З 2000-го року був клієнтом цієї контори. Підключив батьків, тещу і тестя, дружину перевів, радив друзям... Років 4 тому почались проблеми з моб. зв'язком і я перейшов на іншого оператора, а кс був як запасний. Приблизно 2 роки тому мені подзвонили з київстара й зробили "суперпропозицію" підключити пакет " все разом". Прикинув що це зручно й дешевше чим окремо платити й погодився. Одразу почались проблеми- інтернет швидкість низька(в десяткі разів нижча за обіцяну), викликав майстра- сказав що то роутер винен(хоча з іншим провайдером все було ок) йому вже було років 5-7 тож купив новий з 5G... Не допомогло, та я не часто в неті сижу вдома, тож не замарачувався. За пів роки почались нові проблеми- поповнюю рахунок, але гроші не списуются за місяць а починають знімати поденну(точно не пригадую але щось типу місячна була 100 грн. А поденна 10 чи щось таке, тобто ніяк не вигідно). Кілька місяців, я в перших числах ходив в сервіс і вони виправляли цей косяк. Терпець почав уриватися і я влаштував скандал- не скажу що саме це допомогло, але проблеми з абонплатою зникли, хоча домашній інтернет краще не став, я не хтів заморачуватись з новим підключенням домашнього інтернету і відповідно моб. оператором(поодинці жодна з послуг від київстара мене не задовільняла). 1-го числа цього місяця знову почались шахрайські схеми від кс. 30.04 я поповнив рахунок,у розмірі місячної абонплати(прийшло смс про те що зараховано на рахунок), але 1.05 отримав СМС про те що абонплату не знято, через те що коштів недостатньо! Захожу в "мій київстар" і бачу що на рахунку 5, 76 грн. Тобто залишок що був в минулих поповнень, а 125 грн випарувались. Починаю наярювати оператору- всі лінії зайняті. 4 дні я слухав автовідповідач, про те як мене раді чути і вислуховував суперпропозиції й іншу лабуду, гуляючі по меню в пошуках активної 9-і щоб з'єднали з оператором. Коли мені здавалося що я знайшов комбінацію цифр котрі потрібно натискати щоб вийти на людину, автовідповідач вмикав нову "суперпропозицію" і відповідно комбінація не спрацьовувала й мусив знову шукати довбану 9-у. Не витримав і пішов в сервіс, там прийняли заявку, але порадилі додзвонитися на 466. Після ДЕСЯТКІВ!!! Спроб мені вдалось додзвонитися й оператор сказав що зараз ведуться технічні роботи, але 5.04 після 18:00 зі мною зв'яжеться представник компанії і все буде ок. 6.04 після обіда я знову почав названювати і мені пощастило- з другого разу я почув людину, котра прийняла вже третю заявку, й пообіцяв що зі мною зв'яжеться представник кс, все компенсують і буде у нас любов... Сьогодні 8.04, знову пішов в сервіс, бо в мене вже нервовий тік починаєтся від привітань автовідповідача. Представник цієї... кс. пообіцяв що віддасть зі своїх грошей 125 грн, якщо в результаті поповнення в їх салоні, гроші не потраплять на мій рахунок. Такі потрапили і я вдруге заплатив абонплату за цей місяць. При цьому вчетверте прийняли в мене заявку... Мене бомбануло, коли я отримав повідомлення що проблему з активацією послуги " тиждень довіри" вирішено (так, я не міг активувати цю послугу й 8 днів сидів без моб. Звязку й інтернету). Одразу за ним ще одне, що "Вашу заявку розглянуто. Проблему вирішено. Дякуємо що ви з нами". Хто вам сказав що вирішено? Я двічі заплатив за одну і ту саму послугу. Я вирішив проблему своїми грошима і не отримав навіть вибачень, за те що мене більш ніж на тиждень свядкових і вихідних лишили без зв'язку, що я витратив кілька годин на боротьбу за можливість зв'язатися з оператором і озвучити проблему, за те що змушений був двічі в сервіс ходити... Про те що гроші не повернули, я вже мовчу. Якщо ви хочете подібних пригод, то підключайтесь до цієї помийки. Якщо маєте сумніви і думки що це проплачена антиреклама від конкурентів- готовий надати скріншоти з екрана телефона, де видно кількість і тривалість дзвінків на 466, з датами й часом, скріншоти смс де кс повідомляє що 125грн. зараховані, наступне смс- нагадування про те що потрібно поповнити рахунок на125грн. І на наступний день про те що в мене недостатньо коштів на рахунку, тому послуга не надана. Скрін того що "тиждень довіри " неможливо підключити з технічних причин і т.д. тобто підтвердження моїх слів, що це не заказуха і я реально просидів 8 днів без зв'язку й інтернету. 1 согласен
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
8 днів без зв'язку і інтернету - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
6.04 після обіда я знову почав названювати і мені пощастило- з другого разу я почув людину, котра прийняла вже третю заявку, й пообіцяв що зі мною зв'яжеться представник кс, все компенсують і буде у нас любов...
Сьогодні 8.04, знову пішов в сервіс, бо в мене вже нервовий тік починаєтся від привітань автовідповідача. Представник цієї... кс. пообіцяв що віддасть зі своїх грошей 125 грн, якщо в результаті поповнення в їх салоні, гроші не потраплять на мій рахунок. Такі потрапили і я вдруге заплатив абонплату за цей місяць. При цьому вчетверте прийняли в мене заявку...
Мене бомбануло, коли я отримав повідомлення що проблему з активацією послуги " тиждень довіри" вирішено (так, я не міг активувати цю послугу й 8 днів сидів без моб. Звязку й інтернету). Одразу за ним ще одне, що "Вашу заявку розглянуто. Проблему вирішено. Дякуємо що ви з нами".
Хто вам сказав що вирішено? Я двічі заплатив за одну і ту саму послугу. Я вирішив проблему своїми грошима і не отримав навіть вибачень, за те що мене більш ніж на тиждень свядкових і вихідних лишили без зв'язку, що я витратив кілька годин на боротьбу за можливість зв'язатися з оператором і озвучити проблему, за те що змушений був двічі в сервіс ходити... Про те що гроші не повернули, я вже мовчу.
Якщо ви хочете подібних пригод, то підключайтесь до цієї помийки.
Якщо маєте сумніви і думки що це проплачена антиреклама від конкурентів- готовий надати скріншоти з екрана телефона, де видно кількість і тривалість дзвінків на 466, з датами й часом, скріншоти смс де кс повідомляє що 125грн. зараховані, наступне смс- нагадування про те що потрібно поповнити рахунок на125грн. І на наступний день про те що в мене недостатньо коштів на рахунку, тому послуга не надана. Скрін того що "тиждень довіри " неможливо підключити з технічних причин і т.д. тобто підтвердження моїх слів, що це не заказуха і я реально просидів 8 днів без зв'язку й інтернету.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву