Zakupka.com размещает обьявления и сотрудничает с аферистами в лице kaktus.in.ua. Убедился на собственном горьком опыте. У них одни отписки, в суть вопроса они не вникают, и всячески стараются поддержать нечестных представителей бизнеса.Значит есть интерес. Прочитаете, их стандартную отписку на этот мой комментарий.
Доброго дня! Ми розуміємо ваше розчарування. Як ми вже повідомляли, після Вашої скарги ми зв'язалися з магазином. Магазин готовий повернути кошти, але лише після того, як покупець відправить товар назад. Зі своєї сторони, продавець відмовляється робити повернення, не отримавши товару.
На жаль, ми не маємо повноважень вплинути на жодну зі сторін. Якщо запропонований варіант повернення Вам не підходить, радимо звернутися до компетентних органів. Показать 1 ответ
19.08.25 в магазині kaktus.in.ua купив рюкзак. Вдома побачив що він не відповідає опису і фото на сайті продавця. Відправив назад на наступний день на Ковалевич Віталія Романовича. Посилка лежить на новій почті 5 днів , її ніхто не забирає, на дзвінки і переписку не відповідають. Що робити ?
Добрий день! Ви зверталися до нашої служби ТП, згідно з наданою Вами інформацією, продавець повернув Вам кошти, сплачені за товар, за винятком вартості зворотної доставки. Ми повідомили продавця про те, що Закон про захист прав споживачів регламентує обов'язок продавця щодо відшкодування вартості доставки. Зі свого боку рекомендуємо вам також звернутися до Комітету із захисту прав споживачів з цього питання.
Площадка никак не несёт ответственность за магазины которые на ней размещены, некоторые магазины на ней обманывают,не возвращают деньги,а поддержки от этой площадки нет никакой
Добрий день. Наш відділ контролю якості опрацьовує кожне звернення, що надходить від покупця у зв’язку з недобросовісною роботою продавців. Будь ласка, надайте інформацію щодо вашого замовлення (посилання на магазин, номер замовлення, скріншот оплати тощо) на електронну адресу [email protected], ми перевіримо інформацію та вживемо необхідних заходів стосовно продавця. Показать 1 ответ
не раджу вам замовляти у Декор Маркет, я замовив і оплатив товар потім мені тиждень морочили голову, сказали шо товар закінчився та ледь повернули гроші а на сайті так і висить що товар "у наявності" короче не раджу
Продавець дуже підвів з якістю товара! Тиждень не можу добитись публікації відгука ( Зв'язку за вказаними номерами немає, на листи якась "туга" відписка про модерацію!
Добрий день. Негативні відгуки публікуються через 10 днів після їх додавання, тому ми даємо продавцеві можливість вирішити проблему з покупцем. Якщо цього не відбувається – відгук публікується.
Не вірте жодному слову цієї компанії. повний розлучення і лохатрон. вони спочатку стелять килими перед тобою а потім виявляється що це все ілюзія. за все треба платити. який пакет ти не вибрав. заплати за рекламу від 2-6 грн за клік. дизайн купи за 1500 грн. до фотографій причіплюються, а насправді більша частина на порталі це просто жесть. якщо їм щось... Читать отзыв Не вірте жодному слову цієї компанії. повний розлучення і лохатрон. вони спочатку стелять килими перед тобою а потім виявляється що це все ілюзія. за все треба платити. який пакет ти не вибрав. заплати за рекламу від 2-6 грн за клік. дизайн купи за 1500 грн. до фотографій причіплюються, а насправді більша частина на порталі це просто жесть. якщо їм щось не сподобалося, можуть видалити цей товар або тебе заблакірувати. на моє запитання, чи можу я повернути гроші, менеджер пішов у трансс. повна тиша. Один висновок хочете втратити гроші заплатіть Закупке
Доброго дня! На жаль, ви не вказали назву своєї компанії, без цього ми не можемо розібратися в ситуації. Будь ласка, зверніться до дирекції порталу через форму зв’язку в особистому кабінеті, і ми зробимо все можливе, щоб вам допомогти.
На сайті розміщено багато товарів російських брендів та російського виробництва. На неоднаразові запити до підтримки сайту впродовж двох місяців так нікто і не відповів. На скарги які подані на контретних продавців теж так ніхто і невідрегавув. Висновки очевидні...
