ИНТЕРТОП отзывы клиентов

ИНТЕРТОП отзывы клиентов
ИНТЕРТОП
1.7 5
733 отзыва / 143179 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Ну, стосовно попереднього ... два лівих, два правих ... Гроші повернули ...

Євген Євген четверг, 30 октября
Ну, стосовно попереднього ... два лівих, два правих ... Гроші повернули ... за тиждень((( Вони заЙІбали ! wacko
Замовив з Польщі, приїхали за 5 днів (Е-обувь), все чьотко, вічливо, ... Ношу - не нарадуюсь )))
Інтертоп - ГАМНО КОНЧЕНЕ !!! ПЕРСОНАЛ - УЙОБКІ, ЩО НІЧОГО НЕ ВИРІШУЮТЬ, А ПРОБЛЕМИ СТВОРЮЮТЬ... НІКОМУ НЕ РАДЖУ.

Неадекватні працівники

Гость Гость пятница, 24 октября
Більше в житті не зайду і не куплю нічого в Інтертопі в м. Полтава. Як це без бонусної не продамо? В усіх магазинах можна, а в Полтаві ні?

Повне розчарування 2

Євген Євген понедельник, 20 октября
Стосовно попереднього відгука: за тиждень після повернення двох лівих чоботів - надіслали нове відправлення, підкреслили, що воно буде правильне. Приїхало - в коробці два ПРАВИХ чобота!!! Слів немає. Чекаю на повернення грошей.

Повне розчарування

Євген Євген 15 октября, 2025 год
29.09 користуючись розмірною сіткою, зробив замовлення на чоботи Timberland, оплата з картки одразу. Замовлення отримав, але не вгадав з розміром, на прохання обміняти відповіли, що через Нову Пошту не міняють - тільки повернення. Повернув, через тиждень повернули гроші. Зробив нове замовлення тих же чоботів,але потрібного розміру (доречі вони вже... Читать отзыв ИНТЕРТОП - Повне розчарування ИНТЕРТОП - Повне розчарування ИНТЕРТОП - Повне розчарування ИНТЕРТОП - Повне розчарування ИНТЕРТОП - Повне розчарування ИНТЕРТОП - Повне розчарування 29.09 користуючись розмірною сіткою, зробив замовлення на чоботи Timberland, оплата з картки одразу. Замовлення отримав, але не вгадав з розміром, на прохання обміняти відповіли, що через Нову Пошту не міняють - тільки повернення. Повернув, через тиждень повернули гроші. Зробив нове замовлення тих же чоботів,але потрібного розміру (доречі вони вже подорожчали на момент замовлення)! І мені надіслали два ЛІВИХ чобота !!! ДВА ЛІВИХ !!! Звісно повернув одразу. В чат-боті прошу обміняти на правильну пару, тим більш це їх косяк. Вибачились, нарахували 200 бонусів. АЛЕ: "рішення не прийнято, як приймемо то вас повідомимо", на наступний день знову запитую чого чекати, взуття чи грошей, відповіли, шо надішлють правильну пару, очікуйте номер ТТН... В результаті 15.10, я без чоботів і без грошей.

сплатила за неіснуючу річ

Анжела Анжела 13 октября, 2025 год
 Отзыв об ИНТЕРТОП по адресу Київ, Оболонский проспект 1-Б Зробила замовлення через сайт "Інтертоп" 29-го вересня, вже 13-те жовтня, замовлення немає. Зверталася в телеграм бот, зв"язали з оператором, та вибачилася і сказала, що замовлення в дорозі і зараз надішле ТТН. Пройшло чотири дні - ні ТТН ні замовлення. А на сайті у "Замовлення" висвічується "готується до відправки", 15-ть днів!
Достоинства:
  1. легкі повернення і вчасно гроші на карті
Недостатки:
  1. Відсутність гарячої лінії, телеграм бот питань не вирішує

Зручність та якість в одному

Олександр Олександр 26 сентября, 2025 год
Придбав у магазині ИНТЕРТОП взуття для повсякденного носіння. Задоволений комфортом та якістю матеріалів. Ціни вище середнього, але якість виправдовує витрати. Обслуговування на високому рівні, персонал ввічливий і допоміг вибрати оптимальний варіант.

