Враження від цієї поїздки з даним перевізником (Kantol) цього разу на найнижчому рівні. 1. Один водій був неввічливим з пасажирами, а також відволікався на телефон, коли був за кермом, що є неприпустим, тим паче коли в автобусі сидять люди. 2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в інший. В другому автобусі, в який потрібно було пересісти, вже були люди, здебільшого місця були зайняті. Сівши на вільне місце, водій підійшов і сказав, щоб я посунулась, бо йому потрібно туди посадити інваліда, а так як місце поруч було зайняте, то мені довелось встати. Коли я звільнила дане місце і трішки пройшла назад, я зрозуміла, що вільних місць вже немає, тому стояла і чекала, коли прийдуть водії і роз'яснять ситуацію. Окрім мене, стояли ще два пасажири та дитина. У підсумку, нас, все ж таки, посадили на місця попереду, тобто ті, на яких зазвичай відпочивають водії. У мене під ногами були коробки, які заважали мені сидіти зручно, але потім, за моїм проханням, їх посунули. Замість того, щоб відпочити та швише доїхати до місця призначення, ще 40-50 хвилин пересідали з одного автобуса в інший. 3. Час прибуття на місце призначення у квитку зазначено неправильно. Напевно, не враховують час перебування на кордоні. Так, не завжди можна правильно розрахувати цей час, але зазвичай 2 години додають до поїздки. 4. У листі, який надходить на електронну пошту після придбання квитка, вказаний неправильний український номер перевізника.
Гданськ-Житомир, 10.03 - Отзывы о Kantol (Кантол)
2. Була пересадка у Володимирі, яка не вказана при придбанні квитка. Сказали виходити з автобуса, забрати всі речі та пересісти в інший. В другому автобусі, в який потрібно було пересісти, вже були люди, здебільшого місця були зайняті. Сівши на вільне місце, водій підійшов і сказав, щоб я посунулась, бо йому потрібно туди посадити інваліда, а так як місце поруч було зайняте, то мені довелось встати. Коли я звільнила дане місце і трішки пройшла назад, я зрозуміла, що вільних місць вже немає, тому стояла і чекала, коли прийдуть водії і роз'яснять ситуацію. Окрім мене, стояли ще два пасажири та дитина. У підсумку, нас, все ж таки, посадили на місця попереду, тобто ті, на яких зазвичай відпочивають водії. У мене під ногами були коробки, які заважали мені сидіти зручно, але потім, за моїм проханням, їх посунули. Замість того, щоб відпочити та швише доїхати до місця призначення, ще 40-50 хвилин пересідали з одного автобуса в інший.
3. Час прибуття на місце призначення у квитку зазначено неправильно. Напевно, не враховують час перебування на кордоні. Так, не завжди можна правильно розрахувати цей час, але зазвичай 2 години додають до поїздки.
4. У листі, який надходить на електронну пошту після придбання квитка, вказаний неправильний український номер перевізника.
отзыв
Комментарии к отзыву