Доброго дня. Замовляв на данному сайті панель приборів на Audi TT 8N за 7500грн. Запчастина прийшла із великою затримкаю у два тижні. Але це не головне. На пошті ретельно перевірив запчастину на мехенічні пошкодження. все було добре. Але при підключенні приборів виявилося. що частина пікселій не працює. Скинув фото з підтвердженням менежеру Євгену. Він пообіцяв вирішити це питання та... Читать отзыв Доброго дня. Замовляв на данному сайті панель приборів на Audi TT 8N за 7500грн. Запчастина прийшла із великою затримкаю у два тижні. Але це не головне. На пошті ретельно перевірив запчастину на мехенічні пошкодження. все було добре. Але при підключенні приборів виявилося. що частина пікселій не працює. Скинув фото з підтвердженням менежеру Євгену. Він пообіцяв вирішити це питання та передзвонити, але дзвінка так і не було. Вимогав повернення коштів. але мені відмовили. На мої дзвінки не відповідають. Якщо питання не буде вирішено, буду вимушений звенутися у кіберполіцію з питання шахрайства. НЕ РАДЖУ СПІВПРАЦЮВАТИ ІЗ ЦІМ МАГАЗИНОМ. ПРАЦЮЮТ НЕ ПОРЯДНІ ПРАЦІВНИКИ,
Доброго дня. Замовляв 10.01.2025 року на сайті KaifAuto.com.ua передню решітку радіатора Hyundai Тucson 2018 року. Пройшов по алгоритму та сплатив всю суму 2745,00 грн. Після сплати на рахунок ФОП Дуда І.С отримав дзвінок та повідомлення менеджера Павло про те що решітка вже продана. В листуванні з менеджером Павло попросив повернути сплачені вже кошти. На що отримав відповідь що кошти... Читать отзыв Доброго дня. Замовляв 10.01.2025 року на сайті KaifAuto.com.ua передню решітку радіатора Hyundai Тucson 2018 року. Пройшов по алгоритму та сплатив всю суму 2745,00 грн. Після сплати на рахунок ФОП Дуда І.С отримав дзвінок та повідомлення менеджера Павло про те що решітка вже продана. В листуванні з менеджером Павло попросив повернути сплачені вже кошти. На що отримав відповідь що кошти будуть повернути наступного дня . Вже 18.04.2025 року, кошти не повернути, але я нагадував на протязі трьох місяців ще п'ять разів про повернення боргу.
Шановна компанія KaifAuto, Звертаю вашу увагу на серйозні проблеми, з якими я стикнувся під час співпраці з вашою компанією. Я знайшов в інтернеті оголошення про продаж решітки за 4611 грн. Після звернення в чат, мені негайно повідомили, що ціна решітки становить вже 6150 грн. Я ставив декілька запитань щодо стану та термінів доставки, на що отримав відповідь про 4-6 днів,... Читать отзыв Шановна компанія KaifAuto,
Звертаю вашу увагу на серйозні проблеми, з якими я стикнувся під час співпраці з вашою компанією. Я знайшов в інтернеті оголошення про продаж решітки за 4611 грн. Після звернення в чат, мені негайно повідомили, що ціна решітки становить вже 6150 грн. Я ставив декілька запитань щодо стану та термінів доставки, на що отримав відповідь про 4-6 днів, і негайно оплатив 30% вартості, про що повідомив менеджера.
Протягом 8 днів (до 18 червня) я не отримав жодної інформації від вашої компанії, хоча, за вашими словами, товар мав бути вже у мене. Мої повідомлення в Telegram залишилися без відповіді, і я отримав лише повідомлення про те, що "чекаємо, має прийти в найближчі дні".
До 22 червня жоден з ваших представників не зв'язався зі мною ні через чат, ні по телефону. Тому я вирішив залишити свій перший відгук про роботу вашої компанії. 24 червня до мене зателефонував менеджер і повідомив, що деталь вже була у вас з 22 червня, але через вихідні не могли її відправити, обіцяючи зробити це "сьогодні-завтра". Під час розмови менеджер почав цікавитися моїми відгуками і намагався змінити тему, аргументуючи, що різниці між "4-6 днями" і вже 14-16 днями немає і він не бачить проблем.