Задоволений покупкою у магазині ІНТЕРТОП

Олександр Олександр 20 сентября, 2025 год
Нещодавно купив зимові черевики в магазині ІНТЕРТОП і залишився задоволений якістю. Обслуговування було швидким та ввічливим, персонал допоміг підібрати правильний розмір і модель. Ціни здалися трохи високими, але відповідають якості взуття.

Недоліки подарункового сертификату

Олена Олена 26 августа, 2025 год
Не розумію чього сертифікатом не можливо розрахуватися при онлайн оплаті,це що не кошти?, потрібного товару і розміру в магазині немає, витрачаєш свій час для поіску взуття на сайті, оплачуєте 💯, потім йдеш в магазин ,відміняєш оплату,чекаєш повернення коштів, оплачуєш сертифікатом, але це ще не все, вас чекає неприємний сюрприз зміни ціни і це бачить клієнт, а співробітник магазину не може... Читать отзыв Не розумію чього сертифікатом не можливо розрахуватися при онлайн оплаті,це що не кошти?, потрібного товару і розміру в магазині немає, витрачаєш свій час для поіску взуття на сайті, оплачуєте 💯, потім йдеш в магазин ,відміняєш оплату,чекаєш повернення коштів, оплачуєш сертифікатом, але це ще не все, вас чекає неприємний сюрприз зміни ціни і це бачить клієнт, а співробітник магазину не може запропонувати варіант вийти із ситуації, вот вам +- подарунка

Моє найжахливіше взуття

Гость Гость 20 августа, 2025 год
Найжахливіше взуття, що купувала. Якості 0. «Брендове» взуття, яке розпадається на ходу- роздерлися вже в перші 10 хвилин, як одягла. Таке не можна продавати, по якості це хлам, наче в переході купувала. В вирішення питань ніхто не вникає, ні магазин, ні гаряча лінія. Все що запропонували - бесплатно заклеіти. Я купувала нове !!! взуття, я не хочу ходити за такі... Читать отзыв Найжахливіше взуття, що купувала. Якості 0. «Брендове» взуття, яке розпадається на ходу- роздерлися вже в перші 10 хвилин, як одягла. Таке не можна продавати, по якості це хлам, наче в переході купувала. В вирішення питань ніхто не вникає, ні магазин, ні гаряча лінія. Все що запропонували - бесплатно заклеіти. Я купувала нове !!! взуття, я не хочу ходити за такі кошти в «латаному» ! А саме найгірше- це ставлення до клієнтів, але їм все одно, знайдеться ще 100 таких, які куплять. Головне взяти гроші.

Отмена подписки

Маша Маша 11 августа, 2025 год
Купила подписку с надеждой заказывать на семью с примеркой в магазине и оплатой по факту,так как семья большая покупаем много,у ребенка нога растет поэтому всегда нужна примерка,у мужа нога широкая поэтому тоже всегда нужна примерка,но руководство решило,что для них это невыгодно,ладно оставили бы бесплатную примерку,а покупатель оплачивал только домтавку
Достоинства:
  1. Теперь не вижу
Недостатки:
  1. Отмена подписки,в Одессе в магазин привозят не все фирмы и очень мало размеров 41 женский и 44 мужской почти всегда отсутствует,только на сайте.

Задоволений покупкою в INTERSTOP

Олексій Олексій 18 июля, 2025 год
Нещодавно купив зимове взуття в магазині INTERSTOP і залишився дуже задоволений якістю. Обслуговування було швидким та ввічливим. Ціни здаються трохи вищими порівняно з іншими магазинами, але загальне враження позитивне.

Зручне взуття за адекватними цінами

Олександр Олександр 1 июля, 2025 год
Купував у магазині 'ИНТЕРТОП' кілька пар взуття. Якість взуття відповідає ціні, що є великим плюсом. Персонал допоміг підібрати потрібний розмір і модель. Загалом, залишаюсь задоволений покупкою і обслуговуванням.

Немає гарячої лінії. Повна передплата товару.