Шкодуємо, але виконання постанови Кабміну від 30 грудня 2015 р. №1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації", покладено на продавців товарів. Портал не володіє інформацією про дату ввезення продукції на територію України. Показать 1 ответ
Замовив товар (блютуз колонку) відправили не ту (дешевшу). Спочатку зі мною щось пробували говорити, пізніше позаблоковували всі номера з яких я телефонував (особу звати Ковалевич Віталій). Через 2 місяці прислали такуж саму щей з дефектом. Послали мені від мго ж імені. В результаті я не зміг знову її відправити і лишився з гімняним товар заплативши два рази за доставку. Нікому... Читать отзыв Замовив товар (блютуз колонку) відправили не ту (дешевшу). Спочатку зі мною щось пробували говорити, пізніше позаблоковували всі номера з яких я телефонував (особу звати Ковалевич Віталій). Через 2 місяці прислали такуж саму щей з дефектом. Послали мені від мго ж імені. В результаті я не зміг знову її відправити і лишився з гімняним товар заплативши два рази за доставку. Нікому не раджу цей недомагазин КАКтус. Навіть не пробуйте щось там замовляти, обманюють на рівному місці щей ховаються.
Добрий день. Шкодуємо, що ви зіткнулися з недобросовісним продавцем на нашому порталі. Zakupka.com не є продавцем, це платформа для розміщення понад 1900 інтернет-магазинів. Рекомендуємо дотримуватися правил безпечних покупок - https://zakupka.com/faq/q97-kakie-garantii-bezopasnosti-pokupok/
Зателефонували сьогодні звітували про виправлення помилок, перевірив у гугл консолі, знов помилки, накидав скріншоти їм у вайбер. Через 30 хвилин дзвонять, кажуть ми розриваем з вами договір в одностороньому порядку ) 10 років сайту, купа зробленої роботи і так просто аби не працювать.. або просто затикають мені рота шоб нічого не робить.. замовленнь з кожним роком все меньше і... Читать отзыв Зателефонували сьогодні звітували про виправлення помилок, перевірив у гугл консолі, знов помилки, накидав скріншоти їм у вайбер. Через 30 хвилин дзвонять, кажуть ми розриваем з вами договір в одностороньому порядку ) 10 років сайту, купа зробленої роботи і так просто аби не працювать.. або просто затикають мені рота шоб нічого не робить.. замовленнь з кожним роком все меньше і меньше.. постійні помилки, відключення сервера, злітае магазин з видачі гугл. Вирішувать питання тільки за ваш кошт, послуга перелінковки пару тисяч товарів, можна купить квартиру у Київі) Ну така співпраця, плати кошти, закрий рота )
Достоинства:
вже нема
Недостатки:
постійне падіння серверу, піднятя плати за послуги, зменшення замовлень.
Доброго дня. Дякуємо за співпрацю та шкодуємо, що виникли негативні моменти. Спробуємо роз'яснити ситуацію: 1. Відповідно до Угоди користувача, ми можемо припинити співпрацю в односторонньому порядку у разі некоректної поведінки клієнта по відношенню до співробітників порталу. З вашого боку, це мало місце. Тим не менш, робота вашої компанії на порталі не припинялася і за нашими даними наразі питання вирішено. 2. За вказаними помилками запитані консультації фахівців і персональний менеджер повідомить вас про результати. 3. Щодо відключення сервера - мав місце технічний збій, таке трапляється на будь-якому ресурсі і є форс-мажорним фактором. За заподіяну вам незручність ми додали 1 день до терміну пакета. Сподіваємось на те, що подальша співпраця будуватиметься на взаємоповазі та взаєморозумінні, зі свого боку зробимо все можливе для цього. Показать 1 ответ
Шкодуємо, що розміщення на порталі не виправдало ваших очікувань. Однак, звертаємо вашу увагу на те, що портал лише надає вам платформу для розміщення магазину, а також необхідний набір інструментів для просування. Без вашої роботи над якістю контенту результати неможливі. Рекомендуємо вам прислухатися до рекомендацій менеджера з підключення вебмайстра, розподілу товарів за відповідними рубриками, генерації описів тощо. Ваш менеджер готовий допомогти вам з усіх питань, разом ми зробимо все можливе для досягнення результату. Показать 2 ответа
Придбали машинку для стрижки собак.Товар прийшов в неробочому стані.Відправили назад в магазин.На НП його ніхто не забирає,відповіді чи якихось пояснень теж немає.На дзвінки,у вайбер та електронну пошту теж відповідей нема.Шарлатани робітники,а магазин якийсь підпільний- замовлення приймають в одному місті,магазин в др.місті,а відправлент з третього міста і ніяк не можна знайти кінців.Нікому не рекомендую цих шахраїв.
