Буду наймати юриста щоб вам написати правильно звернення, Подавіться ви тими 100 гривнями з моєї Великою пенсії і радійте що обвели ще одного вже не клієнта...по-перше своїми технічними негараздами а потім ще й бюрократичними Затичками! Бувайте!
Через 1 місяць така ж ситуація повторилась і з дружиною, повідомлення про необхідність зняття коштів не прийшло і на ранок у неї автоматом зняло 10 гривень, так як на мобілці був включений мобільний інтернет.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Шахрайство Київстар - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Звернення я писав при допомозі вашого співробітника і якщо там не була вказана адреса мого проживання то це і його заслуга.
А проблема була ось в чому, 28.09.2022 я спробував зателефонувати я здивувався почувши що у мене немає коштів,
по-перше мені не прийшло попереднє повідомлення про те що потрібно оплатить.
Я проплатив 105 грн.з запасом, прийшла квитанція, підтвердження про зарахування коштів не прийшло, я декілька разів набрав номер для активації вручну, де звучало підтвердження що у мене не достатньо коштів, притому шо квитанція вже прийшла. В 10-55 я проплатив ще 40 грн і вирішив активувати інший пакет так як вирішив що тариф вже не активний. Підтвердження активації попереднього пакету так і не прийшла і я почав активувати тариф за 135 грн. і тут я побачив що у мене на рахунку не 145 грн а 45, що вказало на те що пакет активувався без підтвердження і кошти знялись. Як сказали мені ваші співробітники що кошти Анулювались без можливості відновлення....і мені потрібно знову поповнить. Це мене розстроїло, так як я отримую мінімальну пенсію і втрачать навіть 100 грн мені не приємно.
Отака халепа...розумію що потрібно було чекати до нестями....але була необхідність терміново зателефонувати тому так поступив.
Не розумію що вам дасть моя адреса крім виконання бюрократичних затичок, так як я не взяв окуляри і не побачив цього а ваші співробітники про це не підказали...і до того ж чому я вам повинен його надавати????
Буду наймати юриста щоб вам написати правильно звернення, Подавіться ви тими 100 гривнями з моєї Великою пенсії і радійте що обвели ще одного вже не клієнта...по-перше своїми технічними негараздами а потім ще й бюрократичними Затичками! Бувайте!
Через 1 місяць така ж ситуація повторилась і з дружиною, повідомлення про необхідність зняття коштів не прийшло і на ранок у неї автоматом зняло 10 гривень, так як на мобілці був включений мобільний інтернет.
Кошти не значні але це Шахрайство!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву