Компания IPNET предоставляет своим многочисленным абонентам услуги исключительно высокого высокого качества. Для вас — бесперебойный скоростной доступ к сети Интернет в Киеве (на Оболони, Троещине и Харьковском), а также возможность просмотра большого количества тщательно отобранных, действительно интересных телеканалов в цифровом качестве видео и звука, в т.ч. Full HD и 3D....
подробнее
Не раджу цього провайдера - Отзывы о IPNET
Пройшов якийсь час, вартість тарифу підвищили незначно. Але ми почали помічати погану якість інтернету, затупи, навіть фільм подивитись без пауз стало неможливо. Я вирішила перевірити швидкість інтернету - вона була 50-80 мбіт. Зайшла на свою сторінку на сайті провайдера і мій шок був в шоці, що у мене виявляється підключений тариф 100 мбіт, а не 1000, як було раніше. Зателефонувала на тех підтримку, розповіла про проблему, хлопець-співробітник почав мені впарювати тариф на 1000 мбіт. На мої слова, що у мене і був цей тариф, і, підозрюю, компанія вирішила без мого відома перевести мене на тариф з низькою швидкістю, почав розказувати, що такого не може бути, він от дивиться якусь історію у себе, і ми на тариф не переходили. При чому це все було в такій формі сказано, ніби я взагалі нічого не тямлю в цьому. Плюс, він постійно перебивав мене. З розмови з ним, можна зробити висновок, що я і мій хлопець маємо парну шизофренію і самі собі наганяли, що ми переходили на більш швидкісний тариф. А те, що у нас було дві точки доступу і швидкість видавала 400-600 мбіт за словами того співробітника - «так буває» 🤣 ну да, так буває, бонус плюс - забезкоштовно півроку давали нам швидкість в 5 разів вищу ніж по тарифу)
До речі, наразі в нас є лише одна точка доступу вай фай. Інша пропала 🤷🏼♀️
Категорично не рекомендую цього провайдера. Є альтернативи набагато кращі. Я вважаю, що 250 грн за тариф 100 мбіт це занадто, я це зрозуміла після того як подивилась тарифи інших провайдерів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякуємо за розгорнутий зворотний зв’язок. Нам надзвичайно прикро дізнаватися, що Ваш досвід користування нашими послугами залишив негативне враження. Ми цінуємо кожного абонента, особливо таких, хто з нами не перший рік.
Ситуація, яку Ви описали, дійсно викликає занепокоєння. Ми хочемо ретельно розібратися у всіх деталях, але, на жаль, без Ваших контактних даних (номер особового рахунку, ПІБ або адресу підключення) ми не можемо перевірити історію змін тарифу, технічні параметри підключення та інші важливі моменти.
Будь ласка, надішліть ці дані напряму до нашої Служби контролю якості за адресою [email protected] з позначкою "Розбір ситуації за відгуком".
Ми гарантуємо, що уважно перевіримо всі ланки — від технічної підтримки до нарахувань — і надамо об’єктивний висновок. Якщо були помилки — ми визнаємо їх та компенсуємо. Якщо є питання до сервісу — зробимо відповідні висновки і дії.
Ще раз дякуємо за сигнал. Зворотний зв’язок — це саме те, що допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Служба контролю якості IPnet
Зі мною вже звʼязалась підтримка, допомогли у вирішенні питання, все обговорили і знайшли компроміс. Дякую!