Ми передали інформацію в наш відділ контролю якості, з магазином зв’яжуться та повідомлять про проблему. Для якнайшвидшого вирішення питання рекомендуємо написати до служби підтримки порталу на електронну пошту [email protected], надіславши всі деталі замовлення - номер замовлення, квитанцію про оплату тощо. Показать 1 ответ
Намагався написати негативний відгук на самому порталі Zakupka, про їх роботу та відсутність замовлень, так він там чогось не з'явився, дивно! Час і гроші потрачені в пусту!
Добрий день! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше через форму зв'язку в Особистому кабінеті, обравши напрямок Написати дирекції порталу. Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Категорично не раджу зв’язуватись з порталом “Zakupka”, попросту потрачені не малі кошти, за 2 місяці роботи на порталі жодної заявки чи дзвінка від клієнта, ЖОДНОГО ЗАМОВЛЕННЯ!!!!. На задане питання менеджеру, поступила відповідь, що подивляться налаштування сайту і дадуть відповідь, ніхто так і не зв’язався і нічого не відповів
Добрий день! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше через форму зв'язку в Особистому кабінеті, обравши напрямок Написати дирекції порталу. Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Сайт без покупців! Працювала по СРА хоч не шкода комісій при продажу, перевели на СРС -це жах! Гроші зтекли як вода результату 0! Довго не йшла на умовляння пройти на пакет, все-таки вмовили з 50%скидкою -2000! Гроші на вітер! Не сайт а просто шахрайство!!!!
Добрий день! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше через форму зв'язку в Особистому кабінеті, обравши напрямок Написати дирекції порталу. Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Самая неудачная площадка для размещения магазина. Клиентов нет, заказов нет! Менеджеры не профисиональные! Не рекомендую! Выброшенные деньги! Не тратьте время на Закупку, всеровно останитесь в дураках!
Добрий день! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше через форму зв'язку в Особистому кабінеті, обравши напрямок Написати дирекції порталу. Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Платформа zakupka ніяк не реагує на скарги на магазин розміщений на їхній платформі, ще й дає можливість видаляти негативні відгуки. Купив в магазині 093.com.ua (він розміщений на платформі zakupka) перемички для акумулятора, ті що прислали не відповідають опису, вони суттєво більші і я не можу їх використовувати. Магазин по телефону в грубій формі відсилає на електрону пошту, а з електронної... Читать отзыв Платформа zakupka ніяк не реагує на скарги на магазин розміщений на їхній платформі, ще й дає можливість видаляти негативні відгуки.
Купив в магазині 093.com.ua (він розміщений на платформі zakupka) перемички для акумулятора, ті що прислали не відповідають опису, вони суттєво більші і я не можу їх використовувати. Магазин по телефону в грубій формі відсилає на електрону пошту, а з електронної пошти ніхто не відповідає, тож ні повренути, ні замінити товар я не можу.
Написав відгук на цей магазин, в кабінеті сказано що відгук розміщений але по факту його там немає.
Я дзвонив до zakupka, пояснював ситуацію, писав листа, писав ще одного листа. Відповіді ніякої.
Рівень сервісу "на висоті", не рекомендую мати з ними якісь справи.
Портал може вжити заходів щодо продавця у разі, якщо оплачений товар не був відправлений. У даному випадку товар відправлено, але не підходить покупцеві за технічними характеристиками. Ми повідомили продавця про необхідність вирішити питання. Якщо це не принесе результату - рекомендуємо звернутися до органів захисту прав споживачів.
На сайте не дают оставить плохие комментарии. ЛОХОТРОН!!! Будьте осторожны с покупкой товаров. При связи с тех.поддержкой начинают грубить, товар невозможно вернуть и он бывает плохого качества, обратите внимание на товары б/у!!
Добрий день. Нам шкода, що ви зіткнулися з недобросовісним продавцем на порталі. Однак з вашого відгуку зовсім нічого незрозуміло. Будь-ласка, надішліть докладнішу інформацію на пошту [email protected]: посилання на магазин та номер замовлення, а також дату звернення у техпідтримку. Фахівці контролю якості обслуговування прийме цю інформацію в роботу.