Мимо проходила Мимо проходила 27 июня, 2025 год
Раніше можна було замовити на відділення магазину 2-3 пари, поміряти і обрати ту що підходить. Зараз- ні . Тільки повна передплата. А це - 15-17 тис.грн. Якби я розраховувала витратити на взуття до 5000 грн і не можу робити передплату більше. Довелось обирати по інтернету 1 пару і все. А можливо інша мені б більше пасувала. В Запоріжжі майже немає... Читать отзыв Раніше можна було замовити на відділення магазину 2-3 пари, поміряти і обрати ту що підходить. Зараз- ні . Тільки повна передплата. А це - 15-17 тис.грн. Якби я розраховувала витратити на взуття до 5000 грн і не можу робити передплату більше. Довелось обирати по інтернету 1 пару і все. А можливо інша мені б більше пасувала. В Запоріжжі майже немає вибору у фізичному магазині. Дуже шкода. Раніше був гарний вибір взуття.
Достоинства:
  1. Є ECCO.
Недостатки:
  1. Описала вище

Неприпустимо груба поведінка продавця

Гость Гость 25 июня, 2025 год
Вітаю, робила замовлення у ТОВ «Кокей Україна» на сайті Інтертоп, зіткнулася із жахливим ставленням до клієнтів, менеджер Юлія дозволяє відверті образи в повідомленнях. Крім того 100% оплати за взуття пропонують сплатити на картку. Магазин відверто ухиляється від сплати податків. Здивована таким сервісом, тим більше, що цей магазин є партнером магазину Інтертоп.

Жахлива якість товару

Гость Гость 21 июня, 2025 год
Інтертоп перетворився у дуже поганий секенд! Сьогодні отримав замовлення. Взуття бренду Miraton, яке замовлене у інтернет магазині Інтертоп прийшло з дефектом. По перше яким треба бути скажімо нелюдом, щоб таке відправити, а по друге якість повний шл*к,- таке враження ніби вони паперові, а не шкіряні! І взагалі, щоб так порвати необхідно міряти взуття, отже виходить що цей товар вже повертали!

Продают неликвид за баснословные цены

Марина Марина 12 июня, 2025 год
 Отзыв об ИНТЕРТОП по адресу Київ, пр-т Победы, 25а Все на что данная сеть делает скидки или акции -в 95% (не ликвид затасканное. несимметричное).При заказе в точку выдачи, (стационарный магазин) будьте готовы к сюрпризам. А от заказов по почте вообще советую воздержаться. Обратная связь без комментариев.. им по%ер вообще. Даже на этапе когда модель новая и только поступила в продажу создается впечатление, что сей магазин ее получил... Читать отзыв Все на что данная сеть делает скидки или акции -в 95% (не ликвид затасканное. несимметричное).При заказе в точку выдачи, (стационарный магазин) будьте готовы к сюрпризам. А от заказов по почте вообще советую воздержаться. Обратная связь без комментариев.. им по%ер вообще. Даже на этапе когда модель новая и только поступила в продажу создается впечатление, что сей магазин ее получил к качестве гуманитарки. В товарном виде очень ограниченное кол-во. Средний ценник на пару в сети 150-180 уе. Топовые бренды в счет не берем там вообще космос, но суть одна и таже. На вопрос продавцам всегда один ответ -это последняя пара, не хочешь не бери.
Адрес магазина не принципиален. Все едино.

промокоды в приложении

Михайло Михайло 2 июня, 2025 год
Стикнувся з проблемою при оформленні замовлення через мобільний додаток — жодним чином не вдалося застосувати промокод з «Нової пошти». Пробував кілька разів, змінював спосіб доставки з поштомата на відділення, однак результат той самий — система не приймає код.
Промучився чимало часу, намагався різні варіанти, але, на жаль, нічого не допомогло. Врешті-решт, був змушений оформити доставку через Укрпошту.
Сподіваюся, найближчим... Читать отзыв
Стикнувся з проблемою при оформленні замовлення через мобільний додаток — жодним чином не вдалося застосувати промокод з «Нової пошти». Пробував кілька разів, змінював спосіб доставки з поштомата на відділення, однак результат той самий — система не приймає код.

Промучився чимало часу, намагався різні варіанти, але, на жаль, нічого не допомогло. Врешті-решт, був змушений оформити доставку через Укрпошту.

Сподіваюся, найближчим часом ця проблема буде усунена. Дякую за розуміння.

Обманывают!