У ході розмови менеджер безжалісно перебив мій текст і сказав "добре, хорошого дня", після чого просто поклав трубку. Я абсолютно не розумію такого грубого ставлення з боку вашої компанії. Незважаючи на ускладнення, я завжди ввічливо ставлюся до всіх, і ніколи не проявляв хамства в таких ситуаціях.
Я розумію, що в будь-якому бізнесі можуть виникати труднощі, однак важливо, як компанія вирішує ці питання і як вона взаємодіє з клієнтами. Після моїх повідомлень в чат Telegram менеджер почав говорити про те, що ваша компанія отримує лише 480 грн з такого процесу і почав мене обвинувачувати в тому, що я, мовляв, просив знижку. Це викликало у мене шок, оскільки нічого подібного не було ні написано, ні сказано. Я повторно запросив менеджера зі мною зв'язатися, але після поганого зв'язку він вирішив більше не телефонувати.
Я вирішив не продовжувати цю дискусію, оскільки мені стало нецікаво. Я сподівався, що деталь буде надіслана, і я забуду про це, оскільки менеджер сказав "відправимо сьогодні-завтра". Але сьогодні, 26 червня, я не отримав жодної інформації про відправку, тому я знову написав менеджеру. Протягом кількох годин він не відповідав, і я вирішив зателефонувати на гарячу лінію, де мені сказали, що "можливо, вашу деталь відправлять приблизно 28 червня". На всі мої інші запитання мені було сказано з неадекватною інтонацією, щоб я звернувся до свого менеджера(який не відповідав) .
З вашого боку, очевидно, відсутнє розуміння того, як вирішуються подібні ситуації на будь-якому рівні компанії. Всі, з ким я взаємодіював, не виявили навіть базової роботи з клієнтами, як мінімум, викликати мене раз у 2-3 дні та повідомляти, що ситуація під контролем тощо.
Одна банкір в Privat Premium Plus сказала, що якщо оплата була здійснена на ФОП, то все нормально, і що вона залишить скаргу, якщо через ще один день проблеми не будуть вирішені, можливо я просто потрапив на scam .Ця ситуація перейшла від "поганого обслуговування компанії" до звичайного шахрайства і розбещеності. Я не буду здивований, якщо ви зателефонуєте мені завтра і скажете, що потрібні ще гроші на якісь процеси, бо зараз не можуть відправити деталь
Я б хотів отримати відгук з вашого боку на це питання у вигляді офіційного листа або дзвінка
Євген, ми порядна компанія і не потрібно нас поливати брудом! Запрошуємо вас в гості. м. Ковель вул. Володимирська 135а, Кайф Авто, і ви побачите де і як ми працюємо і відповідально відносимося!
А ваша деталь вже давно поїхала до вас! Слідкуйте за сповіщеннями від нової пошти! Так, визнаємо сталася затримка на 3 дні! все буває і доречі вам менеджер писав доставка 4-6 днів робочих, а це виходить 7-9 днів звичайних! Гарного дня!
Заплатив за деталь 10.06 , сказали 4-6 днів і буде . Все 22.06 ніякої інформації немає , ніхто навіть не напише , що якась проблема з доставкою чи ще щось , роблять вигляд що так і повинно бути , що 4-6 днів вже 12 і деталі нема . Можливо і скас якийсь , почекаю ще пару днів ,бо я... Читать отзыв Заплатив за деталь 10.06 , сказали 4-6 днів і буде . Все 22.06 ніякої інформації немає , ніхто навіть не напише , що якась проблема з доставкою чи ще щось , роблять вигляд що так і повинно бути , що 4-6 днів вже 12 і деталі нема . Можливо і скас якийсь , почекаю ще пару днів ,бо я не думаю що для компанії адекватно , коли товар не доставляється вже неділю і вони роблять вигляд що це нормально . Якщо це була би якась проблема , то хоча би писали мені хоть щось як до клієнта котрий попав у таку ситуацію …якщо щось отримаю в кінці кінців , ще подивимось на що воно буде схоже , бо по коментарях багато проблем ще може бути попереду ..
Недостатки:
Товар повинен був прибути неділю назад , але досі його нема , компанія робить вигляд що це нормально .