спочатку заманюють тим що все включено і ми будемо на вас працювати, аби заплатив кошти за пакет, а проходить 2 місяця , і проблема, кошти вже закінчились, платіть ще або не буде продажів, кидалово, бо по суті продажів і не було.
Вітаю! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію, надіславши через форму зв'язку в Особистому кабінеті повідомлення в дирекцію порталу. Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Закупка порадувала цікавим кабінетом та доволі розгорнутими можливостями налаштування сайту. З позитиву все… Негатив. 1. За час не тривалої роботи у нас постійно змінювалися менеджери. Всі питання кожному доводилось пояснювати з початку, показувати що де не працює і очікувати від них якоїсь допомоги, рекомендацій. Виконували все - статті, відео, акції…. Але все одно жодного результату це не давало. 2. Імпорт товарів регулярно... Читать отзыв Закупка порадувала цікавим кабінетом та доволі розгорнутими можливостями налаштування сайту. З позитиву все… Негатив. 1. За час не тривалої роботи у нас постійно змінювалися менеджери. Всі питання кожному доводилось пояснювати з початку, показувати що де не працює і очікувати від них якоїсь допомоги, рекомендацій. Виконували все - статті, відео, акції…. Але все одно жодного результату це не давало. 2. Імпорт товарів регулярно глючив. Фото нових товарів не заходили, кілька разів збивались налаштування джерел імпорту. 3. Вебмайстер працює не коректно (чи взагалі не працює) йому часто «чудяться» водяні знаки, де їх не має. При цьому однакові фото в різних картках оцінюються по-різному – в одній картці все ок, в іншій – водяний знак. 4. Всі рекомендації по збільшенню продаж зводились до даних вебмайстра, але детальне їх опрацювання показувало, що з нашої все ок. Ті «помилки», що нам вказувала Закупка, були або помилковими (водяний знак, де його не має; відсутня ціна у товара, якого немає в наявності і т.п.), або призводило до порушення авторських прав в певних категоріях товарів. 5. Бардак в категоріях. Таке враження що немає жодної модерації товарів. В категоріях безлад (в подушках автодеталі, скоби і т.п.). Численні звернення до Закупки з цього приводу результатів так і не дали. 6. Рейтинговий пакет не діє. Видача товарів йде абияк і мої товари перекривались іншими, при чому ці інші товари дуже часто не мали відношення до цієї категорії взагалі. Продовжуючи приклад подушок з п. 4. – поки ми в подушках знаходили свої товари, нам приходилось пролистати кілька десятків автодеталей у подушках. Змінювали пакет на вищий – результат такий же. Тобто рейтингові пакети не працюють взагалі. І не слухайте менеджерів про постійну і пріоритетну видачу. Це брехня! 7. Налаштування інтаргету. Фіг його знає як налаштовувати. З атоматичними налаштуваннями запускались кілька разів – кошти на вітер. Замовлень не було. Коли зателефонував менеджер по налаштуванню інтаргета він намагався сказати лише про автоматичне налаштування. Задали конкретні питання щодо видачі, рейтингу і т.п. – він сказав, цитую – «Я не знаю». Це повний треш!!!
Загальний висновок: Хочете спустити гроші на вітер, витрати час і зіпсувати собі нерви – Закупка саме те! Не вірте обіцянкам про кількість покупців та гарантію якості співробітництва - на жаль, все це виявилося брехнею!
Добрий день. Шкодуємо, що робота з нашою платформою не виправдала Ваших очікувань, а інструменти просування, які використовують наші клієнти, не знайшли свого застосування та не принесли ефекту. Персональний менеджер озвучив Вам пропозицію щодо безкоштовного використання платного пакета протягом місяця, рекомендуємо Вам розглянути його, оскільки Ваші товари вже розміщені на порталі, і Вам не потрібно оплачувати наші послуги, при цьому Ви можете отримувати замовлення. Показать 1 ответ
Это лохотрон полнейший, 1 заказ за 2 месяца с полным оплаченным пакетом рекламы ! Деньги не возвращают и нет связи с менеджером, все морозятся и не хотят возвращать деньги за не использованый период !