Тори Тори 25 мая, 2025 год
Купила подписку на год с безплатной доставкой после примерки а теперь ета функция испарилась, сначала оплата потом товар)так розтеряют всех клиентов но им видно 😑 пофиг

не ввічливе обслуговування у магазині- відповідь

Засмучений Покупець Засмучений Покупець 22 мая, 2025 год
Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1.
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи... Читать отзыв
Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1.
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи шахраями це різні речі - ви таку боротьбу затіяли, ну гуд і гуд бай вам!

Відповідь:22 травня 2025, 16:43:30, Від "CC" <[email protected]>:
Добрий день!

Існують правила згідно з якими відбувається отримання оплачених замовлень:
–– відсканувати на касі вашу бонусну карту*, яка знаходиться в застосунку та в особистому кабінеті на сайті;
–– за номером замовлення показати документ, що підтверджує особу (паспорт, додаток «Дія», водійське посвідчення) і підписати квитанцію про отримання замовлення*. Отримувати замовлення має особисто одержувач.

Є можливість зміни одержувача замовлення самостійно через Web- версію на нашому сайті. У такому випадку інша особа може отримати замовлення за власними документами, що посвідчують її особистість.

Співробітники магазину діяли згідно з правилами нашої компанії про видачу замовлень.
З повагою,
Компанія INTERTOP.

хамство, не ввічливе обслуговування -порушення прав споживача

Засмучений Покупець Засмучений Покупець 22 мая, 2025 год
Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.
Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має... Читать отзыв
Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.

Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має смарфона та не вміє їм користуватися.

Це вперше коли нас обох принижувала працівниця торгівлі та навіть обговорювала нас в негативному світлі у тому числі наше приватне життя таким нахабним способом і так безцеремонно.

На момент замовлення не знала у вних видаються оплачені замовлення, зроблені на сайті, оскільки не робила замовлення дуже давно і немає на їх сайті доступної для погляду без пошуку аля інструкції -я не знаю де вона і де її шукати. Таке трапляється і це не кінець світу, є люди так кажукчі "з бронепоїзда", якби не їх жахливий персонал магазину.

"Так кажучі "по-старому" моя мати прийшла 22.05.2025 з моїм паспортом для отримання замовлення без квитанції до цього сумного магазину і там почалось шось дивне і страшне і таке у нас відбулось вперше у житті.

Ніяких проблем у роздрібних магазинах чи пунктах видачі у тому числі у Розетці, Епіцентру, Стайлус, Укрпошти і тп ми ніколи не мали з отриманням замовлення тільки по паспорту, крім як у цьому магазині, але справа не у процедурі видачі замовлення, а в тому як вела їх касир при цій ситуації.

Моя мати подзвонила мені і сказала, що ій не видають замовлення по паспорту і дала мені слухалку сказала поговорити з касиром. Касир почала по телефону мені говорити, що вона не дасть товар "бабусі, яка може прийшла його вкрасти типу "хто зна", а завтра вже я прийду за цим же замовленням і їй доведеться оплатити суму товару зі своєї зарплати". Такі припущення обслуговуючого персоналу є приниженням покупців по суті і по формі і є не припустими.

Я оплатила товар ОДРАЗУ не для того, щоб мені по телефону казали, що можливо я та моя мати - шахраї. Таке обслуговування не є вічливим, залишьте хворі фантазії при собі.

Я звертаю увагу, що як споживач я маю право на ввічливе обслуговування та персонал порушив моє право згідно із Законом України про захист прав споживачів.

Ввічливе обслуговування полягає в тому, щоб мені пояснили без хамства та образ як мені чи моїй матері забрати у товар без переходу на особистості та фантазій на тему можливих крадіжок товару при його видачі.

Далі ця касир раптом почала говорити моїй матері чому це саме вона -старуха- прийшла за цим товаром,а не я - замовник.

Справа в тому, що це наша сімейна справа, хто і як забирає замовлення і торговий обслуговуючий персонал це не стосується, а подібні заяви на нашу адресу знову порушили наше право на ввічливе обслуговування. Не втручайтесь у приватне життя покупців.

Я не подаватиму скаргу до служби захисту прав споживача бо вважаю це дрібним порушенням, але більше до магазинів цього продавця я не прийду.

