Валентина Отзыв написан 11 июня, 2024 год21 просмотр
1. Організація для спілкування пропонує виключно гарячу лінію. Укртелеком по суті "ховається" від спілкування з клієнтами за автоматичним інтефейсом. 2. Інтерфейс автоматичної гарячої лінії жахливий і незручний для клієнтів різних категорій і вікових груп. 3. Практично неможливо поспілкуватися з оператором. Це потребує значних витрат особистого часу і колосального терпіння і нервів клієнта. 4. Відсутня опція , щоб компанія перетелефонувала і оперативно можна було вирішити питання. Зворотній звязок відсутній. 5. У операторів відсутні координати працівників на місцях. Для вирішення питань пропонується лише гаряча лінія. Така " централізація" не забезпечує оперативне вирішення питань, а лише шкодить і сприяє відмовам від послуг Укртелекома. 6. Таке враження , що зусилля Укртелекома направлені виключно на те, щоб зробити все можливе і неможливе, щоб навіть постійні клієнти відмовлялись від послуг. 7. Навіть відмовитись від послуг процедура затягнута терміном до місяця і абсолютно відсутня можливість провести процедурні дії оперативно. 8. Вартість послуг вища, ніж пропонують інші щодо інтернет послуг і послуг звязку. 9. Абсолютно не беруть до уваги побажання клієнтів. 10. Організація, яка була монополістом на царині послуг звязку сама робить в тепер все, щоб знищити потужну клієнтську базу, яка сформована десятками років.
«ИНТЕРТЕЛЕКОМ» - лидер телекоммуникационных услуг стандарта 3G и CDMA в Украине. Компания работает с 2001 года и предоставляет услуги мобильной связи и 3G интернет доступа по технологиям CDMA EVDO Rev.A (скорость до 3,1 Мбит/с) и CDMA EVDO Rev.B (скорость до 14,7 Мбит/с) во всех регионах Украины.
Укртелеком - Отзывы об Интертелеком
2. Інтерфейс автоматичної гарячої лінії жахливий і незручний для клієнтів різних категорій і вікових груп.
3. Практично неможливо поспілкуватися з оператором. Це потребує значних витрат особистого часу і колосального терпіння і нервів клієнта.
4. Відсутня опція , щоб компанія перетелефонувала і оперативно можна було вирішити питання. Зворотній звязок відсутній.
5. У операторів відсутні координати працівників на місцях. Для вирішення питань пропонується лише гаряча лінія. Така " централізація" не забезпечує оперативне вирішення питань, а лише шкодить і сприяє відмовам від послуг Укртелекома.
6. Таке враження , що зусилля Укртелекома направлені виключно на те, щоб зробити все можливе і неможливе, щоб навіть постійні клієнти відмовлялись від послуг.
7. Навіть відмовитись від послуг процедура затягнута терміном до місяця і абсолютно відсутня можливість провести процедурні дії оперативно.
8. Вартість послуг вища, ніж пропонують інші щодо інтернет послуг і послуг звязку.
9. Абсолютно не беруть до уваги побажання клієнтів.
10. Організація, яка була монополістом на царині послуг звязку сама робить в тепер все, щоб знищити потужну клієнтську базу, яка сформована десятками років.
отзыв
Комментарии к отзыву