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності, проблема виникла через недолік комунікації. Телефонний зв'язок з вами неможливий, менеджер писав вам на електронну пошту, що не є найбільш оперативним способом спілкування. Зараз питання щодо повернення коштів врегульовано, і кошти будуть повернуті у найближчий час.
Добрий день. Нам шкода, що ви зіткнулися з недобросовісним продавцем на порталі. Однак з вашого відгуку зовсім нічого незрозуміло. Будь ласка, надішліть докладнішу інформацію про замовлення та свої дані на нашу пошту - [email protected] Фахівці контролю якості обслуговування допоможуть вам у вирішенні проблеми.
Вперше отримала "консультацію", про яку, до речі, не просила матом, телефонувала уточнити де знаходиться магазин офлайн, щоб мати змогу обрати товар наочно. Отримала "незабутні" емоції від спілкування з менеджером.
Вітаю. Шкодуємо, що зіткнулися з такою низькою якістю сервісу від одного з продавців нашого порталу. Будь ласка, надішліть докладнішу інформацію про магазин (назву, номер телефону) на пошту [email protected] і наш відділ контролю якості проведе перевірку цього магазину щодо якості обслуговування. На порталі Zakupka.com розміщуються тисячі інтернет-магазинів, ми впевнені, що ви знайдете потрібний вам товар і здійсните покупку у зацікавленого продавця.
Коли купляв пакет на розміщення , запитав: "якщо поповню рахунок і не будє продаж, можливо буде повернути кошти?" Відповіли що так. Вже 2 роки чекаю. Зараз Вони не повертають кошти, тобто в мене вкрали кошти та незаконно користуються. Сама площадка ніяка, продаж 0. Налаштовували, переналаштовували, крутили - продаж 0. При том що в мене 2 магазини і багато товарів.... Читать отзыв Коли купляв пакет на розміщення , запитав: "якщо поповню рахунок і не будє продаж, можливо буде повернути кошти?" Відповіли що так. Вже 2 роки чекаю. Зараз Вони не повертають кошти, тобто в мене вкрали кошти та незаконно користуються. Сама площадка ніяка, продаж 0. Налаштовували, переналаштовували, крутили - продаж 0. При том що в мене 2 магазини і багато товарів. Я би радив обходити їх стороною. Кошти вони не повертають, це признак якоїсь піраміди або вони просто хапуги(
Добрий день, Андрій! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію, надіславши через форму зв'язку в Особистому кабінеті повідомлення в дирекцію порталу. Ситуацію буде проаналізовано і вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Думав зробити замовлення, але вони так гарно маскуються під патріотичність українців, і це мене збентежило. А виявляється таки дійсно руцке коріння. Пішов шукати в іншому місці)))
Шкода, але ваші звинувачення помилкові і безпідставні. Дата реєстрації домену Zakupka.com - квітень 2004 р. Ми несемо відповідальність перед клієнтами, які ведуть свій бізнес на нашій платформі протягом усього часу існування сервісу. За 15 років їхні сайти та магазини на платформі Zakupka.com отримали індексацію та траст пошукових систем, тому зміна домену може мати для них найгірші наслідки. Zakupka.com – українська компанія, яка сплачує податки в Україні та забезпечує українців робочими місцями. Сподіваємося, що ті, хто пише подібні відгуки, можуть сказати про себе те саме. Показать 1 ответ
Пишуть нам шкода.Наші єксперти допоможуть. Вже три місяці вам шкода і ніхто нецікаветься і допомагають. Люди добрі невірьте. Всі брешуть і один одного прикривають.
Будь ласка, надішліть до дирекції нашого порталу детальну інформацію про вашу проблему. Це можна зробити у вашому Особистому кабінеті через форму зв'язку.
Плюси звідки вони тут.Самі великі мінуси. Користуюсь інтернет магазином постійно. Такого кідалова не було ніде. Товар такого нормального слова немає. Продавець брехун. Тоді пишуть ми вам допоможемо. Ніхто недопомогає , всі брешуть. Ніразу ніхто не поцікавився. Невірьте тут нікому і переходьте на другі сайти.
Добрий день. Нам шкода, що ви зіткнулися з недобросовісним продавцем на порталі. Однак з вашого відгуку зовсім нічого незрозуміло. Будь ласка, надішліть докладнішу інформацію про замовлення та свої дані на нашу пошту - [email protected] Фахівці контролю якості обслуговування допоможуть вам у вирішенні проблеми.