Євген, ми порядна компанія і не потрібно нас поливати брудом! Запрошуємо вас в гості. м. Ковель вул. Володимирська 135а, Кайф Авто, і ви побачите де і як ми працюємо і відповідально відносимося! А ваша деталь вже давно поїхала до вас! Слідкуйте за сповіщеннями від нової пошти! А також ми вам зробили знижку за затримку! Так, визнаємо сталася затримка на 3 дні! все буває і доречі вам менеджер писав доставка 4-6 днів робочих, а це виходить 7-9 днів звичайних! Гарного дня і бережіть себе та близьких, мирного неба! Слава Україні!
Товар надсилають не той будьте уважні. При надходженні на склад товар не перевіряють, тупо переселають і все. Коли їм кажешь що запчастина не підходить - морозяться. Така собі контора.
Доброго дня, не вельмишановний KaifAuto!!!! Відповідаю по порядку. Деталь в ідеальному стані,тільки на фото.Вона красива,відшліфована,підготовлена до продажі.Проблема-в середині тріщина. Авто з ремонту ми забрали в перших числах листопаду 2023р. Протестував авто ми вам зателефонували 5грудня,з претензією,що замінивши запчастину,проблему не усунули. При тому ви відповіли:знімайте,будемо вирішувати питання. Авто записали на чергу ремонту . Нас прийняли 1 лютого. Розібрали авто,відправили деталь... Читать отзыв Доброго дня, не вельмишановний KaifAuto!!!! Відповідаю по порядку. Деталь в ідеальному стані,тільки на фото.Вона красива,відшліфована,підготовлена до продажі.Проблема-в середині тріщина.
Авто з ремонту ми забрали в перших числах листопаду 2023р. Протестував авто ми вам зателефонували 5грудня,з претензією,що замінивши запчастину,проблему не усунули. При тому ви відповіли:знімайте,будемо вирішувати питання. Авто записали на чергу ремонту . Нас прийняли 1 лютого. Розібрали авто,відправили деталь новою поштою в інше місто,і получили вердикт з відеодоказем про несправність-14 лютого.
Тепер питання:в чому негативний та образливий діалог до вас?Що ви почали розказувати,що вашої вини в цьому немає,гарантії немає... Деталь ваша під серійним номером,ви можете удостовіритись,що це ваша деталь. Те,що запчастина була в офіційному сервісі-це все з ваших слів.Документального підтвердження ви не надали!!!!А ми вам повірили. Якщо у вас був цей документ чому його не відправили нам разом з запчастиною? ...маленька тріщина ГБЦ,як ви виразилися,що її можно запаять,але майстер не дає гарантії,що воно може в подальшому в тому місці знову тріснути.За роботу просять 8.000гривень,а гарантії-0. Ми знову вийшли з вами на зв'язок,пояснивши ситуацію.Що мастер не рекомендує ремонтувати і пересилає нам назад новою поштою(це знову втрачений час). І ви просто відмовились зі мною розмовляти,можу предоставити скріншотів неприйнятих моїх визовів,їх куча.Тоді через дружину,яка написала смс вам,ви хоч трубку взяли,і запропонували іншу деталь за 35 000гривень,яка на польському сайті коштувала 2.999злотих(тоїсть 30 тис гривень.Ви знову заробляєте на нас кошти і не несете відповідальності.А красиво пишите в отзиві,що зі знижкою запропонували нам деталь.Так серьозні,відповідальні не чинять.Ви накосячили,а нам розхльобувать і знову платить не малі гроші.При цьому попередня головка лежить пилиця як красива ДОРОГА цукерка,нікому не потрібна. Ми зробили висновки для себе і застерігаємо всіх покупців фірми KaifAuto, що ви не є серйозною фірмою як себе рекламуєте. Не рекомендую!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Не повертають кошти,продавши запчастину несправну .