я була на стажировці в США де нас возили до моллів і їх керуюча нам сказал, що головне -продаж, і що вони не засмучують покупців гонитьбой за крадіями, але ИНТЕРТОП -це СОВОК!
Достоинства:
  1. доставка в магазин оплаченого товару відбулась швидко
Недостатки:
  1. не ввічливе обслуговуванння, втручання у приватне життя покупців, хамство

Міняють умови і не повідомляють

Гость Гость 5 мая, 2025 год
В жовтні оформила підписку Top Intertop. В умовах було доставка на магазин з після оплатою. В принципі тільки тому і купувалась ця підписка. Але компанія змінила умови і навіть не попередила про це. Ніякого повідомлення, нічого. Просто в один момент мені було потрібно оформити замовлення і попросило оплату. Звернулась до чат бота з цим питанням. А у відповідь отримала таке,... Читать отзыв В жовтні оформила підписку Top Intertop. В умовах було доставка на магазин з після оплатою. В принципі тільки тому і купувалась ця підписка. Але компанія змінила умови і навіть не попередила про це. Ніякого повідомлення, нічого. Просто в один момент мені було потрібно оформити замовлення і попросило оплату. Звернулась до чат бота з цим питанням. А у відповідь отримала таке, цитую: « З 01.05 лише 100% сплата. Ми оптимізували умови, щоб підписка залишалась максимально вигідною для вас!».
Дякую. Допобачення.

Развод на деньги

Гость Гость 4 мая, 2025 год
Оформил подписку Топ-интертоп на год. Заплатил деньги за возможность бесплатной доставки и оплаты товара после примерки. Спустя полгода эта функция (оплата после примерки) испарилась. Менеджер Интертопа, по телефону, только сочувствует. А на вопрос: "За что платились деньги?" ничего вразумительного не сказала.

Неприємне ставлення продавців до покупців

Гость Гость 10 апреля, 2025 год
Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про... Читать отзыв
Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про прибуття,але замовлення стоїть вже 3й день »! Тут скоріше не з технічних причини,а з тих причини,що вони забули відправити смс,дратує!!! Чому я маю сама телефонувати і запитувати де моє замовлення,а не цим займається спеціальні люди,які там працюють?

Хороша мережа магазинів.

Марія Марія 4 апреля, 2025 год
Є постійною клієнткою магазину Інтертоп по вул. Лесі Українки, Київ. Обслуговування там гарне, хоча і персонал регулярно змінюється. Чоловік взуттям задоволений, я теж, дитині купували - все добре (правда швидко виростає😀). Останній раз купувала туфлі під замовлення. Перший раз не вгадала з розміром, замовила обмін, через декілька днів обміняла без проблем. Продавець все оформлювала разом зі мною чемно і швидко,... Читать отзыв Є постійною клієнткою магазину Інтертоп по вул. Лесі Українки, Київ. Обслуговування там гарне, хоча і персонал регулярно змінюється. Чоловік взуттям задоволений, я теж, дитині купували - все добре (правда швидко виростає😀). Останній раз купувала туфлі під замовлення. Перший раз не вгадала з розміром, замовила обмін, через декілька днів обміняла без проблем. Продавець все оформлювала разом зі мною чемно і швидко, все пояснювала. Дякую їй, нажаль не знаю як її звати. На тій парі, що не підійшла, був невеликий дефект покриття. Чула, що в магазинах Інтертоп буває неякісне взуття, але у тому винні не продавці, просто треба бути пильним самою. Гарних всім покупок!

Гроші повернули вчасно

Марина Марина 2 апреля, 2025 год
Доповнюючи попередній відгук: гроші повернуті через 3 дні після повернення взуття. Магазин рекомендую.
Достоинства:
  1. Все
Недостатки:
  1. Немає

Проблеми, що виникнуть, будуть лише вашими. Зв'язку з магазином немає.

