Звертаю вашу увагу на серйозні проблеми, з якими я стикнувся під час співпраці з вашою компанією. Я знайшов в інтернеті оголошення про продаж решітки за 4611 грн. Після звернення в чат, мені негайно повідомили, що ціна решітки становить вже 6150 грн. Я ставив декілька запитань щодо стану та термінів доставки, на що отримав відповідь про 4-6 днів, і негайно оплатив 30% вартості, про що повідомив менеджера.
Протягом 8 днів (до 18 червня) я не отримав жодної інформації від вашої компанії, хоча, за вашими словами, товар мав бути вже у мене. Мої повідомлення в Telegram залишилися без відповіді, і я отримав лише повідомлення про те, що "чекаємо, має прийти в найближчі дні".
До 22 червня жоден з ваших представників не зв'язався зі мною ні через чат, ні по телефону. Тому я вирішив залишити свій перший відгук про роботу вашої компанії. 24 червня до мене зателефонував менеджер і повідомив, що деталь вже була у вас з 22 червня, але через вихідні не могли її відправити, обіцяючи зробити це "сьогодні-завтра". Під час розмови менеджер почав цікавитися моїми відгуками і намагався змінити тему, аргументуючи, що різниці між "4-6 днями" і вже 14-16 днями немає і він не бачить проблем.
У ході розмови менеджер безжалісно перебив мій текст і сказав "добре, хорошого дня", після чого просто поклав трубку. Я абсолютно не розумію такого грубого ставлення з боку вашої компанії. Незважаючи на ускладнення, я завжди ввічливо ставлюся до всіх, і ніколи не проявляв хамства в таких ситуаціях.
Я розумію, що в будь-якому бізнесі можуть виникати труднощі, однак важливо, як компанія вирішує ці питання і як вона взаємодіє з клієнтами. Після моїх повідомлень в чат Telegram менеджер почав говорити про те, що ваша компанія отримує лише 480 грн з такого процесу і почав мене обвинувачувати в тому, що я, мовляв, просив знижку. Це викликало у мене шок, оскільки нічого подібного не було ні написано, ні сказано. Я повторно запросив менеджера зі мною зв'язатися, але після поганого зв'язку він вирішив більше не телефонувати.
Я вирішив не продовжувати цю дискусію, оскільки мені стало нецікаво. Я сподівався, що деталь буде надіслана, і я забуду про це, оскільки менеджер сказав "відправимо сьогодні-завтра". Але сьогодні, 26 червня, я не отримав жодної інформації про відправку, тому я знову написав менеджеру. Протягом кількох годин він не відповідав, і я вирішив зателефонувати на гарячу лінію, де мені сказали, що "можливо, вашу деталь відправлять приблизно 28 червня". На всі мої інші запитання мені було сказано з неадекватною інтонацією, щоб я звернувся до свого менеджера(який не відповідав) .
З вашого боку, очевидно, відсутнє розуміння того, як вирішуються подібні ситуації на будь-якому рівні компанії. Всі, з ким я взаємодіював, не виявили навіть базової роботи з клієнтами, як мінімум, викликати мене раз у 2-3 дні та повідомляти, що ситуація під контролем тощо.
Одна банкір в Privat Premium Plus сказала, що якщо оплата була здійснена на ФОП, то все нормально, і що вона залишить скаргу, якщо через ще один день проблеми не будуть вирішені, можливо я просто потрапив на scam .Ця ситуація перейшла від "поганого обслуговування компанії" до звичайного шахрайства і розбещеності. Я не буду здивований, якщо ви зателефонуєте мені завтра і скажете, що потрібні ще гроші на якісь процеси, бо зараз не можуть відправити деталь
Я б хотів отримати відгук з вашого боку на це питання у вигляді офіційного листа або дзвінка
Євген, ми порядна компанія і не потрібно нас поливати брудом! Запрошуємо вас в гості. м. Ковель вул. Володимирська 135а, Кайф Авто, і ви побачите де і як ми працюємо і відповідально відносимося!
А ваша деталь вже давно поїхала до вас! Слідкуйте за сповіщеннями від нової пошти!
Так, визнаємо сталася затримка на 3 дні! все буває і доречі вам менеджер писав доставка 4-6 днів робочих, а це виходить 7-9 днів звичайних!