Обережно, зловмисники!!Замовили товар, оплатили і чекаємо.... Ніхто так нічого і не відправив, гроші не повертають! Підтримка платформи закупка ніяк не реагує, мабуть "рука руку миє" Бережіть свій час, нерви та гроші, нічого не замовляйте в даної компанії! Взагалі не рекомендую дану платформу закупка!
Достоинства:
Кіберполіція вже відкрила кримінальне правопорушення стосовно осіб магазину Evroparts
Добрий день. Нам шкода, що ви зіткнулися з недобросовісним продавцем на порталі. Будь ласка, надішліть докладнішу інформацію про замовлення та свої дані на нашу пошту - [email protected] Фахівці контролю якості обслуговування допоможуть вам у вирішенні проблеми.
Выбрал на сайте закупка (акселесет) два косточковыдавлевателя и ещё хотел купить картофелерезку ( мы с женой любим делать фри) .Сразу такой не было ,но продавец сказал , посмотрю и помогу найти. Через несколько минут позвонил и сказал, чтото нашол овощерезке правда намного дороже, но можно делать фри, резать огурцы и ещё много других овощей,но в первую очередь картошку фри. Зделали... Читать отзыв Выбрал на сайте закупка (акселесет) два косточковыдавлевателя и ещё хотел купить картофелерезку ( мы с женой любим делать фри) .Сразу такой не было ,но продавец сказал , посмотрю и помогу найти. Через несколько минут позвонил и сказал, чтото нашол овощерезке правда намного дороже, но можно делать фри, резать огурцы и ещё много других овощей,но в первую очередь картошку фри. Зделали заказ. Пришол быстро. Я оплатил и пошел довольный домой. Уже вечером хотели попробовать что-то приготовить. Не могли накрошить ни огурец,ни яблоко, ну вообщем ничего и что самое главное картошку. Постоянно ножи выгибались и не попадали в пазы. Я позвонил продавцу, он сказал зделайте видеоролик и пришлите мне . А я что-то придумаю. Сегодня целый день мне рассказывает , что надо резать только вареные продукты. Но я ведь спрашивал про картошку фри и конечно и кипил для этого. Теперь он говорит,что надо было сразу отправить и ничего нерезать. А как проверить аппарат,невскрывая и нпробовать что-то порезать, тем более он сказал зделайте видеоролик. Короче настроение никакого нет. Везде обман. А сейчас морозятся и не звонят. Фамилия в Вайбере Ольховский. Пожалуйста разберитесь с этой сферёрой. Людям советую ничего непокупать.
Добрий день. Нам шкода, що ви зіткнулися з недобросовісним продавцем на порталі. Будь ласка, надішліть докладнішу інформацію по замовлення та свої дані на нашу пошту - [email protected] Фахівці контролю якості обслуговування займуться вашою проблемою.
Не рекомендую на Закупку влаживаться! Ни клиентов ни заказов! Так еще и менеджеру дозвонится проблема. Одним словом один из десяти! Впустую выброшенные деньги и время!
Добрий день. Якщо ви є клієнтом нашого порталу і хочете залишити корисний для інших користувачів відгук, будь ласка, опишіть детальніше ситуацію, вказавши назву магазину та іншу контактну інформацію. Не маючи даних про вашу компанію, на жаль, неможливо розібратися в ситуації та знайти причини низької ефективності розміщення. Показать 1 ответ
Нам жаль, але ваші звинувачення помилкові і безпідставні. Дата реєстрації домену Zakupka.com - квітень 2004 р. Ми несемо відповідальність перед клієнтами, які ведуть свій бізнес на нашій платформі протягом усього часу існування сервісу. За 15 років їхні сайти та магазини на платформі Zakupka.com отримали індексацію та траст пошукових систем, тому зміна домену може мати для них найгірші наслідки. Zakupka.com – українська компанія, яка сплачує податки в Україні та забезпечує українців робочими місцями. Сподіваємося, що ті, хто пише подібні відгуки, можуть сказати про себе те саме.
Zakupka.com - площадка для создания своего бизнеса в интернете с минимальными затратами. С другой стороны, Zakupka.com - это каталог товаров и услуг Украины. Услугами сайта уже успешно пользуются 23 740 компаний, которые разместили 538 125 товаров. Zakupka.com входит в первую тройку крупнейших всеукраинских каталогов товаров и услуг (по данным top.bigmir.net... подробнее
Zakupka.com способствует аферистам
На жаль, ми не маємо повноважень вплинути на жодну зі сторін. Якщо запропонований варіант повернення Вам не підходить, радимо звернутися до компетентних органів. Показать 1 ответ
Kaktus.in.ua - шахраї.