Гость Гость 1 апреля, 2025 год
Сказати, що я в шоці, це нічого не сказати. Величезна мережа магазинів немає жодного каналу спілкування з клієнтами. Вже кілька днів поспіль намагаюсь зв'язатись з магазином. Гаряча лінія, боти, форми на сайті - нічого не працює, глухо як в танку. І, дивлячись на відгуки інших покупців, розумію, чому інтертоп вирішив заховатись за високою стіною та не зацікавлений у спілкуванні. ... Читать отзыв Сказати, що я в шоці, це нічого не сказати. Величезна мережа магазинів немає жодного каналу спілкування з клієнтами. Вже кілька днів поспіль намагаюсь зв'язатись з магазином. Гаряча лінія, боти, форми на сайті - нічого не працює, глухо як в танку. І, дивлячись на відгуки інших покупців, розумію, чому інтертоп вирішив заховатись за високою стіною та не зацікавлений у спілкуванні. Якщо якийсь маленький магазинчик так себе веде, то можна зрозуміти, але коли національна мережа магазинів - то противно.
Достоинства:
  1. Розраховуйте тільки на везіння
Недостатки:
  1. Немає зв'язку і підтримки клієнта
1 согласен

Як швидко повертають кошти

Марина Марина 30 марта, 2025 год
Як швидко зараз Інтертоп повертає кошти за взуття, що не підійшло та було оплачене з картки? Дякую.

замовлення P-40166531

Вікторія Вікторія 27 марта, 2025 год
Забирала замовлення, мені вручили коробку із взуттям. На моє прохання покласти коробку в пакет, щоб не загубити взуття, мені відповіли, що його потрібно купувати за 31 грн.
1 не согласен Показать 1 ответ

Продавец Екатерина магазин Кико трц Пасаж !

Неизвестный Неизвестный 25 марта, 2025 год
Сегодня 25 марта 2025 года в Днепре, магазин Кико, Трц Пасаж случилась ситуация аферы это так можно сказать. Опомнилась не сразу! Продавец- кассир Екатерина , с милой улыбкой, оказала помощь при установке приложения Интертоп , при выборе теней под номером 24 , мне продала 25 . В магазине тени 419 грн, на сайте 335. При сканировании карты моей ,... Читать отзыв Сегодня 25 марта 2025 года в Днепре, магазин Кико, Трц Пасаж случилась ситуация аферы это так можно сказать. Опомнилась не сразу! Продавец- кассир Екатерина , с милой улыбкой, оказала помощь при установке приложения Интертоп , при выборе теней под номером 24 , мне продала 25 . В магазине тени 419 грн, на сайте 335. При сканировании карты моей , списала бонусы в размере 98 грн, и сказала к оплате 300 грн. Я не пойму это вообще как???? . Считается что от 335 грн отнять 98 будет 300 ???. Милая Катя я вам доверилась как продавцу , а вы меня обманули, мало того что вместо теней 24 номера , продали 25. Это ужас. Я бы вас уволила.

Ужасні продавці

Гость Гость 17 марта, 2025 год
У Вас у магазині в Запоріжжі просто ужасна хамка на касі,це жах,прийшли забрати своє замовлення,але з такими продавцями ,не захотіла нічого.Треба Вам працювати з персоналом,більш не хочется вертатися у Ваш магазин
ИНТЕРТОП
ИНТЕРТОП - это сеть магазинов комфортной обуви для всей семьи. Мы не просто продаем обувь - мы делаем жизнь наших покупателей комфортной. Слоган "ИНТЕРТОП. Комфорт в любых условиях" как нельзя лучше передает нашу философию комфорта, которую можно охарактеризовать так: комфортно выбирать - комфортно покупать - комфортно носить - комфортно жить.

Рейтинг 1.7 из 5 на основании 733 отзывов
Обувь
Обувь Миратон (Miraton)
Обувь Миратон (Miraton)

Рейтинг: 1.8
61 отзыв
Myata-ua магазин
Myata-ua магазин

Рейтинг: 1
32 отзыва
Footers.com.ua
Footers.com.ua

Рейтинг: 4.9
539 отзывов
MEGASPORT
MEGASPORT

Рейтинг: 2.9
311 отзывов
ZARA
ZARA

Рейтинг: 1.9
218 отзывов
Australias интернет-магазин
Australias интернет-магазин

Рейтинг: 3.7
3 отзыва
Магазин DOMINO
Магазин DOMINO

Рейтинг: 3
4 отзыва
Интернет-магазин — MD-Fashion
Интернет-магазин — MD-Fashion

Рейтинг: 4.4
583 отзыва
Reserved
Reserved

Рейтинг: 1.6
335 отзывов
Обувь Sandalini
Обувь Sandalini

Рейтинг: 2.7
32 отзыва