Людмила Василівна Отзыв написан 15 декабря, 2022 год44 просмотра
Їхали Київ-Катовіце. Жалюгідний автобус який не розрахований на великі відстані,максимум Київ-Житомир. Сидіння не зручні,майже не розкладаються,туалету немає,смітника немає.Температура в забитому людьми автобусі досягає апогею,забудьте про клімат контроль,23 години дихання гарячим сухим повітрям плавить мізки.Та і не це саме трагічне…водій зупиняється під кожним кущем,збирає всіх бажаючих куди небудь їхати.Немає чіткого графіку зупинок,від цього і запізнення до пункту призначення. Запізнились на літак,та не тому що кордон,а тому що водій ще будучи на вокзалі в Києві на годину затримався,бо чекав що привезуть людей з іншого автобусу,з самого початку порушив графік.Назбирати купу людей,щоб потім розсажувати у 2 автобуси.А знаєте чому?грошей треба заробить як найбільше,пофіг на людей.Нікому не рекомендую,особливо з дітьми.За такі гроші є набагато кращі перевізники,які цінують комфорт клієнта. 1 не согласен
Доброго дня, Людмила Василівна! Нам шкода, що Ви залишились незадоволеними послугами нашої компанії.
Але хотіли б також дати свій коментар щодо ситуації, яка склалася:
Були здивовані Вашими словами щодо стану транспорту, адже в автобусі (СЕТРА), в якому Ви їхали, дуже зручні сидіння, вони розкладаються та відсовуються убік та багато місця для ніг. У нас немає автобусів з незручними сидіннями. Ми завжди дбаємо про комфорт пасажирів.
На рахунок туалету: на жаль, у цьому автобусі не має, але навіть коли він є, то у зимовий час він не працює, температура низька, вода замерзає. У холодну пору це неможливо і може спровокувати несправність.
Щодо запізнення: рейс у нас із Запоріжжя, тому мав би бути автобус із Запоріжжя і пасажирам довелося б чекати автобуса на морозі. А так як у нас із Запоріжжя їде один автобус, який довозить людей, а з Києва інший. Ми мали чекати автобуса, який запізнився через погодні умови та пробки при в'їзді до Києва.
Смітник в автобусі є. З цього питання можна звернутися, наприклад, до водія. Він би допоміг і підказав. Як і щодо сидінь.
Щодо температури повітря: на жаль, у цьому питанні всім пасажирам ми догодити не можемо, але дуже б хотіли! Адже комусь може бути холодно, комусь спекотно. Це індивідуальне сприйняття.
Жахливий перевізник - Отзывы о Kantol (Кантол)
Жалюгідний автобус який не розрахований на великі відстані,максимум Київ-Житомир.
Сидіння не зручні,майже не розкладаються,туалету немає,смітника немає.Температура в забитому людьми автобусі досягає апогею,забудьте про клімат контроль,23 години дихання гарячим сухим повітрям плавить мізки.Та і не це саме трагічне…водій зупиняється під кожним кущем,збирає всіх бажаючих куди небудь їхати.Немає чіткого графіку зупинок,від цього і запізнення до пункту призначення.
Запізнились на літак,та не тому що кордон,а тому що водій ще будучи на вокзалі в Києві на годину затримався,бо чекав що привезуть людей з іншого автобусу,з самого початку порушив графік.Назбирати купу людей,щоб потім розсажувати у 2 автобуси.А знаєте чому?грошей треба заробить як найбільше,пофіг на людей.Нікому не рекомендую,особливо з дітьми.За такі гроші є набагато кращі перевізники,які цінують комфорт клієнта.
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Але хотіли б також дати свій коментар щодо ситуації, яка склалася:
Були здивовані Вашими словами щодо стану транспорту, адже в автобусі (СЕТРА), в якому Ви їхали, дуже зручні сидіння, вони розкладаються та відсовуються убік та багато місця для ніг. У нас немає автобусів з незручними сидіннями. Ми завжди дбаємо про комфорт пасажирів.
На рахунок туалету: на жаль, у цьому автобусі не має, але навіть коли він є, то у зимовий час він не працює, температура низька, вода замерзає. У холодну пору це неможливо і може спровокувати несправність.
Щодо запізнення: рейс у нас із Запоріжжя, тому мав би бути автобус із Запоріжжя і пасажирам довелося б чекати автобуса на морозі. А так як у нас із Запоріжжя їде один автобус, який довозить людей, а з Києва інший. Ми мали чекати автобуса, який запізнився через погодні умови та пробки при в'їзді до Києва.
Смітник в автобусі є. З цього питання можна звернутися, наприклад, до водія. Він би допоміг і підказав. Як і щодо сидінь.
Щодо температури повітря: на жаль, у цьому питанні всім пасажирам ми догодити не можемо, але дуже б хотіли! Адже комусь може бути холодно, комусь спекотно. Це індивідуальне сприйняття.
Сподіваємося на Ваше розуміння.