Площадка никак не несёт ответственность за магазины которые на ней раз
Декор Маркет
Не публікують негативні відгуки (покривають продавців)
Тиждень не можу добитись публікації відгука (
Зв'язку за вказаними номерами немає, на листи якась "туга" відписка про модерацію!
Лохатрон Zakupka.com
Один висновок хочете втратити гроші заплатіть Закупке
Товари російського виробництва
На неоднаразові запити до підтримки сайту впродовж двох місяців так нікто і не відповів.
На скарги які подані на контретних продавців теж так ніхто і невідрегавув.
Висновки очевидні...
Недомагазин кактус
10 років співпраці с кожним роком все гірше.
10 років сайту, купа зробленої роботи і так просто аби не працювать.. або просто затикають мені рота шоб нічого не робить.. замовленнь з кожним роком все меньше і... Читать отзыв Зателефонували сьогодні звітували про виправлення помилок, перевірив у гугл консолі, знов помилки, накидав скріншоти їм у вайбер. Через 30 хвилин дзвонять, кажуть ми розриваем з вами договір в одностороньому порядку )
10 років сайту, купа зробленої роботи і так просто аби не працювать.. або просто затикають мені рота шоб нічого не робить.. замовленнь з кожним роком все меньше і меньше.. постійні помилки, відключення сервера, злітае магазин з видачі гугл. Вирішувать питання тільки за ваш кошт, послуга перелінковки пару тисяч товарів, можна купить квартиру у Київі) Ну така співпраця, плати кошти, закрий рота )
1. Відповідно до Угоди користувача, ми можемо припинити співпрацю в односторонньому порядку у разі некоректної поведінки клієнта по відношенню до співробітників порталу. З вашого боку, це мало місце. Тим не менш, робота вашої компанії на порталі не припинялася і за нашими даними наразі питання вирішено.
2. За вказаними помилками запитані консультації фахівців і персональний менеджер повідомить вас про результати.
3. Щодо відключення сервера - мав місце технічний збій, таке трапляється на будь-якому ресурсі і є форс-мажорним фактором. За заподіяну вам незручність ми додали 1 день до терміну пакета.
Сподіваємось на те, що подальша співпраця будуватиметься на взаємоповазі та взаєморозумінні, зі свого боку зробимо все можливе для цього. Показать 1 ответ
Як потратити гроші в пусту
за 4 місяці на порталі жодного замовлення!
Потратив 18 тис грн. в пусту!!!
Ковалевич віталій.Маг.,,Кактус"
ЖАХЛИВИЙ ПОРТАЛ!
ЖАХЛИВИЙ ПОРТАЛ!
Шахрайство!
Самая неудачная площадка для размещения магазина
Ніяк не відповідають за магазини на своїй платформі
Купив в магазині 093.com.ua (він розміщений на платформі zakupka) перемички для акумулятора, ті що прислали не відповідають опису, вони суттєво більші і я не можу їх використовувати. Магазин по телефону в грубій формі відсилає на електрону пошту, а з електронної... Читать отзыв Платформа zakupka ніяк не реагує на скарги на магазин розміщений на їхній платформі, ще й дає можливість видаляти негативні відгуки.
Купив в магазині 093.com.ua (він розміщений на платформі zakupka) перемички для акумулятора, ті що прислали не відповідають опису, вони суттєво більші і я не можу їх використовувати. Магазин по телефону в грубій формі відсилає на електрону пошту, а з електронної пошти ніхто не відповідає, тож ні повренути, ні замінити товар я не можу.
Написав відгук на цей магазин, в кабінеті сказано що відгук розміщений але по факту його там немає.
Я дзвонив до zakupka, пояснював ситуацію, писав листа, писав ще одного листа. Відповіді ніякої.
Рівень сервісу "на висоті", не рекомендую мати з ними якісь справи.
Возврат некачественных товаров
Кидалово спочатку заманюють тим що все включено
Висновки та враження по результатам співпраці
Негатив.