Хочу застережить покупців від недобросовісних продавців фірми-KaifAuto Не рекомендую!!!! Купили запчастину на автомобіль Volvo .При покупці ввічливо розмовляли з менеджером Павлом,дававши гарантію на нашу запчастину,1рік. Запчастина виявилась несправною,і від нас дружно відмахнулись.Коли ми повідомили про проблему їм,вони просто перестали брать від нас слухавку . Ми просили деталь замінити ,чи повернути кошти-1.000₴ Кошти не повернули,запчастину не замінили!Питання не вирішено!Нас оставили... Читать отзыв Хочу застережить покупців від недобросовісних продавців фірми-KaifAuto Не рекомендую!!!! Купили запчастину на автомобіль Volvo .При покупці ввічливо розмовляли з менеджером Павлом,дававши гарантію на нашу запчастину,1рік. Запчастина виявилась несправною,і від нас дружно відмахнулись.Коли ми повідомили про проблему їм,вони просто перестали брать від нас слухавку . Ми просили деталь замінити ,чи повернути кошти-1.000₴ Кошти не повернули,запчастину не замінили!Питання не вирішено!Нас оставили наодинці з цією проблемою!!!Будьте обачні!Обходьте таких продавців стороною. Сором їм!В такий час наживатись на людях.👎👎👎
Доброго дня Пан Анатолій та Вельмишановна Пані Інна! Ви замовили у нас запчастину з Польщі 19 вересня 2023 року деталь ми вам доставили таку як на фотографії у ідеальному стані після реставрації ! Тим самим про проблему повідомили нам лише 14 лютого, після чого ви розпочали діалог у негативній та образливій формі до нас, ми повідомили продавця про проблему, у відповідь ми почули чому тільки через 5 місяців ми наважились її тільки встановити і він не впевненний що це його деталь! Тим самим він затвердив що реставрація ГБЦ була у офіційному сервісі, та у його є усі документи що підтверджують стан запчастини та весь об*єм проведених робіт , так як виникла така проблема ми запропонували виправити цю проблему та допомогти її усунути тим самим відремонтувати маленьку тріщину на гбц, клієнт : (Анатолій) відмовився та повідомив що бажає замовити іншу так як не має часу на ремонт ГБЦ, ми погодилися та найшли декільки варіантів і запропонувати від нас безкоштовну доставку та мінімальну знижку, після цього клієнт зник, і протягом 1.5 місяців розпочав нам писати негативні відгуки! Прошу Пана Анатолія та Пані Інну зв*язатись з нами для подальшого вирішення проблеми! Дякуємо з повагою сім*я Kaif Auto
Не якісні запчатини . Не повертають гроші
ЗАМОВЛЕННЯ РЕШІТКИ РАДІАТОРА
В листуванні з менеджером Павло попросив повернути сплачені вже кошти.
На що отримав відповідь що кошти... Читать отзыв Доброго дня. Замовляв 10.01.2025 року на сайті KaifAuto.com.ua передню решітку радіатора Hyundai Тucson 2018 року. Пройшов по алгоритму та сплатив всю суму 2745,00 грн. Після сплати на рахунок ФОП Дуда І.С отримав дзвінок та повідомлення менеджера Павло про те що решітка вже продана.
В листуванні з менеджером Павло попросив повернути сплачені вже кошти.
На що отримав відповідь що кошти будуть повернути наступного дня .
Вже 18.04.2025 року, кошти не повернути, але я нагадував на протязі трьох місяців ще п'ять разів про повернення боргу.
Скарга на роботу компанії
Звертаю вашу увагу на серйозні проблеми, з якими я стикнувся під час співпраці з вашою компанією. Я знайшов в інтернеті оголошення про продаж решітки за 4611 грн. Після звернення в чат, мені негайно повідомили, що ціна решітки становить вже 6150 грн. Я ставив декілька запитань щодо стану та термінів доставки, на що отримав відповідь про 4-6 днів,... Читать отзыв Шановна компанія KaifAuto,
Звертаю вашу увагу на серйозні проблеми, з якими я стикнувся під час співпраці з вашою компанією. Я знайшов в інтернеті оголошення про продаж решітки за 4611 грн. Після звернення в чат, мені негайно повідомили, що ціна решітки становить вже 6150 грн. Я ставив декілька запитань щодо стану та термінів доставки, на що отримав відповідь про 4-6 днів, і негайно оплатив 30% вартості, про що повідомив менеджера.
