Олександр Украина, Дніпро́ Отзыв написан 1 июля, 2017 год857 просмотров
Близько 6 місяців тому мав необережність купити приставку M8S в цьому магазині. Приставка китайська. Користувався мало-інтенсивно. Одного дня звернув увагу, що не можу її вимкнути - індикатор живлення залишався включеним і горів синім кольором.
Вирішив відправити приставку на ремонт в магазин без гарантійного талона (не зміг знайти). З часом зателефонував, що з нею мені відповіли, що по всій видимості вона не підлягає ремонту, але точно сказати, що з нею не можуть так як вона в сервісному центрі і її сьогодні вже будуть відправляють мені ...
!!! Причина невідома, але її відправляють мені сьогодні !!!
І відразу питання: "Вам висилати вашу поламану приставку"? Кажу: "Надсилайте". Вислали чужу ...
Кажуть скажи серійний номер своєї. Кажу, що писав серійний номер в чаті - відповідь: "Ми не зберігаємо листування" ...
Самая наша большая ошибка - приняли на ремонт товар без гарантийного талона. Поверили человеку на слово и за это поплатились.
Человек утверждал, что купил у нас. Но, ни каких документов у него не было. Нет чека, нет гарантийного талона, в нашей базе его нет.
Скажем сразу - денег с него не брали. Диагностика бесплатная. Восстановить приставку не получилось (выгоревший LAN порт). Обычно такое бывает во время грозы.
Приставку ему вернули, а он нас обвинил в краже. Мол приставка не моя, вы мне ее подменили.
Приставка M8S - Отзывы об Интернет-магазин САМ
Приставка китайська. Користувався мало-інтенсивно. Одного дня звернув увагу, що не можу її вимкнути - індикатор живлення залишався включеним і горів синім кольором.
Вирішив відправити приставку на ремонт в магазин без гарантійного талона (не зміг знайти).
З часом зателефонував, що з нею мені відповіли, що по всій видимості вона не підлягає ремонту, але точно сказати, що з нею не можуть так як вона в сервісному центрі і її сьогодні вже будуть відправляють мені ...
!!! Причина невідома, але її відправляють мені сьогодні !!!
І відразу питання: "Вам висилати вашу поламану приставку"?
Кажу: "Надсилайте".
Вислали чужу ...
Кажуть скажи серійний номер своєї. Кажу, що писав серійний номер в чаті - відповідь: "Ми не зберігаємо листування" ...
Написав відгук на https://hotline.ua/yp/23943/reviews/209397/#comments
І ПОЧАЛОСЯ....
Створив БЛОГ https://magsamham.blogspot.com/ для того щоб застерегти їнших від цих шахраїв
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Человек утверждал, что купил у нас. Но, ни каких документов у него не было. Нет чека, нет гарантийного талона, в нашей базе его нет.
Скажем сразу - денег с него не брали. Диагностика бесплатная. Восстановить приставку не получилось (выгоревший LAN порт). Обычно такое бывает во время грозы.
Приставку ему вернули, а он нас обвинил в краже. Мол приставка не моя, вы мне ее подменили.
Люди стали на сторону магазина.
Вы реально козел. И это вам рассказали в вашем же блоге ваши же подписчики.
А вы вместо "Спасибо" на них написали негативный отзыв?
Вы реально мудак.
такое часто бывает. Сделаешь добро, а потом виноват будешь.