Скарга на роботу компанії - Отзывы о KaifAuto.com.ua
Звертаю вашу увагу на серйозні проблеми, з якими я стикнувся під час співпраці з вашою компанією. Я знайшов в інтернеті оголошення про продаж решітки за 4611 грн. Після звернення в чат, мені негайно повідомили, що ціна решітки становить вже 6150 грн. Я ставив декілька запитань щодо стану та термінів доставки, на що отримав відповідь про 4-6 днів, і негайно оплатив 30% вартості, про що повідомив менеджера.
Протягом 8 днів (до 18 червня) я не отримав жодної інформації від вашої компанії, хоча, за вашими словами, товар мав бути вже у мене. Мої повідомлення в Telegram залишилися без відповіді, і я отримав лише повідомлення про те, що "чекаємо, має прийти в найближчі дні".
До 22 червня жоден з ваших представників не зв'язався зі мною ні через чат, ні по телефону. Тому я вирішив залишити свій перший відгук про роботу вашої компанії. 24 червня до мене зателефонував менеджер і повідомив, що деталь вже була у вас з 22 червня, але через вихідні не могли її відправити, обіцяючи зробити це "сьогодні-завтра". Під час розмови менеджер почав цікавитися моїми відгуками і намагався змінити тему, аргументуючи, що різниці між "4-6 днями" і вже 14-16 днями немає і він не бачить проблем.
У ході розмови менеджер безжалісно перебив мій текст і сказав "добре, хорошого дня", після чого просто поклав трубку. Я абсолютно не розумію такого грубого ставлення з боку вашої компанії. Незважаючи на ускладнення, я завжди ввічливо ставлюся до всіх, і ніколи не проявляв хамства в таких ситуаціях.
Я розумію, що в будь-якому бізнесі можуть виникати труднощі, однак важливо, як компанія вирішує ці питання і як вона взаємодіє з клієнтами. Після моїх повідомлень в чат Telegram менеджер почав говорити про те, що ваша компанія отримує лише 480 грн з такого процесу і почав мене обвинувачувати в тому, що я, мовляв, просив знижку. Це викликало у мене шок, оскільки нічого подібного не було ні написано, ні сказано. Я повторно запросив менеджера зі мною зв'язатися, але після поганого зв'язку він вирішив більше не телефонувати.
Я вирішив не продовжувати цю дискусію, оскільки мені стало нецікаво. Я сподівався, що деталь буде надіслана, і я забуду про це, оскільки менеджер сказав "відправимо сьогодні-завтра". Але сьогодні, 26 червня, я не отримав жодної інформації про відправку, тому я знову написав менеджеру. Протягом кількох годин він не відповідав, і я вирішив зателефонувати на гарячу лінію, де мені сказали, що "можливо, вашу деталь відправлять приблизно 28 червня". На всі мої інші запитання мені було сказано з неадекватною інтонацією, щоб я звернувся до свого менеджера(який не відповідав) .
З вашого боку, очевидно, відсутнє розуміння того, як вирішуються подібні ситуації на будь-якому рівні компанії. Всі, з ким я взаємодіював, не виявили навіть базової роботи з клієнтами, як мінімум, викликати мене раз у 2-3 дні та повідомляти, що ситуація під контролем тощо.
Одна банкір в Privat Premium Plus сказала, що якщо оплата була здійснена на ФОП, то все нормально, і що вона залишить скаргу, якщо через ще один день проблеми не будуть вирішені, можливо я просто потрапив на scam .Ця ситуація перейшла від "поганого обслуговування компанії" до звичайного шахрайства і розбещеності. Я не буду здивований, якщо ви зателефонуєте мені завтра і скажете, що потрібні ще гроші на якісь процеси, бо зараз не можуть відправити деталь
Я б хотів отримати відгук з вашого боку на це питання у вигляді офіційного листа або дзвінка
З повагою,
Евгеній
отзыв
Комментарии к отзыву
А ваша деталь вже давно поїхала до вас! Слідкуйте за сповіщеннями від нової пошти!
Так, визнаємо сталася затримка на 3 дні! все буває і доречі вам менеджер писав доставка 4-6 днів робочих, а це виходить 7-9 днів звичайних!
Гарного дня!