1. За час не тривалої роботи у нас постійно змінювалися менеджери. Всі питання кожному доводилось пояснювати з початку, показувати що де не працює і очікувати від них якоїсь допомоги, рекомендацій. Виконували все - статті, відео, акції…. Але все одно жодного результату це не давало.
2. Імпорт товарів регулярно... Читать отзыв Закупка порадувала цікавим кабінетом та доволі розгорнутими можливостями налаштування сайту. З позитиву все…
Негатив.
1. За час не тривалої роботи у нас постійно змінювалися менеджери. Всі питання кожному доводилось пояснювати з початку, показувати що де не працює і очікувати від них якоїсь допомоги, рекомендацій. Виконували все - статті, відео, акції…. Але все одно жодного результату це не давало.
2. Імпорт товарів регулярно глючив. Фото нових товарів не заходили, кілька разів збивались налаштування джерел імпорту.
3. Вебмайстер працює не коректно (чи взагалі не працює) йому часто «чудяться» водяні знаки, де їх не має. При цьому однакові фото в різних картках оцінюються по-різному – в одній картці все ок, в іншій – водяний знак.
4. Всі рекомендації по збільшенню продаж зводились до даних вебмайстра, але детальне їх опрацювання показувало, що з нашої все ок. Ті «помилки», що нам вказувала Закупка, були або помилковими (водяний знак, де його не має; відсутня ціна у товара, якого немає в наявності і т.п.), або призводило до порушення авторських прав в певних категоріях товарів.
5. Бардак в категоріях. Таке враження що немає жодної модерації товарів. В категоріях безлад (в подушках автодеталі, скоби і т.п.). Численні звернення до Закупки з цього приводу результатів так і не дали.
6. Рейтинговий пакет не діє. Видача товарів йде абияк і мої товари перекривались іншими, при чому ці інші товари дуже часто не мали відношення до цієї категорії взагалі. Продовжуючи приклад подушок з п. 4. – поки ми в подушках знаходили свої товари, нам приходилось пролистати кілька десятків автодеталей у подушках. Змінювали пакет на вищий – результат такий же. Тобто рейтингові пакети не працюють взагалі. І не слухайте менеджерів про постійну і пріоритетну видачу. Це брехня!
7. Налаштування інтаргету. Фіг його знає як налаштовувати. З атоматичними налаштуваннями запускались кілька разів – кошти на вітер. Замовлень не було. Коли зателефонував менеджер по налаштуванню інтаргета він намагався сказати лише про автоматичне налаштування. Задали конкретні питання щодо видачі, рейтингу і т.п. – він сказав, цитую – «Я не знаю». Це повний треш!!!
Загальний висновок:
Хочете спустити гроші на вітер, витрати час і зіпсувати собі нерви – Закупка саме те! Не вірте обіцянкам про кількість покупців та гарантію якості співробітництва - на жаль, все це виявилося брехнею!
Не вздумайте начать продавать
Деньги не возвращают и нет связи с менеджером, все морозятся и не хотят возвращать деньги за не использованый период !
Не рекомендую !
Поверніть моі кошти !
Товар оплачено, гроші ніхто не повертає, товар не відсилає !
"Сервіс" з першоїхвилини
Дуже жахливо!
Сама площадка ніяка, продаж 0. Налаштовували, переналаштовували, крутили - продаж 0. При том що в мене 2 магазини і багато товарів.... Читать отзыв Коли купляв пакет на розміщення , запитав: "якщо поповню рахунок і не будє продаж, можливо буде повернути кошти?" Відповіли що так. Вже 2 роки чекаю. Зараз Вони не повертають кошти, тобто в мене вкрали кошти та незаконно користуються.
Сама площадка ніяка, продаж 0. Налаштовували, переналаштовували, крутили - продаж 0. При том що в мене 2 магазини і багато товарів. Я би радив обходити їх стороною. Кошти вони не повертають, це признак якоїсь піраміди або вони просто хапуги(
Спонсори тероризму
Думав зробити замовлення, але вони так гарно маскуються під патріотичність українців, і це мене збентежило.
А виявляється таки дійсно руцке коріння.
Пішов шукати в іншому місці)))
Самі брехуни.
Найгірші послуги.
Зловмисники на платформі! Evroparts
Полный обман с товаром (овощерезке)
Дорогое размещение, отсутствие клиентов
Zakupka.com - КАЦАПИ!
російске коріння Zakupka.com вилазить добре. Хто платить їм - підтримує війну.