Протягом 8 днів (до 18 червня) я не отримав жодної інформації від вашої компанії, хоча, за вашими словами, товар мав бути вже у мене. Мої повідомлення в Telegram залишилися без відповіді, і я отримав лише повідомлення про те, що "чекаємо, має прийти в найближчі дні".
До 22 червня жоден з ваших представників не зв'язався зі мною ні через чат, ні по телефону. Тому я вирішив залишити свій перший відгук про роботу вашої компанії. 24 червня до мене зателефонував менеджер і повідомив, що деталь вже була у вас з 22 червня, але через вихідні не могли її відправити, обіцяючи зробити це "сьогодні-завтра". Під час розмови менеджер почав цікавитися моїми відгуками і намагався змінити тему, аргументуючи, що різниці між "4-6 днями" і вже 14-16 днями немає і він не бачить проблем.
У ході розмови менеджер безжалісно перебив мій текст і сказав "добре, хорошого дня", після чого просто поклав трубку. Я абсолютно не розумію такого грубого ставлення з боку вашої компанії. Незважаючи на ускладнення, я завжди ввічливо ставлюся до всіх, і ніколи не проявляв хамства в таких ситуаціях.
Я розумію, що в будь-якому бізнесі можуть виникати труднощі, однак важливо, як компанія вирішує ці питання і як вона взаємодіє з клієнтами. Після моїх повідомлень в чат Telegram менеджер почав говорити про те, що ваша компанія отримує лише 480 грн з такого процесу і почав мене обвинувачувати в тому, що я, мовляв, просив знижку. Це викликало у мене шок, оскільки нічого подібного не було ні написано, ні сказано. Я повторно запросив менеджера зі мною зв'язатися, але після поганого зв'язку він вирішив більше не телефонувати.
Я вирішив не продовжувати цю дискусію, оскільки мені стало нецікаво. Я сподівався, що деталь буде надіслана, і я забуду про це, оскільки менеджер сказав "відправимо сьогодні-завтра". Але сьогодні, 26 червня, я не отримав жодної інформації про відправку, тому я знову написав менеджеру. Протягом кількох годин він не відповідав, і я вирішив зателефонувати на гарячу лінію, де мені сказали, що "можливо, вашу деталь відправлять приблизно 28 червня". На всі мої інші запитання мені було сказано з неадекватною інтонацією, щоб я звернувся до свого менеджера(який не відповідав) .
З вашого боку, очевидно, відсутнє розуміння того, як вирішуються подібні ситуації на будь-якому рівні компанії. Всі, з ким я взаємодіював, не виявили навіть базової роботи з клієнтами, як мінімум, викликати мене раз у 2-3 дні та повідомляти, що ситуація під контролем тощо.
Одна банкір в Privat Premium Plus сказала, що якщо оплата була здійснена на ФОП, то все нормально, і що вона залишить скаргу, якщо через ще один день проблеми не будуть вирішені, можливо я просто потрапив на scam .Ця ситуація перейшла від "поганого обслуговування компанії" до звичайного шахрайства і розбещеності. Я не буду здивований, якщо ви зателефонуєте мені завтра і скажете, що потрібні ще гроші на якісь процеси, бо зараз не можуть відправити деталь
Я б хотів отримати відгук з вашого боку на це питання у вигляді офіційного листа або дзвінка
З повагою,
Евгеній
А ваша деталь вже давно поїхала до вас! Слідкуйте за сповіщеннями від нової пошти!
Так, визнаємо сталася затримка на 3 дні! все буває і доречі вам менеджер писав доставка 4-6 днів робочих, а це виходить 7-9 днів звичайних!
Гарного дня!
Нульова кліентолріентованість
А ваша деталь вже давно поїхала до вас! Слідкуйте за сповіщеннями від нової пошти! А також ми вам зробили знижку за затримку!
Так, визнаємо сталася затримка на 3 дні! все буває і доречі вам менеджер писав доставка 4-6 днів робочих, а це виходить 7-9 днів звичайних!
Гарного дня і бережіть себе та близьких, мирного неба! Слава Україні!
Товар надсилають не той, будьте уважні.
Безвідповідальні.Не зв'язуйтесь.!!!
Відповідаю по порядку.
