Неправильне списання коштів.Може комусь допоможе. - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)

Киевстар (Kyivstar)
Отзыв написан 6 января, 2020 год 117 просмотров
Моя переписка з Київстаром:
Прошу дати відповідь на наступне питання. Зіштовхнувся з такою проблемою : після використання пакетних мегабайт поповнив рахунок на 100 грн (за 4 години до зняття абонентної плати ) Через годину після поповнення з мого рахунку було знято 10 грн та надано пакет мегабайт.При цьому передача даних в мене була вимкнена.Я цього не помітив і на такий варіант не розраховував.Після опівночі на рахунку вже не було потрібної суми і з рахунку було знято 10 грн на однодений пакет послуг.Після довгих спроб звязатися з оператором через голосове меню 466,477 (абсолютно неможливо знайти меню з девяткою для зєднання з оператором ) почав спілкуватися в чаті.На моє питання про зняття коштів мені було надано відповідь , що з мого телефона спостерігалася активність та було спожито аж 423 байти.Така проблема виникає практично в кожного абонента , в якого закінчилися пакетні мегабайти раніше часу списання коштів.Більшість телефонів генерують якийсь дуже малий трафік.Єдиний способ боротьби з цим вимкнути аппарат , поповнити рахунок , почекати до ранку , ввімкнути.Тепер питання : ВИ чудово знаєте про цю особливість і використовуєте її для нечесного збагачення.Моя дочка тиждень немогла добитися , щоб з рахунку була знята вся абонплата , ане шматками по 10 грн.Чому при генерації трафіку телефоном навіть 1 байт ви вже стягуєте плату.Абонент не може вмішатись в роботу свого пристрою ,він може тільки вимкнути свій пристрій або передачу даних.Якщо я поповнив рахунок вранці , то я для того , щоб Ви не списали з мене незаконо 10 грн .маю вимкнути пристрій на цілий день.Це мене не влаштовує.Надіюсь , Ви мене зрозуміли.Так ось , чому ви не налаштуєте облік трафіку таким чином , щоб було зрозуміло , що це свідомі дії абонента (наприклад починаєте рахувати після 1 мегабайта) а не випадковий трафік самого протоколу обміну мережі 4 G.Такими діями ви налаштовуєте свої клієнтів проти себе.Ваші центри забиті Вашими клієнтами з аналогічними проблемами.Вас вже почали мінувати.Ви після сварок з вами повертаєте ті нещасні 10 грн , даєте тупі рекомендації типу : спробуйте вимкнути геопозиціювання , перемкніть 4г на 3 г та інш , а потрібно лиш переналаштувати систему обліку даних( не повірю що це неможливо).Дайте відповідь.



Доброго дня! Виходячи з вищезазначеного бачу вже знаєте відповіді на питання. Ваші побажання, щодо тарифікації я передам в якості побажання. Юлія

Достоинства:
  1. Покриття
Недостатки:
  1. Все інше
2 согласны



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Киевстар (Kyivstar)
Все отзывы

1.2 5
12921 отзыв / 2090666 просмотров
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее

kyivstar.ua
Перейти на сайт
Операторы мобильной связи
Тариф Vodafone Joice Pro
Тариф Vodafone Joice Pro

Рейтинг: 1
1 отзыв
LycaMobile
LycaMobile

Рейтинг: 2.3
652 отзыва
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2528 отзывов
Оператор связи ТриМоб (3Mob)
Оператор связи ТриМоб (3Mob)

Рейтинг: 3
101 отзыв
Beeline / Билайн
Beeline / Билайн

Рейтинг: 1.6
428 отзывов
Тариф МТС "Смартфон"
Тариф МТС "Смартфон"

Рейтинг: 2.8
30 отзывов
Киевстар 3G
Киевстар 3G

Рейтинг: 1.5
320 отзывов
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 отзывов
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4955 отзывов