Олександр Отзыв написан 6 января, 2020 год117 просмотров
Моя переписка з Київстаром: Прошу дати відповідь на наступне питання. Зіштовхнувся з такою проблемою : після використання пакетних мегабайт поповнив рахунок на 100 грн (за 4 години до зняття абонентної плати ) Через годину після поповнення з мого рахунку було знято 10 грн та надано пакет мегабайт.При цьому передача даних в мене була вимкнена.Я цього не помітив і на такий варіант не розраховував.Після опівночі на рахунку вже не було потрібної суми і з рахунку було знято 10 грн на однодений пакет послуг.Після довгих спроб звязатися з оператором через голосове меню 466,477 (абсолютно неможливо знайти меню з девяткою для зєднання з оператором ) почав спілкуватися в чаті.На моє питання про зняття коштів мені було надано відповідь , що з мого телефона спостерігалася активність та було спожито аж 423 байти.Така проблема виникає практично в кожного абонента , в якого закінчилися пакетні мегабайти раніше часу списання коштів.Більшість телефонів генерують якийсь дуже малий трафік.Єдиний способ боротьби з цим вимкнути аппарат , поповнити рахунок , почекати до ранку , ввімкнути.Тепер питання : ВИ чудово знаєте про цю особливість і використовуєте її для нечесного збагачення.Моя дочка тиждень немогла добитися , щоб з рахунку була знята вся абонплата , ане шматками по 10 грн.Чому при генерації трафіку телефоном навіть 1 байт ви вже стягуєте плату.Абонент не може вмішатись в роботу свого пристрою ,він може тільки вимкнути свій пристрій або передачу даних.Якщо я поповнив рахунок вранці , то я для того , щоб Ви не списали з мене незаконо 10 грн .маю вимкнути пристрій на цілий день.Це мене не влаштовує.Надіюсь , Ви мене зрозуміли.Так ось , чому ви не налаштуєте облік трафіку таким чином , щоб було зрозуміло , що це свідомі дії абонента (наприклад починаєте рахувати після 1 мегабайта) а не випадковий трафік самого протоколу обміну мережі 4 G.Такими діями ви налаштовуєте свої клієнтів проти себе.Ваші центри забиті Вашими клієнтами з аналогічними проблемами.Вас вже почали мінувати.Ви після сварок з вами повертаєте ті нещасні 10 грн , даєте тупі рекомендації типу : спробуйте вимкнути геопозиціювання , перемкніть 4г на 3 г та інш , а потрібно лиш переналаштувати систему обліку даних( не повірю що це неможливо).Дайте відповідь.
Доброго дня! Виходячи з вищезазначеного бачу вже знаєте відповіді на питання. Ваші побажання, щодо тарифікації я передам в якості побажання. Юлія
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Неправильне списання коштів.Може комусь допоможе. - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Прошу дати відповідь на наступне питання. Зіштовхнувся з такою проблемою : після використання пакетних мегабайт поповнив рахунок на 100 грн (за 4 години до зняття абонентної плати ) Через годину після поповнення з мого рахунку було знято 10 грн та надано пакет мегабайт.При цьому передача даних в мене була вимкнена.Я цього не помітив і на такий варіант не розраховував.Після опівночі на рахунку вже не було потрібної суми і з рахунку було знято 10 грн на однодений пакет послуг.Після довгих спроб звязатися з оператором через голосове меню 466,477 (абсолютно неможливо знайти меню з девяткою для зєднання з оператором ) почав спілкуватися в чаті.На моє питання про зняття коштів мені було надано відповідь , що з мого телефона спостерігалася активність та було спожито аж 423 байти.Така проблема виникає практично в кожного абонента , в якого закінчилися пакетні мегабайти раніше часу списання коштів.Більшість телефонів генерують якийсь дуже малий трафік.Єдиний способ боротьби з цим вимкнути аппарат , поповнити рахунок , почекати до ранку , ввімкнути.Тепер питання : ВИ чудово знаєте про цю особливість і використовуєте її для нечесного збагачення.Моя дочка тиждень немогла добитися , щоб з рахунку була знята вся абонплата , ане шматками по 10 грн.Чому при генерації трафіку телефоном навіть 1 байт ви вже стягуєте плату.Абонент не може вмішатись в роботу свого пристрою ,він може тільки вимкнути свій пристрій або передачу даних.Якщо я поповнив рахунок вранці , то я для того , щоб Ви не списали з мене незаконо 10 грн .маю вимкнути пристрій на цілий день.Це мене не влаштовує.Надіюсь , Ви мене зрозуміли.Так ось , чому ви не налаштуєте облік трафіку таким чином , щоб було зрозуміло , що це свідомі дії абонента (наприклад починаєте рахувати після 1 мегабайта) а не випадковий трафік самого протоколу обміну мережі 4 G.Такими діями ви налаштовуєте свої клієнтів проти себе.Ваші центри забиті Вашими клієнтами з аналогічними проблемами.Вас вже почали мінувати.Ви після сварок з вами повертаєте ті нещасні 10 грн , даєте тупі рекомендації типу : спробуйте вимкнути геопозиціювання , перемкніть 4г на 3 г та інш , а потрібно лиш переналаштувати систему обліку даних( не повірю що це неможливо).Дайте відповідь.
Доброго дня! Виходячи з вищезазначеного бачу вже знаєте відповіді на питання. Ваші побажання, щодо тарифікації я передам в якості побажання. Юлія
отзыв
Комментарии к отзыву