Деталь в ідеальному стані,тільки на фото.Вона красива,відшліфована,підготовлена до продажі.Проблема-в середині тріщина.
Авто з ремонту ми забрали в перших числах листопаду 2023р. Протестував авто ми вам зателефонували 5грудня,з претензією,що замінивши запчастину,проблему не усунули.
При тому ви відповіли:знімайте,будемо вирішувати питання.
Авто записали на чергу ремонту .
Нас прийняли 1 лютого.
Розібрали авто,відправили деталь... Читать отзыв Доброго дня, не вельмишановний KaifAuto!!!!
Відповідаю по порядку.
Деталь в ідеальному стані,тільки на фото.Вона красива,відшліфована,підготовлена до продажі.Проблема-в середині тріщина.
Авто з ремонту ми забрали в перших числах листопаду 2023р. Протестував авто ми вам зателефонували 5грудня,з претензією,що замінивши запчастину,проблему не усунули.
При тому ви відповіли:знімайте,будемо вирішувати питання.
Авто записали на чергу ремонту .
Нас прийняли 1 лютого.
Розібрали авто,відправили деталь новою поштою в інше місто,і получили вердикт з відеодоказем про несправність-14 лютого.
Тепер питання:в чому негативний та образливий діалог до вас?Що ви почали розказувати,що вашої вини в цьому немає,гарантії немає...
Деталь ваша під серійним номером,ви можете удостовіритись,що це ваша деталь.
Те,що запчастина була в офіційному сервісі-це все з ваших слів.Документального підтвердження ви не надали!!!!А ми вам повірили.
Якщо у вас був цей документ чому його не відправили нам разом з запчастиною?
...маленька тріщина ГБЦ,як ви виразилися,що її можно запаять,але майстер не дає гарантії,що воно може в подальшому в тому місці знову тріснути.За роботу просять 8.000гривень,а гарантії-0.
Ми знову вийшли з вами на зв'язок,пояснивши ситуацію.Що мастер не рекомендує ремонтувати і пересилає нам назад новою поштою(це знову втрачений час).
І ви просто відмовились зі мною розмовляти,можу предоставити скріншотів неприйнятих моїх визовів,їх куча.Тоді через дружину,яка написала смс вам,ви хоч трубку взяли,і запропонували іншу деталь за 35 000гривень,яка на польському сайті коштувала 2.999злотих(тоїсть 30 тис гривень.Ви знову заробляєте на нас кошти і не несете відповідальності.А красиво пишите в отзиві,що зі знижкою запропонували нам деталь.Так серьозні,відповідальні не чинять.Ви накосячили,а нам розхльобувать і знову платить не малі гроші.При цьому попередня головка лежить пилиця як красива ДОРОГА цукерка,нікому не потрібна.
Ми зробили висновки для себе і застерігаємо всіх покупців фірми KaifAuto, що ви не є серйозною фірмою як себе рекламуєте.
Не рекомендую!
Не рекомендую.
Не рекомендую!!!!
Купили запчастину на автомобіль Volvo .При покупці ввічливо розмовляли з менеджером Павлом,дававши гарантію на нашу запчастину,1рік.
Запчастина виявилась несправною,і від нас дружно відмахнулись.Коли ми повідомили про проблему їм,вони просто перестали брать від нас слухавку .
Ми просили деталь замінити ,чи повернути кошти-1.000₴
Кошти не повернули,запчастину не замінили!Питання не вирішено!Нас оставили... Читать отзыв Хочу застережить покупців від недобросовісних продавців фірми-KaifAuto
Не рекомендую!!!!
Купили запчастину на автомобіль Volvo .При покупці ввічливо розмовляли з менеджером Павлом,дававши гарантію на нашу запчастину,1рік.
Запчастина виявилась несправною,і від нас дружно відмахнулись.Коли ми повідомили про проблему їм,вони просто перестали брать від нас слухавку .
Ми просили деталь замінити ,чи повернути кошти-1.000₴
Кошти не повернули,запчастину не замінили!Питання не вирішено!Нас оставили наодинці з цією проблемою!!!Будьте обачні!Обходьте таких продавців стороною.
Сором їм!В такий час наживатись на людях.👎👎👎