Галина Отзыв написан суббота, 13 сентября10 просмотров
Приїхала завчасно за адресою вказаною в білеті місця відправлення автобусу (з автовокзалу) Відправлення 13.09.2025 р. о 20:15 год. На час автобус не приїхав, в 20.15 зателефонувала на номер диспетчера. Повідомили що стою на вокзалі чекаю автобус, запитала чи запізнюється чи не буде. Диспетчер відповів чекати, автобус їде. Тому спокійно чекала далі. О 20:35 год. відібрала телефон від водія з запитанням де я є, виявилось що посадка на іншому кінці міста і автобус від'їжджає. Я обурена!!! Прошу щоб почекали, їду через все місто аби встигнути. Дзвоню ще раз диспетчеру, запитую чому не повідомили, у відповідь тільки, що за день телефонують і повідомляють. Якщо людина не відібрала на час телефону то в знати не буде про ваші зміни маршруту. Вам при бронюванні подають електрону пошту, номер мобільного. Чому не висилаєте повідомлення!??? Людина може просто не мати при собі телефону коли ви дзвоните! Може не почути дзвінка! Може просто розряд итись телефон! Що за організація? Відправити листа на електронну пошту можна було? Написати смс повідомлення можна було? Якщо не додзвонились то і не поінформували. Ніхто не переймається клієнтом. Гроші заплачено і поверненню не підлягають, правда? Я встигла, ціле щастя що виїхала не сама машиною. Але хтось міг би залишитись на вокзалі з валізою о дев'ятій вечора. Не раджу і сама більше не скористаюсь перевізником, їду вдруге і дуже розчарована. Велике дякую водіям що почекали!
Достоинства:
Водії ввічливі. Мусили чекати по вині організаторів.
Недостатки:
Диспетчери не інформують на час. Не переймаються клієнтом.
Зміна місця посадки пасажирів - Отзывы о Kantol (Кантол)
о 20:15 год.
На час автобус не приїхав, в 20.15 зателефонувала на номер диспетчера. Повідомили що стою на вокзалі чекаю автобус, запитала чи запізнюється чи не буде. Диспетчер відповів чекати, автобус їде. Тому спокійно чекала далі. О 20:35 год. відібрала телефон від водія з запитанням де я є, виявилось що посадка на іншому кінці міста і автобус від'їжджає. Я обурена!!! Прошу щоб почекали, їду через все місто аби встигнути. Дзвоню ще раз диспетчеру, запитую чому не повідомили, у відповідь тільки, що за день телефонують і повідомляють. Якщо людина не відібрала на час телефону то в знати не буде про ваші зміни маршруту. Вам при бронюванні подають електрону пошту, номер мобільного. Чому не висилаєте повідомлення!??? Людина може просто не мати при собі телефону коли ви дзвоните! Може не почути дзвінка! Може просто розряд итись телефон! Що за організація? Відправити листа на електронну пошту можна було? Написати смс повідомлення можна було? Якщо не додзвонились то і не поінформували. Ніхто не переймається клієнтом. Гроші заплачено і поверненню не підлягають, правда? Я встигла, ціле щастя що виїхала не сама машиною. Але хтось міг би залишитись на вокзалі з валізою о дев'ятій вечора.
Не раджу і сама більше не скористаюсь перевізником, їду вдруге і дуже розчарована.
Велике дякую водіям що почекали!
отзыв
Комментарии к отзыву