Ситуація вражаюче гидка. Вчяора як завжди зранку, раз на місяць оплатили абонплату 180 грн. Прийшло смс, що кошти знято, пакет послуг надано. Тут же приходить смс, що мій номер заблокований (!) на жаль скрін не можу тут додати. Одразу починаю телефонувати оператору. "Всі зайняті" - чудовий сервіс від Київстар вражає. Ок. Пишу на Фейсбук. вже 12 година дня. Пишу свій номер і описую проблему, ні зв'язку ні мобільного інтернета. Я ФОП і мобільний інтернет критично важливий для роботи. Ігнор. О 15 години нарешті відповідають і пропонують вислати код для ідентифікації. Я не сижу перед ПК, відповідно відповісти не можу одразу. В 18 я вдома з ПК побачила смс, тут же пишу запит на смс, уточнюючи шось вирішено. Відповіді немає. До 00-00 ночі сиділа вчора перед ПК в очікуванні відповіді, з 18 до 00, ШІСТЬ ГОДИН Я сиділа перед ПК боячись пропустити вже "золоту" по фінансам відповідь від КС, одночасно телефонувала оператору, де "вся зайняті". Ігнор. Сьогодні зранку о 8 години в Фейсбук прийшла друга відповідь, що всі співробітники Київстар дуже зайняті і знову "чи ви приймете смс для ідентифікації"? Я о 9-й години побачила смс і ось вже півтори години пишу їм, чекаю код, телефоную "зайнятому оператору" За 24 годинпи без зв'язку втратила близько 4.000 грн. не маючи можливості нормально працювати і приймати замовлення онлайн. Ані відповіді від них, ані виправлення ситуації немає. Навіщо треба ідентифікація мене якщо питання не фінансове - не зрозуміло, я вислала номер, описала проблему, номер заблоковано внаслідок першоквітневих київстарівських збоїв в роботі. Доведеться купувати пакет Лайф з переносом номера, оскільки непрофепсійне ставлення Київстар просто лишає без грошей. п.с. вчора ввечері хтось намагався зламати акаунт Фейсбук до якого прив'язаний цей номер. Ось така історія.
Достоинства:
Колись раніше був безперебійний зв''язок, але це здається зовсім в минулому
Недостатки:
відсутність зворотнього зв'язку, невміння вирішувати проблему, економія ена співробітниках, відсутність простих стартових пакетів для дітей або людей які не часто користуються телефоном.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
гроші знято, зв'язку немає, відповіді від КС немає - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Вчяора як завжди зранку, раз на місяць оплатили абонплату 180 грн.
Прийшло смс, що кошти знято, пакет послуг надано.
Тут же приходить смс, що мій номер заблокований (!) на жаль скрін не можу тут додати. Одразу починаю телефонувати оператору. "Всі зайняті" - чудовий сервіс від Київстар вражає. Ок.
Пишу на Фейсбук. вже 12 година дня. Пишу свій номер і описую проблему, ні зв'язку ні мобільного інтернета. Я ФОП і мобільний інтернет критично важливий для роботи.
Ігнор.
О 15 години нарешті відповідають і пропонують вислати код для ідентифікації. Я не сижу перед ПК, відповідно відповісти не можу одразу.
В 18 я вдома з ПК побачила смс, тут же пишу запит на смс, уточнюючи шось вирішено. Відповіді немає. До 00-00 ночі сиділа вчора перед ПК в очікуванні відповіді, з 18 до 00, ШІСТЬ ГОДИН Я сиділа перед ПК боячись пропустити вже "золоту" по фінансам відповідь від КС, одночасно телефонувала оператору, де "вся зайняті".
Ігнор.
Сьогодні зранку о 8 години в Фейсбук прийшла друга відповідь, що всі співробітники Київстар дуже зайняті і знову "чи ви приймете смс для ідентифікації"?
Я о 9-й години побачила смс і ось вже півтори години пишу їм, чекаю код, телефоную "зайнятому оператору"
За 24 годинпи без зв'язку втратила близько 4.000 грн. не маючи можливості нормально працювати і приймати замовлення онлайн.
Ані відповіді від них, ані виправлення ситуації немає.
Навіщо треба ідентифікація мене якщо питання не фінансове - не зрозуміло, я вислала номер, описала проблему, номер заблоковано внаслідок першоквітневих київстарівських збоїв в роботі.
Доведеться купувати пакет Лайф з переносом номера, оскільки непрофепсійне ставлення Київстар просто лишає без грошей.
п.с. вчора ввечері хтось намагався зламати акаунт Фейсбук до якого прив'язаний цей номер.
Ось така історія.
отзыв
Комментарии к отзыву