ИНТЕРТОП
Опубликовано 18 февраля, 2010 год
1.7 731 отзыв / 142 872 просмотра
ИНТЕРТОП - это сеть магазинов комфортной обуви для всей семьи. Мы не просто продаем обувь - мы делаем жизнь наших покупателей комфортной. Слоган
"ИНТЕРТОП. Комфорт в любых условиях" как нельзя лучше передает нашу философию комфорта, которую можно охарактеризовать так: комфортно выбирать - комфортно покупать - комфортно носить - комфортно жить.
Зручність та якість в одному
Задоволений покупкою у магазині ІНТЕРТОП
Недоліки подарункового сертификату
Моє найжахливіше взуття
Отмена подписки
Задоволений покупкою в INTERSTOP
Зручне взуття за адекватними цінами
Немає гарячої лінії. Повна передплата товару.
Неприпустимо груба поведінка продавця
Жахлива якість товару
Продают неликвид за баснословные цены
Адрес магазина не принципиален. Все едино.
промокоды в приложении
Промучився чимало часу, намагався різні варіанти, але, на жаль, нічого не допомогло. Врешті-решт, був змушений оформити доставку через Укрпошту.
Сподіваюся, найближчим... Читать отзыв Стикнувся з проблемою при оформленні замовлення через мобільний додаток — жодним чином не вдалося застосувати промокод з «Нової пошти». Пробував кілька разів, змінював спосіб доставки з поштомата на відділення, однак результат той самий — система не приймає код.
Промучився чимало часу, намагався різні варіанти, але, на жаль, нічого не допомогло. Врешті-решт, був змушений оформити доставку через Укрпошту.
Сподіваюся, найближчим часом ця проблема буде усунена. Дякую за розуміння.
Обманывают!
не ввічливе обслуговування у магазині- відповідь
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи... Читать отзыв Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1.
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи шахраями це різні речі - ви таку боротьбу затіяли, ну гуд і гуд бай вам!
Відповідь:22 травня 2025, 16:43:30, Від "CC" <[email protected]>:
Добрий день!
Існують правила згідно з якими відбувається отримання оплачених замовлень:
–– відсканувати на касі вашу бонусну карту*, яка знаходиться в застосунку та в особистому кабінеті на сайті;
–– за номером замовлення показати документ, що підтверджує особу (паспорт, додаток «Дія», водійське посвідчення) і підписати квитанцію про отримання замовлення*. Отримувати замовлення має особисто одержувач.
Є можливість зміни одержувача замовлення самостійно через Web- версію на нашому сайті. У такому випадку інша особа може отримати замовлення за власними документами, що посвідчують її особистість.
Співробітники магазину діяли згідно з правилами нашої компанії про видачу замовлень.
З повагою,
Компанія INTERTOP.
хамство, не ввічливе обслуговування -порушення прав споживача
Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має... Читать отзыв Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.
Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має смарфона та не вміє їм користуватися.
Це вперше коли нас обох принижувала працівниця торгівлі та навіть обговорювала нас в негативному світлі у тому числі наше приватне життя таким нахабним способом і так безцеремонно.
На момент замовлення не знала у вних видаються оплачені замовлення, зроблені на сайті, оскільки не робила замовлення дуже давно і немає на їх сайті доступної для погляду без пошуку аля інструкції -я не знаю де вона і де її шукати. Таке трапляється і це не кінець світу, є люди так кажукчі "з бронепоїзда", якби не їх жахливий персонал магазину.
"Так кажучі "по-старому" моя мати прийшла 22.05.2025 з моїм паспортом для отримання замовлення без квитанції до цього сумного магазину і там почалось шось дивне і страшне і таке у нас відбулось вперше у житті.
Ніяких проблем у роздрібних магазинах чи пунктах видачі у тому числі у Розетці, Епіцентру, Стайлус, Укрпошти і тп ми ніколи не мали з отриманням замовлення тільки по паспорту, крім як у цьому магазині, але справа не у процедурі видачі замовлення, а в тому як вела їх касир при цій ситуації.
Моя мати подзвонила мені і сказала, що ій не видають замовлення по паспорту і дала мені слухалку сказала поговорити з касиром. Касир почала по телефону мені говорити, що вона не дасть товар "бабусі, яка може прийшла його вкрасти типу "хто зна", а завтра вже я прийду за цим же замовленням і їй доведеться оплатити суму товару зі своєї зарплати". Такі припущення обслуговуючого персоналу є приниженням покупців по суті і по формі і є не припустими.
Я оплатила товар ОДРАЗУ не для того, щоб мені по телефону казали, що можливо я та моя мати - шахраї. Таке обслуговування не є вічливим, залишьте хворі фантазії при собі.
Я звертаю увагу, що як споживач я маю право на ввічливе обслуговування та персонал порушив моє право згідно із Законом України про захист прав споживачів.
Ввічливе обслуговування полягає в тому, щоб мені пояснили без хамства та образ як мені чи моїй матері забрати у товар без переходу на особистості та фантазій на тему можливих крадіжок товару при його видачі.
Далі ця касир раптом почала говорити моїй матері чому це саме вона -старуха- прийшла за цим товаром,а не я - замовник.
Справа в тому, що це наша сімейна справа, хто і як забирає замовлення і торговий обслуговуючий персонал це не стосується, а подібні заяви на нашу адресу знову порушили наше право на ввічливе обслуговування. Не втручайтесь у приватне життя покупців.
Я не подаватиму скаргу до служби захисту прав споживача бо вважаю це дрібним порушенням, але більше до магазинів цього продавця я не прийду.
я була на стажировці в США де нас возили до моллів і їх керуюча нам сказал, що головне -продаж, і що вони не засмучують покупців гонитьбой за крадіями, але ИНТЕРТОП -це СОВОК!
Міняють умови і не повідомляють
Дякую. Допобачення.
Развод на деньги
Неприємне ставлення продавців до покупців
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про... Читать отзыв Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про прибуття,але замовлення стоїть вже 3й день »! Тут скоріше не з технічних причини,а з тих причини,що вони забули відправити смс,дратує!!! Чому я маю сама телефонувати і запитувати де моє замовлення,а не цим займається спеціальні люди,які там працюють?
Хороша мережа магазинів.
Гроші повернули вчасно